![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hetgeen schoofs heeft gezegd is totaal mijn ding niet. Ik heb ondertussen al naar meerdere het gestuurd en niemand die reageert ![]() ![]() Van deman en fdw weet ik zij de die hards zijn,ik blijf sowieso voor deze stemmen maar al die softies krijgen mijn stem niet meer. Laatst gewijzigd door Marlboro : 5 december 2009 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ze weten heel goed waarom ze niet antwoorden hoor, omdat er velen zijn zoals jij die een gezonde afwijzingsreactie tav dergelijke onzin hebben. ![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 5 december 2009 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Echt Vlaams nationalisme is meer dan wat communautair gedoe hoor... 1. Het beschermen van onze Vlaams katholieke volkskultuur 2. Het beschermen van de etnische identiteit van ons volk 3. Op sociaal economisch vlak een solidaristisch beleid voeren die werkelijk opkomt voor de belangen van de Vlaamse volkgemeenschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() De man is half Egyptenaar, half Pool, dus een Nederlander kan het in geen geval zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat nu gezongen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil onafhankelijkheid voor Vlaanderen, de rest wordt vanzelf geregeld door het volk. En "onze Vlaams katholieke volkskultuur", die is de laatste 50 jaar stilletjes gestorven Max. Je bent niet meer mee. Uw solidaristisch boodschap is een holle boodschap die trouwens toch niet begrepen wordt door het volk. En wat men niet begrijpt daar blijft men van weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bert schoofs heeft afgedaan voor mij. Dat ze een andere partij oprichten; de watjes genaamd ofzo.Ze doen maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om onafhankelijkheid, al de rest is bijzaak. Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 december 2009 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het doel is inderdaad antikapitalisme, hoe kan je volksnationalist en tevens kapitalist zijn.. Mbt tot de vrt, we hebben een gratis reclamecampagne gehad waarvan sommigen enkel maar kunnen dromen. Vergeet niet, het is niet hoe je in het nieuws komt dat belangrijk is, als je maar in het nieuws komt. Wij hadden nood aan naamsbekendheid, maar dat ging niet lukken door weer net als die andere halve garen de typische moslim als het vuil van de straat uit te maken (u weet over wie ik het heb). N-SA is NIEUW-solidaristisch. Wij zijn anti-reactionair en hebben daarmee niet het doel om het solidarisme �* la Van Severen na te bootsen. Je zegt wel terug naar land van herkomst maar als ik dit hier lees van een ns-a'er en die op FDW zit te kakken,hell no ik bij zo'n kliek wil behoren. En dan lees ik net dit op jullie webstek; Met het N-SA hebben we geen enkel probleem met het bestaan van de hoofddoek zoals die in de islamwereld tot de vrouwenkleding wordt gerekend. We zijn dus tegen een verbod op die hoofddoek en andere religieuze symbolen, en we zijn tevreden dat die hoofddoek meer en meer het straatbeeld bepaalt van de vreemdelingenwijken in onze steden! Vooral dat laatste zinneke. ![]() ![]() De hoofddoek wordt met de dag meer populair bij islamitische meisjes en vrouwen, soms uit vrije wil en soms vanuit de familie “aangeraden”. Hallo;haha,hier ook alweer; waarom staat er niet bij bij zeer velen ze verplicht worden of zijn jullie nu ook al zo stekeblind ofwa? Velen worden verplicht om een hoofddoek te dragen. Laatst gewijzigd door Marlboro : 6 december 2009 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
Gouverneur
|
![]() De "opmars van de islam" of de opmars van het multiculturalisme?
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En reageer eens van wat ik aangetoond heb wat er op julie site staat. Als eindzin;Dus wat ons betreft: lang leve de hoofddoek!” Ge kunt ze opblazen man mee uwe ns-a. Laatst gewijzigd door Marlboro : 6 december 2009 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou dit nooit meer lukken?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Wat denk je nu zelf?
Een beetje logisch nadenken en je weet het wel. Onmogelijk om zoiets te doen of je zou al wat moeten kunnen doen zoals dolfke heeft gekunnen en daar ben ik al helemaal geen voorstander van en das bijna niet meer mogelijk ook de dag van vandaag. En als ik de site van ns-a verder uitpluis dan zie ik steeds meer en meer blockbuster gedoe.Alles tegen het vb gericht en een beetje tegen ldd. ![]() Laatst gewijzigd door Marlboro : 6 december 2009 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |