![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() De toenmalige nazi's hadden geen internet, die vandaag dus wel. Hoe is het mogelijk dat in een beschaafd land hele discussiefora worden gefinancierd voor het verspreiden van haat tegen groepen?
Het antwoord kan alleen zijn dat haat en vermoorden van minderdheden deel vormt van de Europese beschaving. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelfs zo gul geweest je innerlijke monoloog te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() En nog 1 idioot die zijn kop in 't zand steekt.
Ga eens naar Elsenen, Molenbeek en Anderlecht en andere Ghettos. In Elsene lopen ze rond met machetes onder hun kleren.
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() I like to offer this quote from an interesting site which I stumbled upon while researching Blacks in Nazi Germany. Some here have objected to my view on whites as albinos, but they do not seem to understand what Blacks are up against. In my experience, though nobody says these horrible things about blacks anymore aloud, where blacks and their friends can hear it; these ideas are ingrained in educated whites. Many blacks are under the spell of white supremacy too because that’s all they hear and see, day and night in the media, TV and cinemas. That’s why I urge for new insights in how the whites came to exist and have offered my own humble view. Noteworthy is that my detractors here do not use this opportunity to offer their supposedly superior view on why there are whites, how whites came to be and why we find them in northern regions.
Citaat:
http://www.greatlinx.com/articles.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() Komt er een nieuwe holocaust was de vraag; wel die zijn er al is het antwoord:
"Genocide is the most immediate word; holocaust of present-day proportions and nightmare are the three words that come to mind. They come to mind because the world is aware of what is happening. The international community frankly has blood on its hands," Cambodja - Dafur - Rwanda - Libanon - Gaza - Israël/Palestina - ? Elke holocaust of genocide is even erg ongeacht het aantal doden. Of kijken we echt de andere kant op als het niet grootschalig genoeg is, wordt er ook soms met een quota gewerkt dan ofzo alvorens we iets erkeenen op dat gebied?!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom? Omdat u in uw essay, na het etaleren van een aantal feiten, uw eigen mening daarover naar voren schuift en alleen daaruit conclusies trekt in de vorm van een voorspelling. Uw argumentatie is slordig en u verzuimt om uw stelling, 'er komt weer een nieuwe holocaust', te testen aan logische tegenargumenten. Uw argumentatie en uw stelling zijn zo belachelijk dat ik aanvankelijk meende dat uw doel was om de debaters van dit forum voor de gek te houden. Uw voorspelling is gebakken lucht en daarom leek het mij zinloos te reageren. Maar, wegens de moeite die u nog steeds in uw project steekt, houd ik rekening met de mogelijkheid dat u dit alles werkelijk meent. Daarom wil ik u wijzen op enkele punten van uw argumentatie die niet deugen. Citaat:
Verder impliceert uw argument dat 'witte Nederlanders' niet genuanceerd over deze problematiek kunnen denken omdat zij zichzelf beschouwen 'als een meesterras' (tegenover een ras van slaven?) en dat u als zwarte daarom de feiten op een rijtje moet zetten. Dat is een valse voorstelling van de maatschappelijke en politieke werkelijkheid. Door deze veronderstelde tegenstelling zet u de zaak op scherp. Dit alles belooft niet veel goeds voor de rest van het essay en verder lezen is hier eigenlijk al volkomen zinloos. Citaat:
In weerwil van de voorgaande insinuatie (mogen) beweert u dat het niet uw bedoeling is om te beledigen. De lezer (de zogenaamde superieure witte Nederlander) zal nu des te meer letten op mogelijke beledigingen, dat wil zeggen, op ongefundeerde beschuldigingen aan het adres van 'de witte Nederlander'. In deze zwakke inleiding laat u zien dat u een dilettant bent. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Piero : 9 mei 2010 om 13:46. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementslid
|
![]() Doe geen moeite Piero. Er zijn al tientallen mensen gepasseerd die hem op zijn inhoudelijke, vormelijke en logische fouten wezen, maar dat levert enkel verwijten van racisme en een plaatsje op zn negeerlijst op. Hij wil gewoon niets anders horen dan zijn eigen mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je kan de twee situaties echt niet vergelijken.
