![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat verhaal ook al gehoord, of in ieder geval iets in die aard.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tegen hoofddoek waarom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen hebben noch de Rafs noch andere politiek correctelingen kunnen antwoorden op de gerichte vraag of andersgelovige niet-kankerpatienten deze verplichte OCMW werkkledij kunnen dragen als ze daar zin in hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 december 2010 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen ik een paar jaar geleden ben gescheiden , en hij kent ons behoorlijk goed , kreeg ik tijdens een persoonlijk gesprek prompt in mijn aangezicht. Het is allemaal uw eigen schuld ,U liet Uw vrouw veel te vrij , Uw vrouw mocht alleen gaan winkelen en liep op straat gekleed als alle vlaamse hoeren. bij ons kan dat niet zij hij . Een bevestiging voor mij dat zelfs bij de meest moderne Islamiten de mentaliteit en geloofsovertuiging zeer diep zit en overheerst op hun leven . De jongens mogen alles en de meisjes mogen een strakke jeans dragen met een rokje over to voor hun verloving , en dan is het uit . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken er ook zo'n. Je denkt dat ze gewoon helemaal mee zin, en dan blijkt ineens dat het laage westerse beschaving flinterdun is. Zeer beangstigend, en nee dan is het geen fobie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, circe, jij negeert zo vaak vragen van anderen. Ik zie niet in hoe jij kan eisen dat men dan wel op jouw vragen antwoordt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vraag ik me ook al lang af...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nochtans is het een doodsimpele vraag toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Ik ben al in Marokko, Tunesië, Egypte, Palestina, Turkije geweest, mét mijn vrouw. Niemand vroeg me ons "aan te passen". Niemand maakte er een opmerking over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je zou je beter moeten informeren alvorens domme dingen te schrijven. Je bewijst uitsluitend hoe weinig je van islam en moslims weet. Conclusie: je standpunten trekken op niets, domme veralgemeningen, uitgaande van zeldzame in de media en op extreme sites opgeblazen feitjes. Laatst gewijzigd door filosoof : 17 december 2010 om 14:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans hebben ze mij weldegelijk gevraagd om met te verkleden en een groot badlaken om mijn middel te hangen alvorens ik een bepaald gebouw binnenmocht in Egypte. Ik had gewoon een short aan. Misschien dat ze aan mijn billen wèl en aan die van uw vrouw géén aanstoot aan namen? Lange mouwen heb ik ook al in verschillende plaatsen moeten aandoen. Heel mooi: een blouze met lange mouwen en daaronder een mooi gedrapeerd badlaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ga er wonen, dien klacht in tegen de moskeekraaien voor nachtlawaai, eis op de werkplaats spek en eieren als middagmaal..en kom dan nog eens klappen knuppel.. Ik herinner me sterk een aflevering waar vlaamse BV's iets moesten doen op een marrokaans plein en de micro uit de handen van sergio? werd gerukt toen het dagelijks torengemekker begon.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 17 december 2010 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terloops, op reis zien we er zeker niet uit als "geld binnenbrengende toeristen": ik in short of jeans, mijn vrouw in short of kleedje, nooit in groep, nooit in dure hotels of restaurants, niet met dure fototoestellen, reizen per openbaar vervoer. Nee, we spreken geen Arabisch. Laatst gewijzigd door filosoof : 17 december 2010 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
/sarcasme Welke idioot heeft dit beslist & van welke partij is da kieken?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Nee
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
|
![]() Citaat:
Geen religieuze symbolen in het openbaar ambt
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Waarom?
Huidskleur varïeert tussen wit, rood en bruin, naargelang, mijn vrouw is blond, ik kastanjebruin. We spreken geen Arabisch. (ik ken enkele woorden, onvoldoende om een zin te vormen) Laatst gewijzigd door filosoof : 17 december 2010 om 14:51. |
![]() |
![]() |