![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als u bepaalde dingen bedoelt, dan moet u geen andere (onzinnige) dingen beweren. En, ja, uit de peilingen valt op te maken dat de N-VA als het nu verkiezingen waren bijna 100% zeker beter zouden scoren dan in juni 2010. Echter ook dat de partij zo goed als zeker al bijna een jaar gestopt is met groeien, en dat het meer dan 50% waarschijnlijk is dat ze al terug tienduizenden kiezers kwijtgespeeld zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zelfs in Nederland zullen ze ogen opentrekken over hun tekorten van dit jaar. Wat je ook nog vergeet is dat we al een koppel bezuinigingen achter de rug hebben en dat een hoop lasten reeds zijn doorgesluisd naar de steden en gemeenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 11 februari 2012 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De foutenmarge erbij tellen en evenzeer eraf trekken is geen statistische onzin. Die foutenmarge bepaalt het interval waar de effectieve juiste waarde met een zeer hoge waarschijnlijkheid invalt. Met andere woorden iemand die absoluut niet wil inzien dat de N-VA zou dalen gaat zich vasthouden aan de strohalm van de foutenmarge en er die foutenmarge bijtellen. Iemand die absoluut de ondergang van de N-VA wil zien die gaat de foutenmarge eraf trekken. Ze begaan dan beiden dezelfde fout, want naarmate je verder van de schattingswaarde weggaat daalt ook de waarschijnlijkheid van de waarde. Stellen dat het meer dan 50% zeker is dat ze al tienduizenden kiezers zouden verloren hebben dat is dus statistische onzin. Omdat de peiling net leert dat rekening houdend met die foutenmarge N-VA op hetzelfde niveau is gebleven. Het enige dat je kan stellen is dat het kwasi 100% zeker is dat de N-VA kiezers zich binnen het interval bevinden. Meer niet. Laatst gewijzigd door stuyckp : 11 februari 2012 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En in mijn indruk worden peilingen net altijd afgenomen na moeilijke beslissingen van regeringspartijen. In dit geval de recente aankondiging dat er 2 miljard extra gezocht zal worden. De N-VA heeft niet meer het alleenrecht op oppositie. De PVDA heeft één keer media-aandacht gekregen en is al direct een procentpunt gestegen in de peilingen, wat gezien hun grootte en bekendheid niet weinig is. Van Rossem zou de N-VA ook wel eens pijn kunnen doen in de toekomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Moody's, S&P en Fitch, zijn voorlopig even stil, maar maak je niet ongerust, het spel begint binnenkort weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Jullie hebben het NATUURLIJK over de achteruitgang van N-VA (hoezee!!!) maar jullie vergeten dat die achteruitgang is opgeslorpt door het VB. En wonder boven wonder daar blijven jullie blind voor! En dan heb ik het nog niet over de foutenmarges die altijd in het voordeel van de V-partijen hebben gespeeld. Na de affaire-Muyters een status quo van de V-partijen als een overwinning van de traditio's zien is zelfs komisch. Laat de begrotingscontrole van eind deze maand maar eens komen! Als ze die al rond krijgen tenminste! Kan goed zijn dat alles op het einde van de maand op zijn gat ligt of dat een van de partijen ( linkse of rechtse ) in de regering op hun bek moet gaan om ze nog samen te kunnen houden. Dat laatste zal N-VA en bij uitbreiding de V-partijebn de volgende keer weer geen windeieren leggen. Maar zoals gezegd: blijf maar blind en droom gewoon verder. ![]() Edit: Rossem in zijn hun huidige versie zal eer stemmen weghalen bijn Groen en salonrood!
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 11 februari 2012 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
|
![]() Citaat:
Maar om toch iets over bovenstaande te zeggen volgens mij is het separatisme een kanker die dit land al heel wat langer probeert om zeep te helpen. Separatisten die zichzelf voordoen als de redder van het vaderland... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Ik ben blij dat dit de laatste van Uw bijdragen is die ik zal lezen.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Voor mij hoeft dit land ook niet meer gered worden. Voor mij is het van belang dat dit ondemocratisch gedrocht afgebroken wordt. Of dat nu in een Vlaams of Belgisch kader gebeurd zal me worst wezen. Wat ik nog het meest van al wil zien is Directe Democratie met BROV.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
![]() Citaat:
Uw ambitie lijkt interessant ik zou voorstellen om daar rond een programma op te stellen en U aan de kiezer voor te stellen. Ook het initiatief rond het afbreken van het land zou ik aan de kiezer presenteren... aan U te zien wie U achter U kan krijgen. als daar een democratische meerderheid voor bestaat zou ik daar ook kunnen achter staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |