Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2004, 08:59   #81
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Een stukje slechte topic moet ik eerder toegeven, niks dan gezeur en beledigingen van links naar rechts en anderom.

Citaat:
alsof een stem voor de N-VA een verloren stem is, alsof ze hun ziel verkochten, als of het postjesjagers zijn, alsof....
Alhoewel ik in dit stukje tekst een waarheid als een baksteen zie, maar ik zou dit niet specifiek op NV&A'ers richten, maar op zowat alle politici.

Alsof onze stemmen nog niet verdeeld zijn over de partijen die de programeurs hebben ingehuurd, en de hardware fabrikanten dik hebben betaald voor hun product([size=2]waarschijnlijk een surplus 486's of P1 PC's als stemcomputer, wel betaald als een gloednieuwe P4 of AMD Athlon[/size]).Ik zou graag eens zo'n stemcomputer testen voor we naar de verziekingen gaan.Eens kijken dat dit apparaat niet naar voorgeprogrammeerde instellingen stemmen uitdeeld.
Ik dacht dat de broncode van deze programma's openbaar mocht zijn

http://www.verkiezingen.fgov.be/2004...nleidnl1nl.htm

Waar je die precies kan opvragen, weet ik ook niet, misschien kan een emailtje naar binnelandse zaken helpen.
Oud 24 mei 2004, 09:01   #82
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
ik heb sinds gisteren de link naar dit forum doorgegeven in een ketting-e-mail zodat de mensen kunnnen merken welk alternatief er geboden wordt op het huidig beleid....

Voor het "alternatief" van de paarse partijen zet ik gaarne een link naar hun belastingsbrief.

De mensen zijn echter wel slimmer dan dat, zeker als ze een beetje uw berichten opvragen in uw profiel.

Belgicisten, nog zotter dan een achterdeur!!!
Oud 24 mei 2004, 09:20   #83
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik merk hier in deze topic dat het verbond CD&V-NV-A en het VB het niet erg eens met mekaar kunnen worden.....
scheldpartijen over en't weer alom....
en dan maar tempeesten op anderen...
eigenlijk... zielig vertoon...

ik heb sinds gisteren de link naar dit forum doorgegeven in een ketting-e-mail zodat de mensen kunnnen merken welk alternatief er geboden wordt op het huidig beleid....

ik ga elke dag de link aan andere adressen e-mailen (sorry maar het moet) de mensen moeten inzien dat een stem voor al die oppositiepartijen een ingebakken probleem inhoudt = maandenlang gekibbel en helemaal niets, maar dan ook niets dan kommer en kwel...
Excuseer hé beste vriend, we kunnen het niet eens worden met racisten
Kleine nuance dacht ik. Dat heeft niks te maken met over en weer gescheld onder de 'oppositie partijen' Dat heeft temaken met de nasipraat van guderian en de zuiveraar en radicaal.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 09:34   #84
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:

Voor het "alternatief" van de paarse partijen zet ik gaarne een link naar hun belastingsbrief.

De mensen zijn echter wel slimmer dan dat, zeker als ze een beetje uw berichten opvragen in uw profiel.

Belgicisten, nog zotter dan een achterdeur!!!
Voor wat de belastingen betreft, ik schreef het hier al vaker, als je een rekenblad maakt en bijvoorbeeld de periodes 1994-1999 en 1999-2003 tegenover mekaar zet met absoluut belastbaar, belasting, percent belasting en voorschrijdend gemiddelde, dan is het overduidelijk dat tegenover de periode CVP = ex-CD&V, de belastingen serieus naar beneden gingen. Ik heb die berekening gemaakt voor mij, de kinderen en schoonkinderen, de geburen, de kennissen...
ik heb daartegen ook sommige verhogingen van aksijns, lasten en taksen, etc... waarvan veel zelfs van de voorgangers en van Europa komen, gesteld... en wat blijkt duidelijk... de globale balans is vermindering en zelfs voor sommigen in serieuze mate...
Hou nu eens op met negatieve berichtgeving voor een item waar het nu precies de laatste 5 jaar wel veel beter ging...

ik las zelfs in HBvL een lezersbrief die klaagde dat hij meer moest bijbetalen, maar hij vergat in rekening te nemen dat hij voor die items geen voorheffing had moeten betalen, iets wat hij zelf in dezelfde brief gemeld heeft...

alleen rekenkundige bewijzen tellen voor de beslastingen en lasten en taksen versus het brutto inkomen... en dan mag je de link maken....
Oud 24 mei 2004, 11:08   #85
Tantist

Standaard

Een antwoord: pak uw belastingsbrief van 1998, pak dat van in 2002 en vergelijk. Als iedereen dat zou doen, zou er geen KAT meer op de VLD stemmen.

Dat zijn de harde cijfers, de propaganda van Verhofstadt ten spijt.
Oud 24 mei 2004, 11:08   #86
stijnVL
Provinciaal Statenlid

stijnVL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Die Niveanen zijn echt niet te schatten.

