![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Allerlei vormen van vervreemding in groepen mens, dat wel. Maar da's existentieel en ik heb daar weinig echt last van. Bijna integendeel, vanuit mijn perspectief is de rest van de wereld bizonder exotisch, vanuit die vervreemding observeer ik graag en ik neem notities. Bijtende notities ![]() Ik heb wel last van een ander probleem in groepen mensen, algemener : met de buitenwereld. Overprikkeld brein meestal , en als de buitenwereld dan ook te sterk prikkelt, wordt het een oorverdovende draaikolk. In extreme gevallen raak ik in paniek. En dan moet ik dringend weg, hoe leuk het feestje ook is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Bedoelingen ? Geen denk ik, ik word niet gedreven door doelen, ik ben één en al impulsen. Motieven genoeg : Honger naar mensen. Mensen kunnen observeren zonder de straat op te moeten. Honger naar 'inzicht'. Af en toe is hier iets te leren. Misschien ook omdat ik graag schrijf ? En omdat ik destijds iets wou gaan doen 'in de politiek' ? Citaat:
En op zekere dag heb ik hier een soort genotsmiddel ontdekt : bizarre vorm quiz, de forumkwis, verslavend. Doelloos niemandsland : echt gemaakt op m'n maat. Aan de andere kant, veel ergernis, al ruim voldoende toegelicht op andere plaatsen. Laatst gewijzigd door knipptics : 31 augustus 2010 om 17:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ()
Laatst gewijzigd door knipptics : 31 augustus 2010 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Geen idee.
Ik had één plaat van Soft Machine. Dat was toen, late jaren 70, begin 80. Het nummer Moon in June roept niks op bij mij. Een nummer waar ik anno 2010 wel een keer naar 'grijp' : Wyatt http://www.youtube.com/watch?v=fEIyEP-A0PE Scratching an urgent message In sanskrit Before hitching a ride On a frisky gust Dat soort eenzaamheid, ja, dat ben ik. Volledig kunnen 'transcenderen' in dingen die door de meeste mensen zelfs niet worden waargenomen. Moon in June is wel mooi... Laatst gewijzigd door knipptics : 31 augustus 2010 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Ga je je huidige avatar iets langer houden?
Ik mag 'm wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Op manische dagen vind ik de wereld exotisch.
Op depressieve enkel m'n verbeelding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() ...dus, Knipp, in plaats van Firestone de hele tijd lastig te vallen, zou ge niet beter eerst Peulleu's vragen beantwoorden?
![]() en ik heb er nog eentje: ge zijt ongeveer 50 hé? Welke historische gebeurtenis die je bewust hebt meegemaakt heeft op u het meest indruk gemaakt?
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Lijkt me een uitstekend idee!
![]() |
#90 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Fantastisch hoe hij met een nummer dat puur drama is ... de zaal aan 't lachen brengt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() 'Niks dan ego' natuurlijk. Maar toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Zullen we eens correspondence chess spelen, op gameknot??
![]() |
#94 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
website Ron Kreike : 21.586 individuele bezoekers knipptics draad : 7 individuele bezoekers ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als je >1600 haalt, dan ja. Laatst gewijzigd door knipptics : 2 september 2010 om 06:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of er een lijn zou uit te voorschijn komen. Ik ben een groot cynicus en een groot misantroop, dat impliceert dat er weinig mensen zijn die ik echt waardeer. Maar aan de andere kant : ik kan oprecht veel belangstelling hebben voor mensen die ik nauwelijks waardeer. Al bij al : de morele kwaliteiten van mensen interesseren me maar matig. Ik heb des te meer oog en oor voor hun verhalen, hun ideeën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik hou van alle vrouwen. En van bijna alle films. Mooi is geen criterium hier. Zelfde aanpak als muziek en boeken ... ik begin bij de A van Avventura. http://www.youtube.com/watch?v=5G5WijYDLeg Laatst gewijzigd door knipptics : 2 september 2010 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() zeg, gastje, 't is niet omdat je me één keer hebt verslagen dat ge het hoog in uwen bol moet krijgen hè. voorlopig heb ik 1200 (nog niets gespeeld).
Zeg eens, durf je het aan kostbare punten te verspelen tegen zo'n lager geklasseerde speler? ![]()
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Troost je, dat is appels met peren vergelijken.
![]() |
#100 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er zijn daar duizend spelers van alle nivo's die willen schaken met jou. Ik heb al jaren geen echte schaaklust meer. Er is nog iemand die al maanden aan m'n mouw trekt. En die ik blijf afwimpelen. Niks persoonlijk. Laatst gewijzigd door knipptics : 2 september 2010 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |