Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: De BUB zou beter o.a. een Duitse versie maken van zijn website dan hier te zitten
ja 35 76,09%
nee 11 23,91%
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 24 mei 2004, 19:57   #81
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Waarvoor dient de blauwe knop? om te verklikken?? En dat noemt zich " de weerstand" Nou, zo is de pret er ook snel af! Dit moet zowat het enige forum zijn waar de processen, intimidaties en klachten je rond de oren vliegen. Ik heb zo de indruk dat er hier sommigen meer bezig zijn met hun ego dan met politiek
Stubaf. is offline  
Oud 24 mei 2004, 19:57   #82
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Zodra we het effectieve bewijs hebben dat het geen BUBer was, zullen we de tweede stap van onze aankondiging zetten: klacht tegen Bart De Wever en Ben Weyts voor laster, smaad en eerroof

De logica van de Blubbers: persoon A verspreidt een bericht. Dat bericht komt bij persoon B terecht die het aanneemt omdat hij meent dat het van vereniging X afkomstig is. Persoon A wordt ontdekt. Er wordt klacht ingediend tegen persoon B.

Wie volgt dergelijke kronkelredenering?
Jan van den Berghe is offline  
Oud 24 mei 2004, 19:58   #83
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorien
Ik h eb deze discussie gevolgd en ik ben geen BUB - lid, maar wat de
N- VA en het VB hier doen is echt schandalig... Ze baseren zich
OVERDUIDELIJK op foutieve informatie en lasteren zo politieke tegenstanders Dat zijn extremischtische technieken; wat verwacht
je dan ook van zo'n mensen!
Jorien
Dag mr. Y.

Leer ook eens Nederlands: "zo'n mensen" of "zo een mensen". Enkelvoud samen met meervoud...
Oud 24 mei 2004, 20:00   #84
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Stemt BUB!
Ze zijn daar weer met hun oude meervoudsvorm van de gebiedende wijs (sedert 1954 officieel afgeschaft daar al jaren voordien als ouderwets en oubollig aangevoeld)...
Oud 24 mei 2004, 20:01   #85
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
OVERDUIDELIJK op foutieve informatie en lasteren zo politieke tegenstanders Dat zijn extremischtische technieken; wat verwacht
Jorien
Dag mr. Y.

Leer ook eens Nederlands: "zo'n mensen" of "zo een mensen". Enkelvoud samen met meervoud...

Ziet ge niet dat dit Jorien is?
Patriot! is offline  
Oud 24 mei 2004, 20:05   #86
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Citaat:
Zodra we het effectieve bewijs hebben dat het geen BUBer was, zullen we de tweede stap van onze aankondiging zetten: klacht tegen Bart De Wever en Ben Weyts voor laster, smaad en eerroof

De logica van de Blubbers: persoon A verspreidt een bericht. Dat bericht komt bij persoon B terecht die het aanneemt omdat hij meent dat het van vereniging X afkomstig is. Persoon A wordt ontdekt. Er wordt klacht ingediend tegen persoon B.

Jantje, alsjeblieft he...

Je moet je bronnen controleren, alvorens te publiceren, zeker als eigen partijgenoten u nog VOOR publicatie melden dat het bericht niet correct is.

Ten tweede heeft NVA niet het recht om heel de BUB een schriftvervalsende partij te noemen, zelfs al had Bruno die mail gestuurd. We zijn geen VZW, en dus is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen daden, en niet de partij.

Ten derde hebben we de N-VA van vrijdagavond tot zondagavond de kans gegeven dit recht te zetten, maar daar hebben ze geen zin in, ze wachten liever op de klacht.

Nu goed, wij zijn een partij die niet met zich laat sollen, zich niet in de media laat besmeuren op basis van leugens, en die niet bang is naar een rechtbank te stappen.

Lees dit nu 3 keer na, en als je het dan nog niet snapt, dan ben je hopeloos en zielig.
Oud 24 mei 2004, 20:12   #87
D.T. Suzuki
Burger

Standaard

Citaat:
Nu goed, wij zijn een partij die niet met zich laat sollen, zich niet in de media laat besmeuren op basis van leugens
ondertussen is het wel al gebeurd
D.T. Suzuki is offline  
Oud 24 mei 2004, 20:13   #88
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ten tweede heeft NVA niet het recht om heel de BUB een schriftvervalsende partij te noemen, zelfs al had Bruno die mail gestuurd. We zijn geen VZW, en dus is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen daden, en niet de partij.
Jazeker, daar mr. Y. zich goed schuldig heeft gemaakt aan "profielvervalsing" niet alleen op het CD&V-forum maar ook hier. Nooit werd dit door de Grote Opperblubber, Hans I, afgekeurd of heeft de Grote Roerganger van de Blubbers zich daarvan nooit gedistancieerd.

U heeft trouwens ook het recht niet de N-VA een racistische partij te noemen
Oud 24 mei 2004, 20:13   #89
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Jantje, alsjeblieft he...

Je moet je bronnen controleren, alvorens te publiceren, zeker als eigen partijgenoten u nog VOOR publicatie melden dat het bericht niet correct is.