Een Vlaams-nationalistische negerin? Zo'n exemplaar zouden ze naar Planckendael moeten sturen, kan die negerin daar de nationalist gaan uithangen.
Allez vooruit en wie drukt er hiervoor op de blauwe-knop?
Oud 24 mei 2004, 11:12   #87
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Ik. Met alle plezier.
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 11:24   #88
Tegendradigaard

Standaard

Veel liever een negerin die met de Vlaamse leeuw zwaait dan ne Vlaming die met de Belgische vlag zwaait, on iemand die zich Vlaming noemt en met nazi symbolen zwaait, of iemand die Vlaming is en met communistische symbolen zwaait.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 11:31   #89
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Afgezien van dat vlaggegezwaaigedoen, 't is echt een knap negerinneke...
voor mij mag ze er zijn... zelfs bij die partij....
[size=1](waar ik toch niet voor stem )[/size]
Oud 24 mei 2004, 11:45   #90
luc broes

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Een Vlaams-nationalistische negerin? Zo'n exemplaar zouden ze naar Planckendael moeten sturen, kan die negerin daar de nationalist gaan uithangen.
Vulgaire opmerkingen van Guderian en Radikaal zullen bij beschaafde mensen geen bijval vinden.
Anderzijds vraag ik me af, waarom sommigen een zwarte op een Vlaamsnationale lijst heel normaal vinden, maar gelijktijdig verontwaardigd stijgeren omdat die andere Vlaamsnationale partij (die Brussel echt tweetalig wil) Frans praat met Franstalige Brusselaars. Als afkomst totaal onbelangrijk is, waarom is taal dan zo levensbelangrijk?
Mag ik er ook op wijzen dat het Euro-Songfestival gewonnen werd door een Oekraïnse groep, bestaande uit enkel Oekraïners!! Veel 'echte' Europeanen zullen verbaasd opgekeken hebben, omdat het normale stilaan abnormaal wordt. Het wordt bij ons een ware obsessie om steeds maar te moeten bewijzen dat wij geen racisten zijn. Het ultieme verwijt! Wordt ergens een foto gemaakt van een boerinnenbond of van duivenmelkers, dan MOET daar een andersgekleurde bijstaan, anders ...
Ik heb daar dus principiëel geen bezwaar tegen, maar die fundamentalitische obsessie vind ik niet zo gezond, ik wil graag nog een beetje 'normaal' zijn. Ik voel helemaal geen reden om elke dag te gaan bewijzen dat ik geen racist ben. Heel eenvoudig omdat elke vorm van racisme me totaal vreemd is.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 12:26   #91
kempenaar
Provinciaal Statenlid

kempenaar's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar kempenaar
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Opvallend was dat het Vlaams Blok op hun congres opnieuw pleitten voor Vlaamse frontvorming en de hand uitstaken naar de andere Vlaamse en Vlaamsgezinde partijen.

Al even opvallend was het dat de NVA het nodig vond op hun congres om naast het pleiten voor een soort Vlaamse "superminister", ook nog eens het Vlaams Blok aan te vallen in plaats van over Vlaamse frontvorming te spreken.
"Frank Vanhecke waarschuwde tenslotte voor het zogenaamde alternatief van het zogenaamd 'Vlaams' kartel van CD&V en N-VA, waarin voor de ene zijde van het kartel enkel het terug aan de macht komen van de belang is en de andere zijde enkel oog heeft voor het behoud van het eigen zitje in het parlement met mogelijk zicht op een of andere ministerportefeuille. "

Een uitgestoken hand noem jij dat? Het Blok doet sinds de federale verkiezingen niets anders dan kakken op de N-VA en haar zwartmaken alsof een stem voor de N-VA een verloren stem is, alsof ze hun ziel verkochten, als of het postjesjagers zijn, alsof....
Komaan stuk idioot, hou dus op met je demagoge gezwets. Dan heb ik nog liever dat je gans dit forum vervuilt met sleur en pleur werk rechtstreeks van de Blok-webstek. Zo verspreid je dan ten minste geen leugens, of toch niet meer dan het Blok er zelf verzinnen kan. Neem een voorbeeld aan Ancapa met zijn/haar volkomen overbodige posts.

Stijn,

Je hebt gelijk en geen gelijk,
Het Vlaams Blok "kakte" inderdaad op de N-VA, maar je weet evengoed dat dit ook omgekeerd het geval is.
Als u gisteren aanwezig was in Gent heb je daar ook gehoord dat men enkele malen sprak over "schietende blokkers". Wat ik er toch over vondt.

Het wordt stilletjes aan tijd, vrienden N-VA'ers en vrienden Vlaams Blok'ers, dat beide partijen gaan stoppen met elkaar tot vijand te maken ipv de begische staat.

Tijd voor overleg tussen Van Hecke en Bourgeois (of tussen FDW en BDW ) om af te spreken om elkaar niet meer aan te vallen.

Weet dat de mensen wachten op een Vlaams alternatief voor België, en wat krijgen ze...: néé, wij zijn de échte Nationalisten... néé wij zijn da!

kempenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 12:26   #92
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal, het vriendje van Guderian

Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 12:30   #93
kempenaar
Provinciaal Statenlid

kempenaar's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar kempenaar
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Waarom zou die dame niet Vlaamsvoelend kunnen zijn?

Ik heb problemen met de strategie die N-VA volgt en vooral met de voorzitter, maar zeker niet met het feit dat een Vlaamse met Afrikaanse roots op de lijst prijkt. Zou nogal bekrompen zijn. Stel dat het meisje geadopteerd zou zijn, hoe kun je haar dan nog belachelijk maken omdat ze Vlaams-nationalistisch is?
Het gaat er niet om dat ze "vlaamsvoelend" is. Ze is gewoon geen Vlaming.
Wie zegt dat zij geen Vlaming is?...

Wees trots op een jonge vrouw als zij! Een voorbeeld voor allen die hierheen komen!

kempenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 13:01   #94
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist

Ik heb u nog geen jaar geleden ontmoet. En toen gaf je dat toe, ook dat je er over loog.
Hola, da's al véél langer geleden! Er is hier idd iemand aan het liegen ja. Op het moment dat ik u sprak was ik al geen lid meer van het VB, ik zei en zeg dat ik wel nog regelmatig VBJ'ers uit het Brugse zie, ik kom daar nog regelmatig in de weekends. M'n woorden niet verdraaien aub.
Tommeke, ge zijt van den eerste leugen niet dood, nietwaar. Je bent al altijd een buitenbeentje geweest, maar in wezen een plakkerige slijmbal.
Achter de kont lopen van diegenen die u uitspuwen. Bij Vanhecke staan janken om bloemen te leggen aan het standbeeld van Jan Breydel, en met de staart tussen de benen afdruipen toen je niet mocht. En vooral nederig met het hoofdje gebogen, terug naar de achtergond verdwijnen. Wat een lollig zicht...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 13:04   #95
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Citaat:

Hola, da's al véél langer geleden! Er is hier idd iemand aan het liegen ja. Op het moment dat ik u sprak was ik al geen lid meer van het VB, ik zei en zeg dat ik wel nog regelmatig VBJ'ers uit het Brugse zie, ik kom daar nog regelmatig in de weekends. M'n woorden niet verdraaien aub.
Tommeke, ge zijt van den eerste leugen niet dood, nietwaar. Je bent al altijd een buitenbeentje geweest, maar in wezen een plakkerige slijmbal.
Achter de kont lopen van diegenen die u uitspuwen. Bij Vanhecke staan janken om bloemen te leggen aan het standbeeld van Jan Breydel, en met de staart tussen de benen afdruipen toen je niet mocht. En vooral nederig met het hoofdje gebogen, terug naar de achtergond verdwijnen. Wat een lollig zicht...

ge moet uw plaats kennen in de nieuwe orde hé

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 13:14   #96
grossfaz
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Citaat:

Lucienke, ik heb een donkerbruin vermoeden dat Guderian niet "tommeke" noemt. Al heeft hij misschien hetzelfde universitair diploma. Sommige mensen hebben dat namelijk.
grossfaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 13:26   #97
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

HAHAHAHAhahahaha...

Luciano is weer aan het gissen wie ik ben... En weer is het ER NAAST! Blijven trainen Decoorne, (en pillekes pakken in uw geval).
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 13:28   #98
GC
Minister-President

GC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grossfaz
Citaat:

Lucienke, ik heb een donkerbruin vermoeden dat Guderian niet "tommeke" noemt. Al heeft hij misschien hetzelfde universitair diploma. Sommige mensen hebben dat namelijk.
Ben jij nu nog altijd aan 't studeren? Hoeveel decennia moet je nog doen?

Wel leuk dat iedereen hier kan vaststellen dat je met je Brugse VBJ'ers blijkbaar ook wel een paar minder subtiele politici in huis hebt (gehad?).
Oud 24 mei 2004, 13:40   #99
GC
Minister-President

GC's schermafbeelding

Standaard

Na het lezen van deze topic heb ik een donkerbruin vermoeden dat het Grosfaz was die Tantist en Guderian samenbracht op café.
Oud 24 mei 2004, 14:44   #100
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Vulgaire opmerkingen van Guderian en Radikaal zullen bij beschaafde mensen geen bijval vinden.
Anderzijds vraag ik me af, waarom sommigen een zwarte op een Vlaamsnationale lijst heel normaal vinden, maar gelijktijdig verontwaardigd stijgeren omdat die andere Vlaamsnationale partij (die Brussel echt tweetalig wil) Frans praat met Franstalige Brusselaars.
Misschien hadden jullie dan maar tweetalige affiches moeten plakken als tweetaligheid jullie doel is, en geen eentalig Franse. Is dat zo moeilijk?

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be