![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Walen geloven niet meer in België. ’t Is nogal is iets. Ik geloof al meer dan 50 jaar niet meer in België. Een stront land met de meest idiote wetten. Gangsters en inbrekers, dieven en rovers tot zelfs moordenaren, die laten ze hier lopen maar iemand die een weekend huisje geërfd heeft waar een bouwmisdrijf op zit, en dat nota bene al verkocht heeft, die moeten ze hebben, die stropen ze het vel over de oren.
Ik ben altijd ingenomen geweest om goed te doen voor anderen maar ’t is dat ik niet gelovig ben, dat ik weet dat reïncarnatie niet bestaat want anders was ik in mijn volgende leven gegarandeerd de grootste rotzak die op moeder aarde rond zou lopen. Watte de grootste? Zeg maar gerust den Allergrootste want dat is wat ze hier van een brave mens maken. Een echt klotenland, dat is de enige echte goede benaming voor dat lappetje onkruid tussen Frankrijk en Holland. Laatst gewijzigd door Garry : 11 mei 2009 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het ging inderdaad om Walen die willen aansluiten bij Frankrijk. Allez, volgens 75% van 150 man dan toch. |
|
![]() |
![]() |