![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Zijn ideeën van een superieur ras en alles wat ermee verbonden is.
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is vaag genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Ik hier moeilijk zijn volledige ideologie uiteenzetten om bij elk deel commentaar te geven.
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over uw ideeên - die allemaal tegengesteld waren aan die van Hitler, daar kan je toch wel iets over vertellen? Het ging toch niet enkel en alleen over rassenpolitiek? Je weet toch ook wel dat tot de endlosung maar eerst beslist is in 1942? Dat er ook nog wel andere zaken gebeurd zijn in al die jaren vanaf 1918?
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus, Jack... u kan echt beter dan dat. Heb ik in het verleden al gezien.
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins, ik zei dat tot de endlosung beslist werd in de zomer van 1942.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 29 mei 2012 om 17:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwe uitgave 'Mein Kampf' van Hitler voorgesteld.
Ik bouwde als kind een kamp in het bos. Mein Kampf van Adolf was 'Mijn Strijd' Mijn kamp daarentegen dat was soms ook een strijdtoneel. Het beperkte zich tot het ontvangen van het leuke buurmeisje. Sommigen van mijn vrienden toen noemden mij zelfs 'Vesalius' Geen idee van hoe ze daar opgekomen zijn. ![]() Goed dat het hier K&K is en met enige graagte leverde ik de bijdrage. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 juni 2019 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() mein werkKampf heeft geen airco ... het beste is er hier al af. :s
Laatst gewijzigd door Anna List : 24 juni 2019 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schrijf momenteel een boek met als titel 'Mein Kampfing'.
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ophef in Nederland rond rapster Anne Frank: “Ik heb shit gestasht in Het Achterhuis”
https://www.hln.be/showbizz/ophef-in...rhuis~a00e2c78 Lees ook: https://twitter.com/CIDI_nieuws/stat...044992/photo/1 Zo'n "artiesten" moet men bannen & weren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |