![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toen werd het stil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Citaat:
U verklaart dat openlijk op dit forum zonder waaroms, zonder enige onderbouwing, zonder enige duiding enz.. pure vuilspuwerij dus. Citaat:
De waarheid is: Zoals ik eerder al zei en u nu andermaal bevestigt: u breekt het VB-programma af, maar verklaart uzelf onbevoegd om iets beters in de plaats te stellen.... Daarmee zal het mislukte vreemdelingenbeleid forse sprongen vooruit gaan ![]() Vraag die zich opdringt is of het u te doen is om een degelijke vreemdelingenbeleid, dan wel om gewoon het Vlaams Belang te koeieneren zonder meer. Ik denk het laatste als ik u zo bezig hoor. En ik denk het meer en meer. Jammer. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Samenwerken tegen het belgicisme dat moet er gebeuren.
Deweveruitspelen tegen dewinter is een vals spelletje van de brt. Dat ze er eens wat andere kopstukken bijzetten.
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3
--------------- probleem is dat de andere kopstukken niet willen. (Pètrik weigert en Turtelboom heeft sowieso niks te zeggen in Antwerpen, en was het nu weer Meryem Almaci die de Groen! lijst trekt? die zou ik er graag hebben bijgezien maar dan zou Dewinter zelfs geen 10 seconden aan het woord worden gelaten).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het eigenlijk nogal wat straf, wat Dewever zich laat ontglippen in het debat met Dewinter. Namelijk dat de traditionele partijen de multicul inderdaad proberen te verkopen als een feest en daarom bewust zwijgen over de echte problemen. En dit jaaaren aan een stuk,...
Schandalig gewoon. Ik moet er bijna van kotsen. Smeerlappen verdomme. ik wist dat ik ze niet mocht geloven. Jammer genoeg zijn er heel veel mensen daar met hun ogen open ingelopen. Hun kiesvee, waar ze duidelijk geen greintje respect voor hebben. "Hou ze dom en onwetend, dan stemmen ze voor ons" moeten ze gedacht hebben. "En wie reclameert kleven we het etiket van racist op". Smeerlappen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 september 2012 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De Winter had veel meer moeten inhakken op het feit dat BDW van immigratie een 'positief' verhaal wil maken. Volgens BDW gebeurt dat al in andere landen. DW had moeten vragen waar! En al die inburgeringscursussen, het stokpaardje van BDW, wat positiefs heeft dat al opgebracht? Gaan ze daarmee gans brussel en de verloren gaande vlaamse rand opkuisen? DW is veel te braaf geweest in dat debat.
Nu ja, BDW krijgt een kans om het de volgende jaren waar te maken, doet hij dat niet dan gaat 80% van zijn kiezers naar VB. Laatst gewijzigd door kwantum : 10 september 2012 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk ook wel dat Dewever nu al zijn pijlen verschoten heeft. De volgende keer -en die komt er zeker met de verkiezingen in het vooruitzicht- weet Dewinter wat hij kan verwachten en heeft hij zijn antwoorden klaar. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Tja, en dan die trut van de VRT... Belachelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ga u verklappen dat ik op een moment heb getwijfeld of ik BDW een kans zou geven. Maar ik gun het hem niet. Hun immigratieverhaal is enkel om kiezers van VB af te snoepen, wat heel goed lukt. Maar op straat ga je er niets van merken. Want hoe meer de islam hier 'ingeburgerd' is hoe meer nog we er last van gaan krijgen. Schrijf dat maar op een papiertje.
Laatst gewijzigd door kwantum : 10 september 2012 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kan hij de volgende keer beter zijn dochter sturen naar een debat met Bart De Wever. Benieuwd of BDW haar ook zo respectloos durft te behandelen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Canada, VS en alle landen waar een Green Card nodig is, én bewijs dat je werk hebt (of geld) of geld én werk én een opleiding, kunnen effektief zeggen dat migratie voor hun land een meerwaarde is. Europa dient als vuilbak van Afrika. Maar dan kan Dewever zo vlak voor de verkiezingen niet zeggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je die redenering doortrekt dan leidt dit tot genocide door een groep mensen die zelf gaan bepalen wie voldoende besef heeft van goed en kwaad. Ook mensen die geloof nodig hebben om te weten wat goed en fout is, zijn volgens die redenering geen normaal mens.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 10 september 2012 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gebleit van het Vlaams Belang over het cordon mediatique is al even zielig als dat van het BUB. Dit terwijl het Vlaams Belang nog niet zo lang geleden de grootste partij was van Vlaanderen en het BUB nooit een zetel heeft binnengehaald.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Jij kunt ook niet goed luisteren blijkbaar. BDW zei:" migratie moet opnieuw positief worden." Dat wil zeggen dat het nu niet constructief is.
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]()