![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Terug even serieus, iets dat groeit leeft, iets dat groeit binnen een mens is een mens of u dat nu stoort of niet wat zou het. Wat een ongeboren kind voelt of niet voelt, waar haalt u de kennis om daar over te oordelen? Uitgaand van hetgeen de arts vertelde in de docu, heeft een ongeboren kind duidelijk gevoelens. Iets waar hij 10.000 keer voordien ook geen rekening mee hield tot na de beelden. Nu, bent u een arts kunt u zich inleven in de gevoelens van een ander zoals bv. een ongeboren kind? Een mens gelijkstellen met een dier of, een dier met een mens is er wel over over nietwaar. Indien het slachten van dieren u zo raakt, eet geen vlees. Indien u alles wat leeft gelijk wil stellen aan de mens, eet dan niets meer want alles leeft tot zelfs een plant want er zijn er die met hun planten spreken, er muzek voor draaien en waarom, omdat hun planten dit graag horen en naar het schijnt er beter van groeien en langer leven. Dus m.a.w, er is geen voeding meer. Trekt u morgen een wortel uit uw hof, pleegt u een moord. Warenhuizen zijn in feite grote lijkenhuizen, vol met vermoorde dieren en planten. ![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Wat zeveren betreft, ik weet dat ooit hebt verklaard te zeveren voor het voltallig forum. Zal de vraag nogeens herhalen, hebt u ooit de docu gezien ja of nee, indien nee zipper dan dat ding in uw mondje dicht en zever over zaken waar u wellicht denkt wel van op de hoogte te zijn.
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je abortus niet als moord beschouwd, heb je geen gelijk. Uw stelling draagt dus niks bij aan de discussie. De discussie blijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Verder indien u zich stoort aan bepaalde zaken omdat u ze nooit hebt gezien of nooit hebt gehoord maar er toch uw zegske wil overdoen, wat zou men hieruit kunnen besluiten denkt u? Van de preekbuis van een voltallig forum mag men toch wel ietsje meer verwachten hé.
![]() |
![]() |
#87 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu zorgt 35 jaar werk voor de gemiddelden voor 20 en voor anderen voor 50 jaar en langer pensioen. Dat moet ontploffen. Met of zonder zilverfonds, en al het politiek gelul is er maar om de harde pil te verzachten. Laatst gewijzigd door Travis66 : 17 februari 2010 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat had ik wel begrepen... Ik ben het er nog steeds niet mee eens. Voor mij is het recht om naar eigen goeddunken over het eigen lichaam te beschikken (en daar gaat het bij abortus natuurlijk over) minstens even belangrijk, zo niet belangrijker, dan het recht op vrijheid van meningsuiting. Dat laatste is m.i. overigens ferm overroepen. Voor sommige meningen hoeft het recht ze te mogen uiten wat mij betreft niet te bestaan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() abortus is steeds gerechtvaardigd, gezien de persoon de eigen keuze voor zichzelf dient te rechtvaardigen en het ook deze persoon is die met de eigen keuzes dient te leven.
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() Nogmaals voor de duidelijkheid:
HET EP HEEFT NIETS TE ZEGGEN OVER ABORTUS, DE TITEL VAN DE THREAD IS MISLEIDEND |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mij dacht jij dat ik insinueerde dat jij fundamentele rechten niet belangrijk vindt
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat het EP de rest van de bevolking wil beschermen tegen gestampte zotten.
![]() |
![]() |
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat aandoenlijk toch dat men ons wilt beschermen! En ik heb hier nog steeds geen uitspraak pro of contra abortus gedaan.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anderzijds, zij die voorstander zijn van abortus, waarvoor een kind/mens in wording enkel een hoopje cellen zou zijn, zullen zeker geen last hebben van een mogelijk schuldgevoel, dat gevoel al hen zeker vreemd zijn. Voor degene die in een kind/mens in wording meer zien dan enkel een hoopje cellen, gaan waarschijnlijk ook geen gevoel van schuld hebben en waarom, omdat deze nooit tot zulke daad zouden overgaan.
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft gestampte zotten, zij die alles aanvaarde waar politici mee komen aandraven en er zich geen vragn bij stellen, juist dat zijn gestampte zotten. Goed gezien van uw persoon.
![]() |