![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En hou het aub proper hier. Citaat:
Citaat:
Je lijkt een veel te eenzijdig beeld te hebben van 'de linksen'. Ik wil de problemen niet negeren, maar er ook geen bom op gooien (figuurlijk, en letterlijk natuurlijk ook niet ![]() Het is een minderheid die de regels van onze samenleving niet naleven. Er zijn ook een aantal standpunten in de Islam die niet door de beugel kunnen. Alhoewel ik er van overtuigd ben dat veel Islamieten niet meer akkoord gaan met die ideeën. Daar kan aan gewerkt worden, niet door repressie, wel door communicatie en duidelijke regels. De problemen die er zijn moeten beetje bij beetje opgelost worden. Dat kan niet in een jaar, dat kan niet in vier jaar. En alle 'lastpakken' het land uitsmijten is echt niet de juiste oplossing. Je moet de negatieve spiraal die zich nu stelt aan de bron aanpakken. Door hen te blijven stigmatiseren maak je de val van onze samenleving enkel maar groter. Ik denk dat we uiteindelijk over veel zaken in het beleid akkoord zouden gaan. Moesten de misverstanden uit de wereld zijn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik geef toe dat dit weinig terzake deed. Verder lijk je nogal aanvallend in je posts. Wat mij altijd doet denken aan het proberen compenseren van een negatief zelfbeeld. Maar nu worden we persoonlijk. Ik ken u niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een persoon A(lert) heeft dat dan blijkbaar ook aanzienlijk meer dan persoon B(ehold) persoon B neemt in een natuurlijk groepsverband de angst van persoon A dan ook onmiddelijk over en maakt het eigen dat biedt in de natuur de grootste alertheid voor nakend gevaar en de laagste reactietijd om in te grijpen en het voortbestaan van de groep en eigen individu te verzekeren échter.. in een complexe samenleving gelijk de onze hebben we dat ver achter ons gelaten en vertrouwen we dat in principe toe aan de nodige vaste controleposten die een checklist ( deze is weldoordacht en berust op wat onze ervaring ons heeft bijgebracht ) hanteren van wat 'vermeldingswaardig gevaar' geacht wordt dit alles om niet met zijn allen in één of andere angstpsychose ,onstaan bij slechts één enkel individu, onmiddelijk op de vlucht te slaan als een stel antilopen of telke male het leger in staat van paraatheid te brengen gelijk een hoop mieren daarnaast heb je nog de angst / 'gevaren' die elk individu ( 9 op 10 deze met kenmerk A ) op zich ervaart , maar die niet onmiddelijk relevant zijn om het zeker voor het onzekere te nemen biedt onze maatschappij het systeem dat geval per geval te evalueren Citaat:
dat de personen kenmerk A dit vooral zo ervaren ? want als je 't mij vraagt ( ik behoor waarschijnlijk tot die personen met kenmerk B ) ervaar ik dit niet zo meer nog volgens mij en vele anderen ( kenmerk B ) respecteren moslims wel degelijk de basisregels van onze samenleving dat is als dat respecteren gedefinieerd wordt als er zich in realiteit van onze samenleving erbij neerleggen dat dat de spelregels zijn en er zich ook aan houden bedoel je met respecteren ook die waarden delen , tjah, dan kan je de helft van de autochtonen ook opsluiten uiteraard zullen er altijd zijn die er een loopje mee nemen en zich niet houden aan die regels, die heb je overal die individuen moeten dan ook onmiddelijk op hun plaats gewezen worden, onafgezien hun religie, achtergrond, taal lijkt me niet meer dan logisch ik verzet me dan ook sterk tegen elke vorm van positieve discriminatie Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |