![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent een stoot!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Burger
|
![]() Lol, net terug van congé, de wereld staat in de fik, maar dit is toch wel het hoofdpunt van de maand hoor
![]() Holy shit... De onverzadelijke pedo Gert van het kinderlokkersconclaaf Studio 100. Eerst heeft 'em die rosse hare versnellingsbak gerodeerd, nu gaat hij de veerkracht van Hollandse makelij eens testen ... Ne player, quoi.. Jo-sje, Jo-sje, Ik word zo wild van je schaambo-sje Kaaaaren, Kaaaaren, Je hebt al wat slijt na al die jaaaaren Met Bobien-Bobien, heb ik het gezien, 't Is genoeg, ik hou het voor bekeken heb genoeg van die teef met al haar streken Samson, Samson, Ik begrijp je volkoooomen Ik kan op die rosse van mij ook niet meeer kooomen Saaamen, saaaamen, zetten we ze aaaan de deuur, want welke echte venten willen een scheuuur met ros haar en een visgeuuur Allemaal, komaan In Hoooolland, Hoooolland, Zijn de teven dol en plezant In Hoooolland, Hoooolland, Maken die wijven van a'nale sex geen tram-me-lant, In Hoooolland, Hoooolland, neukt Josje ons naar de ooooverkant, Maar dat geeft niet want, Binnenkort heet de Efteling gewoon Samsonlaaaand...
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hele generaties kinderen hebben meer Plopkoeken en samsonprik geconsumeerd dan dat ze ooit uit de verlebberde memmen van hun loeders van moeders genepen kregen ... Geniaal gewoon van Gert. Die parallellen kan je ook doortrekken naar de algehele cognitieve ontwikkeling van de gemiddelde Nederlandstalige koter. Quality family time moet vaak tijd maken voor de gangbangs en fitnessdates van ma en pa, dus bere handig dat Studio 100 DVD-gamma. Gewoon zo'n cd in de handel pleuren en die kleine regelt het van daar zelf wel. "Tot straks éé, Kenzjieken! Uw Aldi macaroni staat in de micro en daar ligt te zapper." Maar die Hollandse mag hij toch houden. Het gevaar dat die met haar ratte tong een huwelijkscontract in de wacht sleept, is te groot. Dan heeft Gertje voor de niks 3000 keer in de Elizabethzaal gestaan en 15.000x een afatische hond verbeterd.. Nou, Chgertjeh, dat sjouw pes sjonde sjein...heh, joh.. Ben je nou heejlehmael besjodemieterd? Afin, ge kunt u natuurlijk ook afvragen in hoeverre Gertje eigenlijk voor de vrouwkens is, want het is toch een speciaal gevalleke.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Prachtig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gertje heeft dan zoveel geld, hij kan doen wat hij wil en toch pakt hij zo'n panlat met kindertetjes...
Ik begrijp sommige mensen niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Vlaming" noemt zich dat dan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of beter nog, installeer dit.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 15 april 2012 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zulke vrouwen zijn immers niets voor jou, snotneus.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tenzij het gaat om die 10 miljoen, feestjes geven en je geld opdoen, liters limonade en 100 kg chocolade... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |