Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2012, 22:24   #81
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

En toen werd het stil.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2012, 22:24   #82
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Volgens peilingen is de meerderheid van de Belgen daar ook van overtuigt. En Merkel en Sarcozy ook. Niets nieuw onder de zon. Maar een beleid uitstippelen die aanvaardbaar is voor de meerderheid van de partijen en Europa is een andere zaak. En zonder dit bekomt men niets.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2012, 22:30   #83
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Met andere woorden ...

... u breekt het VB-programma af, maar verklaart uzelf onbevoegd om iets beters in de plaats te stellen....

Tjach?!

Daarmee zal het mislukte vreemdelingenbeleid forse sprongen vooruit gaan

Vraag die zich opdringt is of het u te doen is om een degelijke vreemdelingenbeleid, dan wel om gewoon het Vlaams Belang te koeieneren zonder meer.

Ik denk het laatste als ik u zo bezig hoor.

Paulus.
Breek ik het VB programma af? Uiteraard als dat programma politiek onaanvaardbaar is bent U er niets mee en dan is er ook geen spaken van een degelijk vreemdelingenbeleid. Of het N-VA programma realistischer is moet ze dat bewijzen en daar ook de kans voor krijgen.
Oud 9 september 2012, 23:37   #84
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Breek ik het VB programma af? Uiteraard als dat programma politiek onaanvaardbaar is bent U er niets mee en dan is er ook geen spaken van een degelijk vreemdelingenbeleid. Of het N-VA programma realistischer is moet ze dat bewijzen en daar ook de kans voor krijgen.
Dergelijke programma's zullen steeds met het hoofd tegen de muur lopen en dan veel koppijn hebben.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 05:39   #85
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Breek ik het VB programma af?
Ja.
Citaat:
Uiteraard als dat programma politiek onaanvaardbaar is bent U er niets mee en dan is er ook geen spaken van een degelijk vreemdelingenbeleid.
U zegt dat dit programma politiek onaanvaardbaar is, men er niks mee is, kortom geen sprake van een degeleijk vreemdelingenbeleid.

U verklaart dat openlijk op dit forum zonder waaroms, zonder enige onderbouwing, zonder enige duiding enz.. pure vuilspuwerij dus.

Citaat:
Of het N-VA programma realistischer is moet ze dat bewijzen en daar ook de kans voor krijgen.
De kans krijgen? Ze zitten al jaar en dag in het gemeentebestuur van Antwerpen en zetelen in de Vlaamse regering. Kansen te over dus om iets te doen.

De waarheid is:

Zoals ik eerder al zei en u nu andermaal bevestigt: u breekt het VB-programma af, maar verklaart uzelf onbevoegd om iets beters in de plaats te stellen....

Daarmee zal het mislukte vreemdelingenbeleid forse sprongen vooruit gaan

Vraag die zich opdringt is of het u te doen is om een degelijke vreemdelingenbeleid, dan wel om gewoon het Vlaams Belang te koeieneren zonder meer.

Ik denk het laatste als ik u zo bezig hoor. En ik denk het meer en meer.

Jammer.

Paulus.
Oud 10 september 2012, 07:05   #86
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Samenwerken tegen het belgicisme dat moet er gebeuren.

Deweveruitspelen tegen dewinter is een vals spelletje van de brt.

Dat ze er eens wat andere kopstukken bijzetten.
Oud 10 september 2012, 07:06   #87
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht

Volledig mee eens.

Paulus.
Oud 10 september 2012, 07:14   #88
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

3
---------------

probleem is dat de andere kopstukken niet willen. (Pètrik weigert en Turtelboom heeft sowieso niks te zeggen in Antwerpen, en was het nu weer Meryem Almaci die de Groen! lijst trekt? die zou ik er graag hebben bijgezien maar dan zou Dewinter zelfs geen 10 seconden aan het woord worden gelaten).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 12:44   #89
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik vind het eigenlijk nogal wat straf, wat Dewever zich laat ontglippen in het debat met Dewinter. Namelijk dat de traditionele partijen de multicul inderdaad proberen te verkopen als een feest en daarom bewust zwijgen over de echte problemen. En dit jaaaren aan een stuk,...

Schandalig gewoon. Ik moet er bijna van kotsen.

Smeerlappen verdomme. ik wist dat ik ze niet mocht geloven. Jammer genoeg zijn er heel veel mensen daar met hun ogen open ingelopen. Hun kiesvee, waar ze duidelijk geen greintje respect voor hebben.

"Hou ze dom en onwetend, dan stemmen ze voor ons" moeten ze gedacht hebben. "En wie reclameert kleven we het etiket van racist op".

Smeerlappen.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 10 september 2012 om 12:52.
Oud 10 september 2012, 12:52   #90
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

De Winter had veel meer moeten inhakken op het feit dat BDW van immigratie een 'positief' verhaal wil maken. Volgens BDW gebeurt dat al in andere landen. DW had moeten vragen waar! En al die inburgeringscursussen, het stokpaardje van BDW, wat positiefs heeft dat al opgebracht? Gaan ze daarmee gans brussel en de verloren gaande vlaamse rand opkuisen? DW is veel te braaf geweest in dat debat.
Nu ja, BDW krijgt een kans om het de volgende jaren waar te maken, doet hij dat niet dan gaat 80% van zijn kiezers naar VB.

Laatst gewijzigd door kwantum : 10 september 2012 om 12:52.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 12:55   #91
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
De Winter had veel meer moeten inhakken op het feit dat BDW van immigratie een 'positief' verhaal wil maken. Volgens BDW gebeurt dat al in andere landen. DW had moeten vragen waar! En al die inburgeringscursussen, het stokpaardje van BDW, wat positiefs heeft dat al opgebracht? Gaan ze daarmee gans brussel en de verloren gaande vlaamse rand opkuisen? DW is veel te braaf geweest in dat debat.
Nu ja, BDW krijgt een kans om het de volgende jaren waar te maken, doet hij dat niet dan gaat 80% van zijn kiezers naar VB.
Dat is waar.

