Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2004, 01:16   #81
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPod
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Nah, ie is gewoon slachtoffer van dat beeld dat 't cordon sanitaire opgehangen heeft, geef hem wat tijd en uitleg en z'n licht zal een phare zijn wanneer hij over enkele weken nummerke 10 aanstipt met de lichtpen.
OMG zijn jullie een sekte ofzo?
Een sekte? Enkel directe toegang tot alle informatie om een eigen (niet voorgekauwde) mening te kunnen vormen die de waarheid dus het dichtst benaderd. (heb ik ergens gelezen).
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 01:16   #82
Maus
Banneling

Maus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maus

Op persoonlijk vlak: Zo snel mogelijk maken dat ik ergens op een eigen eiland, of alleszins buiten België ben, als dit gebeurt (en dan wel voor de komende 10 jaar).

Op algemeen vlak: Iedereen die geen "Vlaming" is uitgeroeid, nauwelijks nog geld, behalve voor eigen ideëen (van het VB). Verbod op andere partijen, plundering van de "staatskas", afzetting van het koningshuis, enorm hoge belasting, vrouwen aan de haard, ... Ik kan nog wel een tijdje doorgaan.
Natuurlijk ook het toestaan van huiselijk geweld en wapens, en het toestaan tot het wurgen van dieren.

Laten we hopen dat er nog altijd genoeg mensen met "gezond verstand" rondlopen en dat dit scenario zich de eerstkomende 80 jaar niet voordoet.
Hilarisch. Monty Python kan er niet aan tippen.
Waar ziet gij dan da "hilarische"? Ik tracht gewoon de situatie te omschrijven als het Blok aan de macht komt.
Maus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 01:21   #83
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge zult toch eerst een inburgeringscursus moeten volgen voor ge mijn stad in moogt en als ge geen designerclothes aanhebt bel ik de fashion police. Want het is toch godgeklaagd ge kunt in Antwerpen op ne zaterdag nog ni rondlopen of ze lopen daar in hun volledig foute kleding en met zo'n dialect waar ge niks van verstaat.
Tis een schande! Antwerpen Antwerps!
Zolang U de gemeenschap op geen enkele manier schade berokkent mag u doen wat u wil.
Oud 29 mei 2004, 01:25   #84
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar ziet gij dan da "hilarische"? Ik tracht gewoon de situatie te omschrijven als het Blok aan de macht komt.
Hum, Maus, het lijkt erop dat u ook een slachtoffer bent van het beeld dat ons politieke 'cordon sanitaire' opgehangen hebben van 't Vlaams Blok. U kunt misschien al een deel van de les inhalen door mijn uitleg aan iPod eens te doorlopen. Als u zover bent, kunt U gerust de volgende vraag stellen.
Oud 29 mei 2004, 01:26   #85
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal

Hilarisch. Monty Python kan er niet aan tippen.
Heel uw visie is hilarisch...
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 01:30   #86
iPod
Partijlid

iPod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zolang U de gemeenschap op geen enkele manier schade berokkent mag u doen wat u wil.
OMG zijt gij de opperpriester?

'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad'

-Jurgen Verstrepen-
iPod is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 01:33   #87
iPod
Partijlid

iPod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hum, Maus, het lijkt erop dat u ook een slachtoffer bent van het beeld dat ons politieke 'cordon sanitaire' opgehangen hebben van 't Vlaams Blok. U kunt misschien al een deel van de les inhalen door mijn uitleg aan iPod eens te doorlopen. Als u zover bent, kunt U gerust de volgende vraag stellen.
Ik denk dat U het slachtoffer bent van de naiviteit waar het vlaams blok zo graag op teert.

Spijtig dat het vlaams blok nooit aan de macht zal komen anders zouden uw schelpen tenminste afvallen.

Maar ja over het blok moogt ge niks slechts zeggen want anders is dat tegen de vrije meningsuiting

'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad'

-Jurgen Verstrepen-
Oud 29 mei 2004, 01:42   #88
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik denk dat U het slachtoffer bent van de naiviteit waar het vlaams blok zo graag op teert.
Spijtig dat het vlaams blok nooit aan de macht zal komen anders zouden uw schelpen tenminste afvallen.
Maar ja over het blok moogt ge niks slechts zeggen want anders is dat tegen de vrije meningsuiting
Ik voel me geen slachtoffer?
Of het Vlaams Blok al dan niet aan de macht komt hangt af van diverse zaken. Als degenen die nu de macht in handen hebben zich verder degraderen in de ogen van de kiezers, dan komt er iets anders aan de macht, eventueel via grote miserie in een beginfase als de toestand teveel verslechterd is. Welke partij dat zal zijn maakt niet uit.
En dat U sedert dat proces van die VB vzw's niet meer moogt zeggen wat U wilt, tjah, daar kan 't Vlaams Blok niet aan doen hé.
Oud 29 mei 2004, 03:00   #89
iPod
Partijlid

iPod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Of het Vlaams Blok al dan niet aan de macht komt hangt af van diverse zaken. Als degenen die nu de macht in handen hebben zich verder degraderen in de ogen van de kiezers, dan komt er iets anders aan de macht, eventueel via grote miserie in een beginfase als de toestand teveel verslechterd is. Welke partij dat zal zijn maakt niet uit.
En dat U sedert dat proces van die VB vzw's niet meer moogt zeggen wat U wilt, tjah, daar kan 't Vlaams Blok niet aan doen hé.
Zijn jullie gebrainwasht? Het blok degradeert zich dagelijks en dat gezeik over het proces?! Je moet gewoon de uitspraak respecteren. Jullie zijn zelfs zo hopeloos geworden dat jullie niet zien wanneer iemand ironisch over jullie zogezegde valse vrije meningsuiting praat. Vrije meningsuiting is niet gelijk aan racisme. Het werdt tijd dat iemand paal en perk stelde aan jullie "demonisering" van andere volkeren. Er wordt jullie een spiegel door de rechtbank voorgehouden en jullie herkennen jullie eigen spiegelbeeld zelfs niet.

-Jurgen Verstrepen-
Oud 29 mei 2004, 03:10   #90
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

[quote="iPod"]
Citaat:

Zijn jullie gebrainwasht? Het blok degradeert zich dagelijks en dat gezeik over het proces?! Je moet gewoon de uitspraak respecteren. Jullie zijn zelfs zo hopeloos geworden dat jullie niet zien wanneer iemand ironisch over jullie zogezegde valse vrije meningsuiting praat. Vrije meningsuiting is niet gelijk aan racisme. Het werdt tijd dat iemand paal en perk stelde aan jullie "demonisering" van andere volkeren. Er wordt jullie een spiegel door de rechtbank voorgehouden en jullie herkennen jullie eigen spiegelbeeld zelfs niet.[/quote

Ah, 't is daarmee dat er nog niet veel repliek komt op mijn aanklacht tegen de demonisering van jongeren. Nochtans dezelfde wet.

Daarbij, uitspraak respecteren? Die uitspraak ligt nog niet vast aangezien ze in beroep gaan. Denk er aan dat CGKR drie keer in beroep is gegaan, respecteerden zij de uitspraak toen ook niet ofzo? Twee maten, twee gewichten...
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 07:15   #91
scarlet
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby
Stel dus dat het Vlaams Blok aan de macht komt met een ruime meerderheid zodat ze vrij spel hebben. Wat zal er dan gebeuren volgens jullie?
Oef ,... dat zou een grote opluchting zijn en positieve vooruitgang voor dit land die tegenwoordig "geregeerd" word door hypocrieten, leugenaars, onkundigen ,dictators en foefelaars

Scarlet
scarlet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 07:33   #92
Chucky
Provinciaal Statenlid

Chucky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
En Duitsland zal blij zijn dat hun verleden weer wordt opgerakelt. En ga zo maar verder.

Ik zie geen verband tussen een onafhankelijk Vlaanderen en het oprakelen van Duits verleden.

8) Ik wel
Chucky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 07:35   #93
Chucky
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Aha, u bent dus niet bereid de democratische uitslag te respecteren. Dat is immers wat u eigenlijk stelt.
Hitler is ook democratisch verkozen.

idd, en zijn eerste politieke daad, was die democratie afschaffen
Oud 29 mei 2004, 07:36   #94
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chucky
idd, en zijn eerste politieke daad, was die democratie afschaffen
Neen, Hitler kwam niet op een democratische wijze aan de macht. Op een bepaald ogenblik greep hij de absolute macht en schakelde toen de parlementaire democratie uit.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 07:37   #95
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik zie geen verband tussen een onafhankelijk Vlaanderen en het oprakelen van Duits verleden.

8) Ik wel
Dan mag u het mij eens uitleggen... Ik ben benieuwd wat u bovenhaalt.
Oud 29 mei 2004, 07:37   #96
Chucky
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Zint Hitler u dan wel?
Neen. Nog vragen?

8) Goede kennissen van jullie waren wel beste maatjes met hem gedurende geruime tijd 8)
Oud 29 mei 2004, 07:43   #97
Chucky
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby
Stel dus dat het Vlaams Blok aan de macht komt met een ruime meerderheid zodat ze vrij spel hebben. Wat zal er dan gebeuren volgens jullie?
Op persoonlijk vlak: Zo snel mogelijk maken dat ik ergens op een eigen eiland, of alleszins buiten België ben, als dit gebeurt (en dan wel voor de komende 10 jaar).
Muizeke, na tien dagen, gooien ze de "handdoek" al . Met hun niveau, houden ze dat nooit langer vol 8)
Oud 29 mei 2004, 07:44   #98
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

8) Ik wel
Oud 29 mei 2004, 07:46   #99
Chucky
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

8) Ik wel
8) Kom kom, denk gewoon aan de "goeie ouwe tijd" 8)
Oud 29 mei 2004, 09:07   #100
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
8) Kom kom, denk gewoon aan de "goeie ouwe tijd" 8)
Kom, kom... Ik denk dat u gewoon onwetend bent en daarom de vraag uit de weg gaat.

Vlaamse onafhankelijkheid tijdens WO II? Bewijs mij dat maar even!
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be