![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb vooralsnog eigenlijk geen bewijs gezien dat de N-VA racistisch zou zijn... HALLO? IS DAAR NOG IEMAND?
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ik verbindt de term volk niet aan taal. Volk is een groep van mensen, niet meer of niet minder. Het Belgisch volk zijn de inwoners van België sensu lato of de Belgen sensu stricto. Geen volk is superieur aan een ander. Overal zijn er goeden en slechten. Bij de Belgen is dat niet anders.
De NVA is racistisch omdat ze zoals het Vlaams Blok de Franstalige Belgen voortdurend stigmatiseert zonder uitzondering als profiteurs en luilakken. Het is een manifeste leugen te zeggen dat iedere "Vlaming" 5.000 euro per jaar geeft aan de "Walen". Dat is larie, maar gericht tegen een bevolkingsgroep, dus laster en eerroof t.o.v. een groep. Dat is racisme en dient beteugeld te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En al die beschuldigingen heeft de rechtbank dus weerhouden na de gelijkluidende klacht van B-Plus?
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkele Vlaming 'geeft' trouwens op vrijwillige basis één cent aan Wallonië.
De Belgische staat dwingt Vlaanderen wel tot 'solidariteit' met de zuidelijke PS-staat van dit corrupte koninkrijkje en francofone speeltuin. Of ga je soms beweren dat 'onze Albert' elk nieuw jaar liegt als hij oproept tot 'solidariteit' tussen de 'Belgen'?
![]() |
#85 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De N-VA ziet een volk ook als een groep mensen. Alleen woont deze groep mensen in Vlaanderen. Tussen deze groep mensen zitten ook Franstaligen, Arabische-sprekende, Antwerpssprekende
![]() Dus de N-VA zegt niet dat de mensen die het Nederlands niet als moedertaal hebben moeten ophoepelen. Maar zegt enkel dat het beter zou zijn voor de mensen zou de groep mensen die in Vlaanderen wonen, dat die een staat zouden hebben. Meer niet. Zouden ze taalracistisch zijn zouden ze toch weigeren in de E.U. te zitten of niet?
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() [size=6]Wanneer gaat de BUB eindelijk ballen hebben en ipv wat zitten schimpen op de N-VA eindelijk daadwerkelijk de N-VA beteugelen door hun een proces aan te smeren??? Put your money where you're mouth is![/size]
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Go BUB go! Go BUB go! Go BUB Go!
Give me a B, give me a U, give me a B, BUB go! ![]()
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch? 8)
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() De BUB zwijgt wijselijk.
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Wij krijgen geen honderdduizenden euro's hoewel we eigenlijk niet in aanmerking kwamen, voor ons passen ze niet speciaal de wetten aan.
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() Citaat:
Waf waf waf, maar bijten doen ze niet. Wat een belachelijk groepje, die BUB.
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() (op wijze van Go West)
't Is stil... bij de BUB 't Is stil... bij de BUB 't Is stil... bij de BÛB 't Is stil... bij de BUB ![]() (en dat na PM)
![]() |
#98 |
|
![]() En de BUB blijft zwijgen...
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() pas op, die stilte is eigenlijk best verdacht.
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Tja, misschien zijn ze met de pet aan het rond gaan.
Maar alle BUB'ers mogen zeggen wat ze willen: diep in hun hart weten ze dat de haatpropaganda die ze posten eigenlijk niet waar is. Anders hadden ze al lang een proces aangespannen tegen de N-VA.