![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik krijg het gewoon van sommige moslims hun "logica". Ze zitten elke dag te schofferen op anderen culturen en godsdiensten. Wij zijn varkens, honden, racisten, facisten, etc... Maar als wij 1 opmerking maken over de islam dan is het kot te klein, worden er wagens in de fik gestoken en wordt de persoon in kwestie met de dood bedreigd. Als je dat dan zegt op een forum dan krijg je meestal als antwoord "Niet elke Moslim is zo". Dat geloof ik graag, maar waar zijn die moslims dan om hun afkeur in het openbaar te verkondigen? Je hoort die mensen nooit, dus gaan de meerderheid ervan uit dat ook de afwijzende moslims het stiekem goedkeuren.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lach ik met de holocaust riskeer ik een boete. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn massamoorden op moslims bezig terwijl we spreken. Ik ben geen groot fan van Albanezen enzo, maar volgens mij waren er een aantal behoorlijk bloedige massamoorden hier in Europa, zo'n kleine 20 jaar geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nee, dat hebben we volgens mij nog niet gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent iemand die gelooft in de heiligheid van de holocaust, of op z'n minst van de uniciteit ervan. Alsof de misdaden van pakweg de Franse kolonisten tegen de moslims in Noord-Afrika minder erg waren. Moord is moord. Dode mensen zijn dode mensen. 10000 of 100000 maakt niet zoveel uit. Vanaf dat er veel zijn ziet men de intentie. Dat betekent dat met meer middelen er een paar grootte-ordes meer zouden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Let op, ik vind het ook een ernstige inkrimping van de vrije meningsuiting dat er boetes staan op het ontkennen van de holocaust, maar de situaties zijn nu eenmaal niet gelijk. Enne, lachen met de islam? Zou je de uitdaging aan durven gaan om in een moskee een mop over Mohammed te vertellen?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of ontkenning strafbaar moet zijn, staat daar los van grapjes zijn bij mijn weten nergens strafbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn moskees waar ik dat zou durven doen, ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() overigens is lachen met de Islam niet zo moeilijk,
t is eerder serieus blijven bij al hun achterlijke strapatsen dat haast ondoenbaar is. Laatst gewijzigd door Anna List : 7 september 2010 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() de goelags waren geen endlösung op industriële schaal, of vindt u van wel ?
Laatst gewijzigd door Anna List : 7 september 2010 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-Maakt het uit wat de intentie was? Er werden mensen uitgeroeid, meer mensen dan tijdens de holocaust, gedurende veel meer tijd, en de beulen zijn nooit bestrafd geweest. Nooit. -Ja. Het was een industriele oplossing om niet enkel volkeren (ja, de Goelags hadden vaak een racistisch karakter) maar ook ganse denkkaders uit te roeien. In feite kan de officiele beschrijving, "het uitroeien van volksvijanden", ook onder je definitie geschoven worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
edit : en ook nog : lol ik typisch ... anything ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 7 september 2010 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men zou voor minder antisemiet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Hoe langer ik discobitch bezig zie, hoe meer ik er zeker van ben dat hij een religieuze trol is.
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bedoel: omdat de holocaust tot iets heiligs is uitgeroepen. Dat mensen het verdedigen als een bepaald unicum. Terwijl dat het een volkerenmoord was als alle andere. Toevallig waren er technische snufjes die het vergemakkelijkten. Hadden andere volkerenmoordenaars de logistiek en technologie zouden ze het toepassen. De intentie telt. |
|
![]() |
![]() |