Joden waren rijk moslims arm joden gedroegen zich over het algemeen. moslims laten we gewoon zeggen dat ze hun niet echt gedragen. Beiden zijn echter semitische culturen die niet echt respect hebben voor andere culturen rassen. Laten we eerlijk zijn, beide groepen blinken niet echt uit in integratie in elk land dat ze hun vestigen. Moest het ooit zover komen, wat ik echt niet zie gebeuren zouden deze een reden kunnen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Welke situaties? De Joden in Nazie-Duitsland en de moslims nu? Volgens mij ging het Hitler vooral om het idee dat de Joden, met hun kapitaal, grote macht hadden in de wereld. Deze macht kwam naar zijn mening de Germanen of Ariërs toe. Momenteel vrezen bepaalde partijen de macht die moslims zullen krijgen als hun aanhang toeneemt. Ik zie daarin wel een parallel. Moslims gedragen zich voor zover ik het dagelijks ervaar over het algemeen heel goed.
Laatst gewijzigd door Piero : 17 mei 2010 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() EEN ANONIEME REACTIE OP HET ESSAY:
9 mei 2010 Citaat:
Dit is de eerste en enige gedetailleerde reactie op mijn betoog en verdient daarom een plek als falsificatie van mijn onderzoek en theorie. Daartoe zal ik deze kopiëren en afdrukken in mijn brochure, naast het essay in twee talen en andere bronnen en illustraties die ik in extenso opneem. Helaas reageert deze weldoener anoniem, alsof de hij/zij iets te verbergen heeft en toch twijfelt aan de eigen integriteit, objectiviteit, juistheid en de autoriteit van zijn eigen verstandelijke vermogens en stellingneming. Het feit dat men anoniem reageert, spreekt boekdelen over de tijd waarin wij leven. Mijn opvatting van research en de essay (probeer) vorm is dat men na vraagstelling en inventarisatie van de bronnen overgaat tot een synthese van kennis, waarbij men bronnen als wel algemene informatie en zienswijze samensmeed tot een nieuwe kijk op zaken. Ik zou geen essay schrijven over de huidige behandeling van zwarten en moslims in Europa als ik niet geloofde iets nieuws ter tafel te brengen. Uit uw reactie maak ik niet op dat wat ik beweer al eerder is beweerd door andere schrijvers. Men kan mij dus niet beschuldigen van het overschrijven van anderen hun mening. Een omstandigheid die ik als een groot compliment beschouw en mij steeds weer motiveert mijn unieke, eigen geluid te laten horen. Het enige wat ik werkelijk lees is dat u geen prijs stelt op mijn presentatie van feiten en opvattingen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 18 mei 2010 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() In het algemeen kan ik ter verheldering van mijn essay verklaren dat de nazi’s zich niet alleen tegen Joden keerden, maar ook tegen Zigeuners, Homo’s, Gehandicapten en Zwarten. Als wij op grond van de Holocaust Joden heilig hebben verklaard, kunnen wij deze hoge status niet aan hun medeslachtoffers onthouden. Daarom doet het vreemd aan dat het bij de herdenkingen uitsluitend over Joden gaat. En dat men nooit praat over de grootscheepse collaboratie van Joden, op alle niveaus bij de uitvoering van de Holocaust. Een omstandigheid die ik Joden echter niet aanreken, want dit is hoe de agressor tewerk gaat bij het onderwerpen en uitmoorden van volkeren of naties. De systematische uitroeiing van zogenaamde ‘Rheinlandbastaarden’ stond hoog op de nazi agenda. Bij andere zwarten, Afrikaanse en Afrikaanse-Amerikaanse immigranten en zag men een wisselend en willekeurig beleid. De ‘Rheinlandbastaarden’ waren nakomelingen van Franse soldaten van Senegalese geboorte en witte, Duitse vrouwen. Volgens Hitler hebben de vijanden van de Duitsland, na de Eerste Wereldoorlog opzettelijk zwarten in Duitsland gestationeerd om het Duitse ras te vervuilen met minderwaardige invloeden. Als Surinamer boog ik op mijn slavenvoorouders die gewapend en intellectueel verzet leverden tegen slavernij en kolonialisme en ik schrijf vanuit een antikolonialistisch bewustzijn. Anders dan veel Surinamers in Nederland ben ik geboren en opgegroeid in Suriname, in een activistische familie, waardoor ik gevrijwaard bleef van de racistische indoctrinatie welke kenmerkend is voor het Nederlands onderwijs. Wanneer ik zeg dat ik iets wil teruggeven bedoel ik niets anders. Mijn voorouders, schrijvers en strijders, gaven mij iets mee en dat geef ik door aan de volgende generatie. Tevens waarschuw ik voor de gevaren die ons nu bedreigen. Vanuit mijn analyse hebben Surinaamse Nederlanders, Turken, Marokkanen en anderen het meeste te duchten van hun eigen leiders en intellectuele voorhoede, die te vergelijken zijn met de Joodse Raad (1940-1943) en diens grote bereidheid om de bezetter te dienen, door hun eigen mensen over te leveren. Net als hoe slavernij een inter-Afrikaans aspect heeft, en de vorige Holocaust een inter-joods aspect heeft, dus als een intern Joods probleem gezien kan worden, heeft de aanstaande Holocaust ook over tonen van een intern Surinaams-Nederlands probleem. Men zal huisnegers op Egmond Codfried afsturen om hem de mond te snoeren, als bewijs dat de Staat geen Holocaust voorbereid tegen Surinamers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 18 mei 2010 om 14:27. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Het schijnt een heel groot voorrecht voor mij te zijn om hier te mogen posten. Eerder kreeg ik ook het gevoel dat allochtonen blij mogen zijn in huizen te mogen wonen, te mogen werken. Want strikt genomen zouden zij wellicht onder bruggen moeten slapen, en uit vuilnisbakken moeten eten als de Untermenschen die zij zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
U vergelijkt de Joodse Raad feitelijk met het Sanhedrin dat Jezus gevangen liet nemen, hem berechtte en vervolgens 'overleverde' aan de Romeinen. Een belachelijke vergelijking. En op grond van welke beschuldiging werden de 'eigen mensen' dan wel overgeleverd? Laatst gewijzigd door Piero : 18 mei 2010 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U wilt dus meepraten over zaken waarvan u totaal geen verstand hebt. En mij ook nog de les lezen! Als onderzoeker heb ik een tweede natuur om nooit iets ongefundeerds te beweren. Wilt u daarom zo goed zijn het wiki artikel over de Joodse Raad te lezen aub. De Joodse Raad had de taak alle opdrachten tav van de deportatie van Joden uit te voeren. Zij moesten namen van Joden verstrekken die zij zelf geschikt vonden voor transport naar Duitsland. Daarvoor riepen zij Joden op geen verzet te bieden, hun wapens in te leveren en niet onder te duiken. Met mijn essay wil ik er zorg voor dragen dat de beoogde slachtoffers zicht krijgen op de belangrijke details die men doorgaans nooit prime-time laat horen. Verder hen vooral op te wijzen dat de huisneger-leiders hen eerder zullen overleveren, dan hen te waarschuwen voor de roof van hun goed, en de uitdrijving uit Europa. Het gevaar is niet Wilders, maar de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Tegen Brussel, niks als problemen ervaren. En de taalproblematiek hier helpt ook niet echt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() De bijgewerkte Negeerlijst
Alboreto Albrecht andev Another Jack Bovenbuur carolus66 Cdude dewanand djimi Donar Eigenzinnig Hertog Joost Jantje Jarno Jazeker Mcnab NoTuma Pieter B Rogge Schelfie smiley Sus Iratus Tashunka Txiki Ulv Zapatista De meeste hebben het fatsoen weg te blijven. Enkele blijven toch hardnekkig posten in mijn draden. Dat de site niet optreed tegen deze vorm van internetpesten, vind ik heel vreemd. |
![]() |
![]() |