![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Wat vindt ge van de vroegere cd's van Metallica?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() hoeveel uur slaap per nacht? (ik wens er u meer toe dan mijn gemiddelde van 6)
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Wat doet ge om nieuwe mensen die ge leert kennen en die heel verlegen of zenuwachtig zijn op hun gemak te stellen? Bent ge zelf socialer dan vroeger? Heb om een of andere reden de indruk van wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Hoe ziet een gemiddelde weekdag eruit? Weekenddag? Leest ge nog altijd 2 tot 4 uur per dag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Hebt ge al heel uw leven gelezen of is dat met periodes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Wat schrijft ge zoal en hoeveel? Zin om iets te delen?
Laatst gewijzigd door Pølle : 26 mei 2009 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() Ik heb ook wel nog een paar vraagjes voor lombas:
Welk boek ben je momenteel aan het lezen? (of boeken, kan ook) En is er iets dat je mij kan aanraden? 'T is gelijk welk genre, het hoeft niet eens een dikke, droge filosofische of politieke turf te zijn ![]() En ten slotte: klopt het dat jij eigenlijk Mandstein heet?
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk heb je dan soms dezelfde impuls ? Om dit politiek forum open te breken 'naar boven toe'. Richting moraal en spiritualiteit ? Ooit iets van Vladimir Jankélévitch gelezen ? Laatst gewijzigd door Knipp : 27 mei 2009 om 04:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de partij waar ik lid van ben. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beter dan vroeger.
![]() Ik vind het niet echt zo'n diepgaande groep. Citaat:
Citaat:
Verlegen mensen bestaan uit minstens twee categorieën: zij die niet willen, en zij die niet kunnen. De eerste is gevaarlijk, want je kan je daar serieus in vergissen. Er lopen, zo ondervind ik tot mijn verbazing, gewoon een heleboel mensen rond die gewoon weinig op hebben met andere mensen. De tweede categorie, daar kun je iets mee. Gewoon normaal doen volstaat; maar je vráágt meer over hen en je vertelt best ook meer over jezelf. Het handigst is natuurlijk om dat met twee of meerdere mensen te doorbreken. Waar ik me namelijk ook over verbaas, is hoe gemakkelijk mensen het eigenlijk met elkaar kunnen vinden en hoe veel aanzetten je krijgt tot vriendschap. Eigenlijk zijn de meeste mensen gewoon dát: vriendelijk, aangenaam, bereid om iets terug te doen, ... Citaat:
6.45: opstaan 7.00: haar gewassen en geschoren, tijd voor koffie, sinas en een yoghurtje 7.15: tijd voor mails en voorbereidend werk (dossiers doorsturen voor controle &c.) 7.45: douche &c. (vandaag verlaat ![]() 8.00: vertrek naar station 8.20-30: trein naar Brussel 9.30: aankomst in de Madou 11.00: koffie & sigaretje 12.30: eten zoeken & lunch 13.30: opnieuw werken 15.00: koffie & sigaretje 17.00: vertrek naar station 18.20: terug thuis, kleren uitzwaaien, soms drankje ( ![]() 18.45: eten 19.30: ontspanning 00.00: slapen Lezen beperkt zich tot bedtijd en weekends, ik heb het te druk.
Laatst gewijzigd door lombas : 27 mei 2009 om 06:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De tekst van A&L moet mij nog terug opgezonden worden, Het Systeem heb ik "verworpen" en de Hajarkunin staat hier al ergens. Aan de "Salijnvallei" (eerst: project Avalon) ben ik al jaren bezig. Ik zou eigenlijk fantasy-boeken schrijven áls de gewone boeken van iemand in die wereld. Dat zou betekenen dat ik de volgende delen moet afkrijgen: 1283 Omzwervingen doorheen de landelijke Republieken 1284 Geschriften van Meester Johan Caspel de Jongere over zijn reis naar de eilanden van Ergashnië 1286 Weergave van de reis van Meester Johan Caspel de Jongere in de Koninkrijken 1288 Wachttijd van Meester en Strateeg Johan Baron Caspel de Jongere in de beide Gewesten van de Salijnvallei 1290 Zien is leven (geschreven in 1282) 1291 De Populaire Revolutie 1295 De Geschiedenis van de Salijnvallei 1298 Korte overpeinzingen van en opmerkingen bij mijn leven 1300 De laatste keizer 1301 Het leven en beleven van Johan Caspel de Oudere 1302 Apologie van het Nieuw Stelsel Postuum Toespraken van Meester Johan Caspel de Jongere, alsook enkele brieven Postuum Uiteenzetting en verdediging van mijn hedendaagse positie 't Is bezigheidstherapie, quoi Citaat:
![]() *kuch*
Laatst gewijzigd door lombas : 27 mei 2009 om 06:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Staatssecretaris
|
![]() 't Vlomsj Belèèèng? 't Vlomsj Belèèèng? 't Vlomsj Belèèèng? 't Vlomsj Belèèèng???? Plea-ea-ea-eaze zeg dat 't 't Vlomsj Belèèèng is!!
![]() |
#94 |
Staatssecretaris
|
![]() Wanneer voor het laatst eens gekotst wegens overmatig drankgebruik?
![]() |
#95 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() We treden niet in details, m' beste. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee. Citaat:
Laatste keer wakker geworden met zwaar hoofd: deze zaterdag. En hopelijk ook morgenochtend. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ga er uit (plaatsvervangende ![]() Voor wie geïnteresseerd is in dit soort dingen, toevallig viel m'n oog vanmorgen op dit dingetje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Nog een paar losse vragen.
Al veel van de wereld gezien ? Eet je vlees ? Heb je ochtendrituelen ? Heb je een band met toneel ? ga je vaak nr theaterdingen ? Vind je jezelf een romanticus ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |