![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Aah...'handig' ![]() edit: antwoord dan maar de andere vragen... Uw "vertrouwelijke bron" kan U misschien helpen. Citaat:
Laatst gewijzigd door largo_w : 16 december 2010 om 09:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb mijn 2 verschillende, door mij vertrouwde bronnen, ik heb je het fait divers willen doorgeven, omdat je daarachter vroeg, maar daar stopt het wel hoor, we weten beiden dat deze feiten, mochten ze in het ABL niet zo geheim gehouden worden, wel al in het parlement besproken geweest zouden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
|
![]() Citaat:
Wie Uw post leest wenst wel te weten of wat je vertelt waar is of niet; zonder bewijs van waarheid (buiten de "vertrouwelijke bronnen") kan niemand daar op verder werken. Bijvoorbeeld; hoeveel man aan boord? 15-> bron Ok; waarom moet er zoveel man aan boord; wat is de functie van elkeen; hoeveel tijd brengen ze daar door;... en ultiem wat is daar het kostenplaatje van (toch hetgene waar het in het begin over ging hé)? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Dat blijkt hier inderdaad de ultieme conclusie in deze draad... *geeuw*
Wees gerust ik had dat al bij post 1.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees gerust, er zijn talloze manieren om de democratie in te dammen buiten wat quasi-inteeltkoppen staatshoofd te maken hoor. Talloze. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Wat de functie van de Koning betreft ben ik eigenlijk niet tegen het inperken van zijn bevoegdheid hoor... Maar hier, zoals zo vaak, gaat het niet over de echt nuttige discussie maar over het simplistische "weg met de Koning". Daar ga ik niet op in... Ik ben wel een democraat maar zie er de gevaren van in; ik ben geen "pure democraat" dus (iemand die geloofd dat alles beter gaat wanneer het volk er zijn zegje op kan doen).
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zekere charme? Dan toch alleen maar als die van een sprookjesboek zoals dat van Sneeuwwitje en Assepoester. Laatst gewijzigd door Garry : 16 december 2010 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel man denk jij nodig te hebben om een permanente bezetting te kunnen garanderen wanneer er minimum vier man aan boord moet aanwezig zijn?
Allee Largo, voor zo een slimme kerel zoals gij mag dat toch geen probleem zijn om dat even tussen de soep en de patatten uit te rekenen hé. Verlof, klein verlet, ziekte afwezigheid en dergelijke in acht genomen. Laatst gewijzigd door Garry : 16 december 2010 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 16 december 2010 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat betreft het vaartuigje van onze famille royale de Laeken, herinner ik me uit de Vlaamse pers:
- dat ze er geen btw op betaald hebben, en dat is wettelijk in orde want de boot wordt niet ingevoerd in ons apenlandje; hij blijft in Italië. - dat De Crem geantwoord heeft op een parlementaire vraag, dat er - nogmaals naar mijn herinnering - vier man aan boord zou zijn: één die een vaarbevret heeft, een kok, en twee weet ik veel. (en nu volgt mijn interpretatie: als onze famille niet aan boord is, of zelfs niet in Italië, dan zal de aanwezigheid wel beperkt zijn tot twee man, om dat speelgoedje met zijn B. vlag te behoeden voor diefstal/vandalisme. Natuurlijk moeten die mensen af en toe vervangen worden, want die gaan ook graag eens terug naar moeder de vrouw. Zo kan ik me inbeelden dat 15 m/v FTE (full time equivalent) van de zeepmacht voor niets anders ingezet kunnen worden dan dat. (ps: zou Paola toestaan dat er vrouwelijk personeel op hun bootje zit? Zou daar geen Boel van kunnen komen ?)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is daar iets mis mee misschien? Heel veel mensen vinden dat fijn, die pracht en praal, glitter en glamour. Kijk maar naar het succes van Story en Royalty en dat soort zaken. Niet iedereen is zo verzuurd dat ze alleen maar aan die paar eurootjes kunnen denken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Zwitserland bestaat een dergelijk roterend systeem. Daar is er geen president, geen vast staatshoofd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merkt u in Zwitserland dergelijke nefaste gevolgen? Daar worden de functies die een staatshoofd toekomen immers bij beurtrol waargenomen door de ministers.
|
![]() |
![]() |