![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
![]() Mij lijkt dit ook simpelweg het antwoord: - vrouwen zijn doorgaans veel minder geïnteresseerd in politiek. Ze volgen dit amper. Laat staan dat men er zelf deel uit van zal maken. - De combinatie werk en gezinsleven is meer dan druk genoeg. Actief lid zijn van een partij, of actief genoeg om op de lijst te staan, betekent veel vergaderingen bijwonen in de uurtjes na het werk... Niet altijd evident voor een vrouw, die dan ook haar kinderen in de steek moet laten of voor geschikte opvang moet zorgen. (Ik denk ook niet dat de meeste mannen ermee kunnen lachen dat hun vrouw actief is, en zij niet. ![]()
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() succes toegewenst VV
#84 |
|
![]()
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() Ik sta op een lijst voor de GR, N-VA.
|
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]()
#88 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mijn zoon is gevraagd voor de lijst voor de gemeenteraad in een gemeente in de Kempen; mijn dochter ook voor de gemeenteraad in een aangrenzende gemeente. Beiden voor N-VA.
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thx Fieseler, we gaan het kunnen gebruiken, we zitten hier met een OVLD-meerderheid, aangevuld met wat rechtse splintergroepjes.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Uw dienaar in het mooie Molenbeek voor de gemeenteraad.
Eens kijken of we stand kunnen houden tegen de immigratie en de zelfbedieningspolitiek van Moureaux...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Non-de-allah, een Vlaamse leeuw in het hol van de spreekwoordelijke leeuw ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Veel succes daar!
#96 |
Minister-President
|
![]() Veel geluk. Liever een oprechte tegenstander dan de ECOLO'se lakeien van Moureaux uit mijn gemeente...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Qua veiligheid staan ze ook ver af van wat hun Vlaamse (zogenaamde) meesters prediken...
|
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O wat ben jij toch een pienter haantje !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ge zou in het guiness book of records staan !