![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Kijk, voor mij is dat ook niet de prioriteit (islam aanpakken), maar de meeste Marokkanen zijn wel islamiet, he. Bovendien schijnt een groot deel van de sponsering van terroristische groepen hier te gebeuren vanuit drugshandel. Dus er zijn toch weer verbanden, nietwaar?
En noem mij gerust Chief... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat je even de eerste 2 pagina's leest van de thread voor je erop reageert, want het gaat over iets helemaal anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelf vind ik wel dat terrorisme eveneens streng moet aangepakt worden, maar we moeten wel opletten dat we hiermee niet de fundamenten van de democratie gaan aanraken. Als we dat doen, halen de terroristen hun slag thuis. Vergeet zeker niet dat Al-Qaeda de gematigde moslims evenveel haten als ons. Welke verbanden er op etnisch vlak ook zijn, dat maakt niets uit. Pak de criminaliteit aan en begin niet met allerhande radicale maatregelen tegen allochtone minderheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zien we nooit reacties van u als het over andere onderwerpen gaat. Ge hebt gelijk dat er teveel topics over moslims gaan, maar er gaan er ook veel over het blok. Volg dus ook eens een ander onderwerp. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
ps. wil je echt in elkaar geramd worden, moet je in Mike's Garage 'ns gaan vragen waar Mike is... niet doen!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De onderwerpen die ik hier voornamelijk zie, zijn vreemdelingen, vlaams separatisme en de zogezegde "onderdrukking" van het Belgisch regime. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dit is nu echt wel de wereld op zijn kop ! Als je me niet gelooft, check dan zelf maar eens op een weekendavond: het cafe NAAST Mike's Garage zorgt voor veel allochtone overlast, ga maar eens op de houtbriel op een bankje zitten en observeer voor een kwartiertje. Het is niks voor niks dat de nachtvergunning van de "CHAPLIN" al eens ingetrokken werd; iets wat niet zo gemakkelijk gebeurd in het Willockx-bastiljon Sint-Niklaas. Maar om blues- en hardrock-liefhebbers de schuld te geven van al de herrie die dat allochtoon krapuul aanricht, is wel echt de wereld op zijn kop ! Maar ja, we kennen de "objectieve" berichtgeving van links ondertussen wel he. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat er zowel bij autochtonen als bij allochtonen onruststokers zijn in Sint-Niklaas heb ik al eerder gezegt. Ik steek de schuld helemaal niet op Blues- en Hardrock-liefhebbers. Je verdraait mijn woorden compleet. Zover UW "Objectieve" berichtgeving... en stop met mij op uw "links"-stapeltje te klasseren. Het is omdat je tegen het Blok bent, dat je daarom "links" bent of is dat een concept dat uw brein niet kan bevatten? Maar ja het is een fenomeen in elk dictatoriaal regime dat men kritische geesten stigmatiseert. Bij stalin waren het subversievelingen, bij de fascisten waren het dan communisten en bij het VB zijn het "linksen". Het is zeer eenvoudig je kan iemands argumentatie volledig opzijzetten door hem met 1 woord te stigmatiseren... je hoeft dus niet meer na te denken alles wat het Blok zegt is juist en al wie het Blok tegenspreek is "links" en heeft dus ongelijk. Ik wilde gewoon aantonen dat er ook zoiets is als racistisch geweld door autochtonen en dat het zeer vaak gebeurt dat vechtpartijen niet door allochtonen uitgelokt worden. Ik heb het zelf al vaak genoeg gezien, maar ja als je natuurlijk altijd met oogkleppen rondloopt zie je zo'n dingen niet, hè. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja, dat zouden ze moete doen, maar ze doen 't nooit! 't is juist dat wat hen zo verdacht maakt... Volgens mij zijn ze gewoon stilzwijgend akkoord met al wat gebeurd.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reageren tegen allochtoon crapuul is "racisme"? Het zij zo... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enen zijn dus grapjes aan het verkopen, de anderen zitten "met een probleem in hun maag". Beide denkwijzen passen spijtig genoeg niet altijd bij elkaar en leveren nog minder een oplossing op... (... al zal al ons getik op het klavier niet veel aan de wereldproblemen veranderen, maar 't is toch soms leuk...) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"de sociale problematiek" van alle aardbewoners met problemen en zonder middelen van bestaan oplossen??? Misschien met eens naar Lourdes of zo te gaan ? Naar Mekka gaan er al zoveel en dat brengt tot hiertoe geen oplossing. Ze prevelen misschien de verkeerde toverformules? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="headinajar"]
Citaat:
En dat er profiteurs zijn in België daar moet je mij ook geen tekeninske bijmaken. Maar persoonlijk denk dat de oorzaak hiervoor eerder bij luiheid dan bij religieuze motivaties te zoeken is. Dat er ook veel autochtone profiteurs zijn, daar moet ik ook zeker geen tekeningeske bijmaken, zekers? ... natuurlijk zijn er autochtone (echte Belgische) profiteurs en zelfs hele erge. Maar dat is "ons Belgisch probleem" dat we moeten oplossen. De "allochtone profiteurs" uit alle wereldhoeken vormen een ander probleem dat we niet kunnen oplossen: tenzij het land uitzetten. ... maar dat is dan weer VB-taal tot groot jolijt van sommigen die vinden dat ze er daarom en alleen daarom dus niets moeten aan doen. We gaan vanzelf wel naar de verdoemenis, zonder in te moeten grijpen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verontschuldig mij omdat extreem-rechtse landgenoten van mij in supermarkten alles neerknalden dat bewoog. Ik verontschuldig mij omdat landgenoten van mij frauderen op grote schaal. Ik verontschuldig mij omdat landgenoten van mij drugs verhandellen en verkopen aan jongeren. Kortom ik verontschuldig mij voor alle criminele Belgen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig van het "lol - lol - lol ... gedoe"... Velen vinden er helemaal niets lollig aan. Ik zou hier ook nog een paar opmerkingen kunnen aan toevoegen waar "ge niet zou kunnen mee lachen", maar we proberen "beschaafd" te blijven, nietwaar? Zolang het kan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus volgens jouw moet elke moslim zich verontschuldigen voor de daden van andere moslims, maar ik als Belg hoef dat niet te doen voor de daden van mijn "mede-Belgen" ? Of hoe moet ik dat zien? ![]() |
|
![]() |
![]() |