![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb gehoord dat in plaats van een jobkorting een paar klompen en een linnen schoofzak alles zou zijn wat we de volgende jaren mogen verwachten, ook zullen door de crisis bier en cervelas voortaan streng gerantsoeneerd worden. Ontwaak, Nestor, we zijn in 2009. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Ontwaak eens in Californië anno 2009, de rijkste staat van de Verenigde Staten, zou ik zeggen.
Dat kan alleen in de VS, hoor ik je al denken? Weet goed dat ze het daar zelfs zonder sociale zekerheid nog niet kunnen bolwerken... Wij hebben nog eens die uitgaven voor onderwijs, sociale zekerheid, enz. die zij niet hebben. Het Amerikaanse begrotingstekort (om nog van de staatsschuld te zwijgen) heeft gisteren trouwens het biljoen bereikt. Jullie zijn dus echt troglodieten, zoals Flanelcondoom het zou zeggen. Vetgemeste en in slaap gewiegde kleinburgers, die (nog) niet beseffen welke storm er in het najaar op komst is. Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 15 juli 2009 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Partijlid
|
![]() Dit lijkt me wel een leuke draad om even te melden dat ik met veel genoegen gezien heb hoe FDW in het Vlaams Parlement met zijn mond vol tanden stond na de retorisch schitterende tussenkomst van Bart De Wever aan zijn adres en dat van het VB. FDW terug naar zijn bunker met zijn staart tussen zijn benen. Dat ik dat nog mag meemaken
![]() Geen van beide heren zal ooit mijn stem krijgen. Maar met een klasbak als De Wever in het Vlaams Parlement ziet het er naar uit dat het VB-tje binnen afzienbare tijd zal verworden tot een duistere notitie in de geschiedenis van dit mooie land. De individualisten zitten goed bij LDD, de echte Vlaams-Nationalisten voelen zich duidelijk beter bij NVA dat, in tegenstelling met het VB, wel constructief wil bouwen aan een modern Vlaanderen. Vul zelf maar in welk kiespubliek er nog overblijft voor de mannen en vrouwen in de Reichsbunker.
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat gaat er nu komen, zegt u? Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 juli 2009 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oja, ik zou Shadowke nog vergeten, hij en de Hollanders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Wanneer schik je met pensioen te gaan, Another Jack? Het (virtuele) Zilverfonds is nu al opgesoupeerd.
Je doet mij wat denken aan Marie-Antoinette vlak voor de Franse Revolutie (hoewel de vergelijking te oneerbiedig is voor deze edelvrouwe). Zij is op het einde van haar leven nog tot inkeer gekomen, maar je weet - zelfs als pseudo-intellectueel - hoe ze aan haar eind gekomen is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat u daar erg onder de indruk van bent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar wacht even,wat precies probeer jij te verkopen ...
![]() |