Maar ik denk ook wel dat Dewever nu al zijn pijlen verschoten heeft. De volgende keer -en die komt er zeker met de verkiezingen in het vooruitzicht- weet Dewinter wat hij kan verwachten en heeft hij zijn antwoorden klaar.

Paulus.
Oud 10 september 2012, 12:57   #92
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht

Klopt, en het is eigenlijk mislukt. Het was een heerlijk onderonsje tussen die twee, maar wegens verkiezingen mocht het niet te veel koekenbak lijken. Het enige vezrschil is dat DW dienen islam wil buitengooien. Hoe BDW van de islam een positief verhaal wil maken heeft hij echter niet moeten uitleggen. Dat had pas leuk geweest. Gemiste kans van DW om BDW daarop aan te vallen.
Tja, en dan die trut van de VRT... Belachelijk!
Oud 10 september 2012, 13:00   #93
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat is waar.

Maar ik denk ook wel dat Dewever nu al zijn pijlen verschoten heeft. De volgende keer -en die komt er zeker met de verkiezingen in het vooruitzicht- weet Dewinter wat hij kan verwachten en heeft hij zijn antwoorden klaar.

Paulus.
Ik ga u verklappen dat ik op een moment heb getwijfeld of ik BDW een kans zou geven. Maar ik gun het hem niet. Hun immigratieverhaal is enkel om kiezers van VB af te snoepen, wat heel goed lukt. Maar op straat ga je er niets van merken. Want hoe meer de islam hier 'ingeburgerd' is hoe meer nog we er last van gaan krijgen. Schrijf dat maar op een papiertje.

Laatst gewijzigd door kwantum : 10 september 2012 om 13:01.
Oud 10 september 2012, 13:05   #94
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Uitgemergeld Bartje zat Dewinter constant te onderbreken. Bijzonder zielig van hem.
De moderator zat het proces van het Vlaams Belang te maken.
Dewinter mocht niet altijd uitspreken en mocht niet evenveel aan het woord komen.

Mijn respect voor Dewever is nu totaal vervlogen.
Het VB kopiëren om ze daarna uit te maken voor het vuil van de straat met extreem linkse retoriek. Het is om van te kotsen.
Filip De Winter had hier moeten op inspelen. In de trant van "Het verheugt me dat de VRT U toelaat te onderbreken".

Misschien kan hij de volgende keer beter zijn dochter sturen naar een debat met Bart De Wever. Benieuwd of BDW haar ook zo respectloos durft te behandelen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 13:07   #95
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
natuurlijk is dat een doekje voor het bloeden;

Canada, VS en alle landen waar een Green Card nodig is, én bewijs dat je werk hebt (of geld) of geld én werk én een opleiding, kunnen effektief zeggen dat migratie voor hun land een meerwaarde is.

Europa dient als vuilbak van Afrika.

Maar dan kan Dewever zo vlak voor de verkiezingen niet zeggen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2012, 13:17   #96
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Dat u de sharia zo snel mogelijk in Europa wil invoeren, kan ik nog begrijpen.
Maar dat u zélf niet ziet dat de islam een opdringerig geloof is ...
Niemand van ons heeft behoefte aan een geloof. En dan heb ik het niet alleen over de islam.
Een normaal mens heeft geen geloof nodig om te weten wat goed of fout is.
Racisme heeft daar niet het minst mee te maken. Maar wordt graag als drogreden gebruikt.
En zo maken jullie het gewoon zélf allemaal kapot. Daar hebben we geen VB voor nodig.
Ik citeer jou: "Een normaal mens heeft geen geloof nodig om te weten wat goed of fout is".

Als je die redenering doortrekt dan leidt dit tot genocide door een groep mensen die zelf gaan bepalen wie voldoende besef heeft van goed en kwaad. Ook mensen die geloof nodig hebben om te weten wat goed en fout is, zijn volgens die redenering geen normaal mens.

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 10 september 2012 om 13:17.
Oud 10 september 2012, 13:43   #97
koppijn
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Filip De Winter had hier moeten op inspelen. In de trant van "Het verheugt me dat de VRT U toelaat te onderbreken".

Misschien kan hij de volgende keer beter zijn dochter sturen naar een debat met Bart De Wever. Benieuwd of BDW haar ook zo respectloos durft te behandelen.
Dit is wel grappig een BUB'er die hier Filip De Winter komt verdedigen. De vijand van mijn vijand is mijn vriend nietwaar. Les extrêmes se touchent !
Oud 10 september 2012, 13:47   #98
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is wel grappig een BUB'er die hier Filip De Winter komt verdedigen. De vijand van mijn vijand is mijn vriend nietwaar. Les extrêmes se touchent !
Ik ben geen BUB'er.

Het gebleit van het Vlaams Belang over het cordon mediatique is al even zielig als dat van het BUB. Dit terwijl het Vlaams Belang nog niet zo lang geleden de grootste partij was van Vlaanderen en het BUB nooit een zetel heeft binnengehaald.

Oud 10 september 2012, 13:52   #99
koppijn
Minister-President

Standaard

Citaat:
De Winter had veel meer moeten inhakken op het feit dat BDW van immigratie een 'positief' verhaal wil maken.
Jij kunt ook niet goed luisteren blijkbaar. BDW zei:" migratie moet opnieuw positief worden." Dat wil zeggen dat het nu niet constructief is.
Oud 10 september 2012, 13:54   #100
koppijn
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik ben geen BUB'er.
Een trol dan.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be