![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Er bestaat een internationale plutocratische samenzwering tegen extreem rechts.
Deze organisatie heeft alle reklame-uitgaven van multinationals in handen en spenderen deze bedragen in functie van het niet-opvoeren van extreem-rechts. Is er een bepaalde omroep of krant of ander mediabedrijf dat extreem-rechts aan het woord laat, dan krijgen ze strafpunten. Hoe meer strafpunten, hoe minder centen : zo eenvoudig is dat !
|
|
|
#82 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ge stelt me teleur profke, nog altijd niet verteerd dat Blauwvoet en anderen uw overstap naar LDD niet echt waardeerden?
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Een rechtbank heeft het VB in het gelijkgesteld, ivm het onheus behandelden in een verkiezingsprogramma Net zoals een rechtbank heeft geoordeeld heeft dat het VB een racistisch discours volgt. Met de ene ben jij het volkomen eens, met de andere dan weer niet.. 'T is maar wat er in uw kraampje past. Laatst gewijzigd door De Prof : 1 december 2009 om 18:33. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het Cordon médiatique tegen het VB bestaat wel degelijk. Men voert op de VRt en de RTBF alleen d�*n VB-ers op als het volstrekte debiele billendichtknijpers zijn. Ik wacht nog altijd met spanning op de eerste intelligente VB-er of N-SA-er op TV zodat hij of zij mij kan overtuigen met redelijke argumenten van hun gedachtengoed. Als zelfs de huidige voorzitter moet komen vertellen dat hij ook al eens andere kiezers zou willen dan enkel en alleen verzuurde randdebielen, weet ik toch waarom ik niet op die partij moet stemmen. Dank U VRT !
|
|
|
#85 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ben trouwens nooit bij een politieke partij geweest. Maar men ogen zijn wel geopend bij het zien hoe VB'ers op Pi mensen behandelen als deze kritiek geven op de partij. Plots wordt je er voor het rot van de straat uitgescholden, en buiten gestampt zonder enige uitleg. Laatst gewijzigd door De Prof : 1 december 2009 om 18:35. |
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik was het even vergeten. |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je mag mij eens aantonen waar het vb zegt dat "alle" profiteurs en dergelijke meer zijn. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Banneling
|
Het vb vertegenwoordigd veel kiezers en zijn nog steeds de 2de grootste partij.Wij hebben evenzeer het recht om er aanwezig te zijn.
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zegt u het maar, is het Belgische gerecht geloofwaardig of niet?
|
|
|
|
|
|
#91 | ||
|
|
Citaat:
http://knack.rnews.be/nieuws/belgie/...icle39779.html "Bij de laatste federale verkiezingen" En ik zeg dat ik in elk debat het VB zag bij de VLAAMSE verkiezingen.Buiten dat jij dus met cijfers of bronnen afkomt heb je niks. trouwens : "Dat impliceert dus dat ik als hoofdredacteur verplicht ben om bij grote debatten alle partijen aan het woord te laten, ook het Vlaams Belang. De VRT kan het zich niet permitteren om een beslissing van de Raad van State naast zich neer te leggen.' Je liegt dus. Citaat:
Dus nogmaals: cijfers AUB ipv speculatie.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
|
|
|
|
|
#92 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
Aha...linkiewinkieworld heeft hetargument gevonden om De Prof zijn opening te argumenteren...
Ik vond... Ik heb gezien... Volgens mij... Tja...tegen deze argumenten kunnen wij uiteraard niet op hé...zelfs niet als de cordon aktoren het zelf expliciet toegeven...zelfs niet met de nota "VRT en de democratische samenleving"...zelfs niet met het proces waarmee het VB de DS heeft moeten dwingen op 1(één) pagina te mogen kopen om verkiezingsreklame te maken...zelfs niet met het bewijs dat het VB nooit wordt uitgenodigd voor welk thema buiten de nieuwsdienst dan ook...zelfs niet met het openlijke weigeren van verkiesingsreklame in andere gazetten...zelfs niet bij het proces tegen De Post die hun verkiezingsdrukwerk niet wou verdelen... Bon: er is dus geen cordon mediatique... Mijn vraag dus: waarom wordt het cordon mediatique waar linkiewinkieworld zo fier op was en waarvan ze tot op de dag van vandaag verklaren dat ze het met alle middelen willen voortzetten en verfijnen nu genegationeerd...waarom???
|
|
|
#96 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heeft trouwens niets met het vb te maken. Ook de ldd, nva, rechtse vleugel cvp (oa de crem) worden niet behandeld met dezelfde zachtheid, zoals bvb groen, en zelfs het extreemlinkse pvda worden behandeld. |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|