Ten derde hebben we de N-VA van vrijdagavond tot zondagavond de kans gegeven dit recht te zetten, maar daar hebben ze geen zin in, ze wachten liever op de klacht.

Nu goed, wij zijn een partij die niet met zich laat sollen, zich niet in de media laat besmeuren op basis van leugens, en die niet bang is naar een rechtbank te stappen.

Lees dit nu 3 keer na, en als je het dan nog niet snapt, dan ben je hopeloos en zielig.
Jvdb slaagt nochthans de nagel op de kop. Er was aan de zijde van de heer de Wever nooit sprake geweest van kwaadwillig opzet, hij was steeds ter goeder trouw daar hij alle redenen had te geloven dat die mail echt was aangezien het een feit is dat Bruno* op dit forum en dat van Cd&V spamde onder een 10-tal nicks. Bovendien zegt u zelf dat de federale politie nog niet heeft gevonden wie de afzender van die mail was, dus waarom zou de heer De Wever nu al strikt gezien moeten besluiten dat het niet om een BUB-lid.

Bovendien lijkt het eveneens dat de afzender, hoogstwaarschijnlijk een NVaA'er, eveneens te goeder trouw was aangezien hij deze mail slechts individueel als grap had doorgestuurd naar Philips. Die zette dan eveneens te goeder trouw de mail op dit forum.

Ik kan dus begrijpen dat u een rechtzetting eist van de heer De Wever, Philips, en de werkelijke afzender. Buiten dat is jullie klact voor "laster en eerroof totaal uit de lucht gegrepen en lijkt het erop dat de Blubberclub zich weeral eens belachelijk gaat maken voor heel België-Belgique-Belgien
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 24 mei 2004, 20:14   #90
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Jorien
Dag mr. Y.

Wel, in uw allesoverheersende Brunofobie, denkt u nu blijkbaar ook dat de jonge Jorien, bekende van mij en Patriot, Bruno is. Iedereen die nu nog op een forum de BUB durft ondersteunen, krijgt door u, (in een vlaag van achtervolgingswaanzin?) het etiket Y. opgeplakt.

Afijn, ik zal het haar overbriefen.

Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
Oud 24 mei 2004, 20:15   #91
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Jazeker, daar mr. Y. zich goed schuldig heeft gemaakt aan "profielvervalsing" niet alleen op het CD&V-forum maar ook hier. Nooit werd dit door de Grote Opperblubber, Hans I, afgekeurd of heeft de Grote Roerganger van de Blubbers zich daarvan nooit gedistancieerd.

U heeft trouwens ook het recht niet de N-VA een racistische partij te noemen
Zoek het verschil op tussen een feitelijke vereniging en een vzw en kom terug.
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
Oud 24 mei 2004, 20:16   #92
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beef, o N-VA! Beef, want de Blubberbrigade rukt op en zal alle VlaemSSch-nationalisten verpulveren! Generaal Hans trekt met zijn elitesoldaten op tegen het VlaemSSch-nationalistisch janhagel! Beef! Tril op uw grondvesten! Daar zijn ze, de vervaarlijke Blubbers! De Hunnen zijn niets in vergelijking met de Blubbers! Beef, o Germanen van de N-VA!
Oud 24 mei 2004, 20:19   #93
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Wel, in uw allesoverheersende Brunofobie, denkt u nu blijkbaar ook dat de jonge Jorien, bekende van mij en Patriot, Bruno is.
"De jonge Jorien"... Twaalf jaar? Of achtentachtig?

En toch zo weer "toevallig" "een bekende van mij en Patriot". Wel een bekende, maar natuurlijk geen Blubberlid. Neen, neen.
Oud 25 mei 2004, 06:40   #94
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Citaat:

Dag mr. Y.

Wel, in uw allesoverheersende Brunofobie, denkt u nu blijkbaar ook dat de jonge Jorien, bekende van mij en Patriot, Bruno is. Iedereen die nu nog op een forum de BUB durft ondersteunen, krijgt door u, (in een vlaag van achtervolgingswaanzin?) het etiket Y. opgeplakt.

Ziekelijk, hé
Patriot! is offline  
Oud 25 mei 2004, 10:12   #95
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Dag mr. Y.

Moeten BUBers nu al hun kleine zusjes opvorderen om positieve reacties op dit forum te krijgen?
Oud 25 mei 2004, 18:41   #96
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Moeten BUBers nu al hun kleine zusjes opvorderen om positieve reacties op dit forum te krijgen?
Binnenkort vraagt Hans I de Grote zelfs zijn Franstalige schoonmaakster om hier een woordje te plaatsen.
Oud 25 mei 2004, 21:08   #97
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

The Piano schreef:

Citaat:
Iedereen die een beetje ervaring heeft met discussieforums, weet toch al lang dat je hier geen zieltjes kan ronselen. De twijfelaars zitten aan de kant, en nemen nooit deel aan dit gedoe. Ik kom hier ook niet om mensen te overtuigen, want ik vind dit medium daar helemaal niet geschikt voor.
Dit medium is anders evenmin geschikt om Joodse zieltjes ervan te overtuigen NIET op het Vlaams Blok te stemmen. 8)

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be