![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 november 2011 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Bij de lancering van de HTC Desire HD was die... even duur...
![]() -------------------------- Voordeel van andere merken is trouwens ook dat de prijzen, zoals bij de Iphone, niet op een communistische wijze wordt bepaald... Daar vindt men prijzen die tot 25% goedkoper kunnen liggen voor hetzelfde product... omwille van de vrije concurrentie.. ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 15 november 2011 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, ik mocht me er niet zo "mee aanstellen".
Ik ging altijd meehangen met dat knopke. ![]()
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() da's alleen die eerste kras die zo zeer doet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede om mopkes uit te halen op het werk. Als je ziet dat ze al gans gefrustreerd achter hun laptop zitten, terwijl ze aan het telefoneren zijn. Dan moet je eens verbinding proberen te maken met de bluetooth van hun laptop, meestal slaagt dan alles vast. ![]()
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel bij geweren.
![]() Zo ging ik vorig jaar met mijn nieuwe horloge iets te dicht tegen een gevel, gelukkig dat het een casio is. ![]() Een collega heeft een omega. Hij is al tot drie maal toe terug moeten gaan omdat de horloge defect was.
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() ![]() Tweedehands? ![]() Ik betaalde de mijne 599€ (daar kwam nog bij voor een tweede batterij en voor 16GB; hoeveel juist weet ik niet meer)... maar ik was ook één van de eersten... Toch een fantastisch toestel, nietwaar? Gebruikt U ook de Dolphin HD als browser en Go Launcher Ex? --------------------------- De nieuwe Nexus One (4G - met nieuw Android 4.0) moet nog fantastischer zijn (ook nog groter)... Dat wordt waarschijnlijk einde van dit jaar mijn volgende gsm... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 november 2011 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() ![]() Eigenlijk zou ik echt een gsm moeten hebben waarmee je "zonder handen" kan bellen (luidspreker). Dat ding tegen mijn hoofd levert me vrij snel hoofdpijn op. ![]() En iets waarmee je zonder al te veel vreemde toeren uit te halen en zonder al te duur te zijn, continu op internet kan op een menselijke manier (dus zonder vergrootglas, kaboutervingers te moeten hebben of het risico van RSI te lopen ![]() Over de I phone moet ik toch wel zeggen: vriend van me had dat. Als ik met die gsm een smske moet sturen werd ik toch hoogst wild... ![]() Ik heb thans geen dikke vingers, maar het lukte me echt niet dat juiste knopke (touchscreen) in te drukken. Kan ook wel door mijn lange nagels kopen. Conclusie: ik moet een gsm hebben met allerlei dingen, die volledig werkt via spraaktechnologie, roze, met figuurkes op en ingelegde diamantjes, voor maximum 5 euro. Gewenste aplicaties: verwittiging over wanneer de solden zijn en welke maten er nog hangen ![]() ![]() ![]() Zolang ik niet rijk genoeg ben om zo'n gepersonaliseerde gsm te kopen en al mijn huidige het begeeft, koop ik denk ik deze: ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb een I phone.
Geen flauw idee welke versie maar ik vermoed dat het 1 van de eerdere modellen is. Heb het ding dan ook maar tijdens mijn werk op de grond gevonden. Nadelen: luie pixels, een batterij die niet erg lang meegaat en je hebt een naald nodig om aan je simkaart te geraken. Plus dat ik nog een computernerd moest inlijven om dat ding te jailbreaken.
Liber Leviathan Laatst gewijzigd door Specksnyder : 15 november 2011 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Autotelefoon uit 1982.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1962 zeker?
Ik vind die standenschakelaar tussen die 2 wijzertjes intrigerend...misschien om te kunnen omschakelen tussen 3 correspondenten tegelijk??? Of het zendvermogen te kunnen schakelen tussen "local - regional -worldwide?" Laatst gewijzigd door kelt : 15 november 2011 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, schat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Lokaal Raadslid
|
![]()
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() maar ook echt : voor te bellen pak ik een vast toestel gebruik mijn gsm haast nooit om te bellen ... neem ook haast nooit op als ik gebeld wordt (mensen zijn veel bondiger op mijn voice mail ![]() als ik een gsm opneem, duurt het gesprek geen 2 minuten. ik bel daar ni graag mee, voel mijn hersenen dan te rap opwarmen :s |
|
![]() |
![]() |