![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste parlementsleden van de N-VA die geen functie hebben als minister zetten gewoon een partijvoorzitster als Gennez reeds in de schaduw als het aankomt op dossierkennis en spreekvaardigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1)zijn gebroken beloftes (leugens?) 2) het gebrek aan politieke ethiek bij BDW En dat voor de man die het anders en beter ging doen, en er spel van maakte over politici te klagen die hetzelfde deden als wat hij nu doet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Hij wil België afschaffen en slechts één verkiezing organiseren (enfin in de vorm van een confederatie (omen kat geen kat te noemen)) Kwestie van een kanon gebruiken om een vlieg dood te schieten.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 28 april 2010 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om even verder te gaan... Ik heb een cd-speler in mijn auto NET omdat de kans bestaat dat Gennez op de radio zou komen. Zelfs Stephen Hawking spreekt met meer intonatie dan die zeur. En dan heb ik het nog niet over de inhoud van wat ze zeurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omen kat ken ik niet... Maar ik vond de sequels van The Omen sowieso al niet te pruimen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Caroline Gennez en Marianne Theyssen, beiden vrouwelijke partijvoorzitters en beiden niet overlopend van talent, om het nog zacht uit te drukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als commie ben je vast tevreden met een half triljoen ministers met evenveel Audi's met chauffeur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En de omstandigheden waarin Bourgeois de NVA op de kaart heeft gezet, zelfs tegen (de ook door Bourgeois gerespecteerde) godfather Schiltz in ; weinigen zouden dergelijk doorzettingsvermogen kunnen opbrengen ....
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals. Ik betwist niet dat NVA geen goed personeel heeft maar niemand als Dewever. Vandaar ook dat Dewever zal opkomen voor de federale verkiezingen. Dat mensen goed parlementair werk doen is helaas veelal totaal onrelevant voor het aantal stemmen dat ze halen. En ja mijn bomma zou Gennez in een debat kunnen verslaan. Alles wat ze zegt lijkt gewoon uit de mond van spin dokters te komen. Zo fake. Het gebrek aan kwaliteit binnen het politiek personeel van SP.a is behoorlijk pijnlijk om aan te zien. Ik heb al verhalen gehoord van SP.a leden die de wanhoop nabij zijn iedere keer een zogenaamd kopstuk als Freya of Gennez op TV komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marianne Theyssen straalt toch een pak meer serieux uit dan Gennez die wat lijkt op een overjaars chiroleidstertje uit Wachtebeke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken inmiddels je standpunt reeds over vrouwen in de politiek. Onderschatting is gevaarlijk, Max. Thyssen is geslepen en gevaarlijk. Gennez daarentegen is gewoon de handpop van Johan Vandelanotte. Een stand-in die de zaakjes regelt bij de SP.a terwijl hij zijn postjes binnen heeft dankzij i3.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(met alle respect voor de Chiro van Wachtebeke weliswaar)
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
De man zou enkel eens iets moeten doen voor zijn gezondheid. Dergelijk gewicht sleur je geen tien jaar meer ongestraft mee. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 28 april 2010 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Kronkel de kronkel...
![]() |
#97 |
|
![]() Tijdens de laatste crisis blonk ze toch niet uit in politiek talent hoor vind ik. Voordien viel het nog mee, maar nu. Zelfs een beginneling als Alexander De Croo kan moeiteloos haar aan in het debat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Rare interpretatie. Weeral.
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeur er dan niet over. Als je de Hulk in je politie patrouille hebt, is het vrij goedkoop om de anderen af te schilderen als niet relevant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |