![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() uw woorden
iemand die zijn werk doet en zegt wat hij wil zeggen ... = verstrepen (en een onafhankelijke) iemand die als een kip zonder kop kakelt in het belang van de partij... =het blok en zijn volwaardige leden (toch een een partij dacht ik) vandaar |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() nee , een bloklid wel 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() dank u
uw punt ? Blokleden = kiekens zonder kop nog steeds niet ontkracht ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was wat ik bedoelde met kippen zonder kop: je stelt ze een vraag en ze antwoorden 'in naam van de partij' in plaats van hun eigen mening te geven. Verstrepen noemde zulke politici ook 'tweezakkers'. Tijdens de discussie zeggen ze dit en als de camera's weg zijn zeggen ze iets anders, en als je vraagt waarom zeggen ze 'we kunnen dat niet maken, we zouden onze partij èn de kiezer over ons heenkrijgen'. En U noemt "Blokleden = kiekens zonder kop" dus heb ik je verwezen naar hun site, daar kun je ook zien dat ze uitkomen voor hun eigen mening. Vergelijk dat eens met de partijen die in het beleid zitten of erin gezeten hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() ik heb ze zo niet genoemd, uw post suggereerde dat ...
Vreemd gezien uw avatar .. vandaar de vraagstelling |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die antwoorden niet in de naam van de partij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Bij gebrek aan argumenten en kunnen denken ? Steve stuntel denkt voor u... is dat beter ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Gouverneur
|
![]() Als ik deze topic doorlees kom ik tot de conclusie dat knick name ancapa, met reeds meer dan 4.000 postings, en jurgen verstreken één en dezelfde persoon zijn.
In de eerste postings van deze topic was dit verre van duidelijk: " ik heb Verstrepen ontmoet en...." ancapa was zo'n een derde die het opnam. Misleiding. Als je dan de psotings van Verstrepen/ancapa doorleest dan blijkt net hetzelfde als zijn TV optreden: geen inhoud maar wel een brutaal bekje. Als TV presentator van " Zwart Wit" op VT4 voor jongeren was hij in staat alles te doen botsen, lekker aan anti politiek doen. De reden van zijn ontslag is niet het VB, want VT4 is een commerciële zender die alleen maar kijkt naar kijkcijfers, maar wel zijn arrogante houding. Een dwarsligger, een tegendraadse persoon. Hij kon perfect aan anti politiek doen. Aan politiek doen, dat ligt iets anders. Minder arrogantie. Meer inhoud. Progressief rechts inhoud geven aan rechts, akkoord, maar Verstrepen zal dat niet doen. Om bovenvermelde redenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet je dan de arrogantie eens zien van de VRT presentators. Die laten de politici geen 15 sec spreken zonder gewoon af te kappen. En zijn laatste programma was op Liberty TV of weet U dat zelfs niet. Wat noemt U een arrogante persoon? Wat noemt U een dwarsligger of tegendraadse persoon? Iemand die aan anti politiek doet? Ik kan het wel raden hoor: Dit is uw stempel voor iemand die zich niet aantrekt van politieke 'correctie' maar de zaken zegt zoals ie ze ervaart, en eveneens de kijker aan bod laat komen, waar zie je dat nog? Juist: de mening van de man in de straat telt niet meer mee. En U hebt dan nog ZELF de arrogantie om te zeggen wat Verstrepen zal doen en niet doen. Tja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Echter : * voortdurende copy/paste's vanop de website van het Vlaams Blok zonder eigen mening erbij te voegen. * Algemene steigering wanneer een uitlating of handeling van een Blok-geallieerde (mooi gezegd, niet ![]() * Het gebuiken van "truuks" om een discussie met kritiek op het blok toch te winnen : zoals : over iets anders beginnen, psychologische oorlogvoering (beledigingen, ...), rol van underdog spelen ("ziedewel, ze zijn weer allemaal tegen ons"), niet antwoorden, handeling of uitlating (van blok-lid) minimaliseren (vb. : schutter schoot buiten zijn uren, dus is niet relevant voor partij). Deze redenen nopen mij ertoe om te geloven dat jullie voortdurend met het partij-hoofdkwartier in verbinding staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minimaliseren fouten eigen partij en maximaliseren fouten andere partijen. En zaken uit context trekken zoals dat voorval van de schutter: zeggen 'Vlaams Blok campagne schiet op gang'. En de VRT neemt dat gretig over. Op een openbare massamedia zender. Das nog wat anders dan dit forum hier. Dit ziet en vermeld U niet, dan zeg ik dat U gelooft wat U wilt geloven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb Jurgen al drie keer gesproken en hij is echt een toffe gast, vrij, vrank, onafhankelijk, geen blad voor de mond, voor de vrijemeningsuiting, daar gaan we nog van verschieten... ![]() [size=7]FREEDOM OF SPEECH[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik ga op zoek, RrOOttt. Als je me enkele voorbeelden kunt doorzenden of als ik er enkele kan vinden ga ik mischien mijn mening herzien, wie weet. |
||
![]() |
![]() |