![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
Bekijk resultaten enquête: Moet NVA met VB coalitie vormen in Antwerpen? | |||
ik stem NVA - en JA! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 19,64% |
ik stem NVA - en NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
21 | 37,50% |
ik stem VB - en JA! |
![]() ![]() ![]() |
14 | 25,00% |
ik stem VB - en NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik stem VB noch NVA en ben geen moslim - JA! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,57% |
ik stem VB noch NVA en ben geen moslim - NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,50% |
ik ben moslim - en JA! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik ben moslim - en NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,79% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Gelet op de tendentieuze en racistische vraagstelling van onze residente xenofoob weiger ik deze poll te beantwoorden.
|
![]() |
![]() |
#82 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En dat houdt in dat...?
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang is inderdaad veel duidelijker.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus volgens jou is er geen verschil ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Dus je overstap naar de N-VA valt weldra te vieren ?
|
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Daarom dat ze liever kiezen voor een coalitie met partijen die voor België en tegen Vlaamsnationalisme zijn, dan voor een partij waar ze in feite samen mee op de barricades zouden moeten staan. Soit, we spreken elkaar nog na de verkiezingen van 2014.
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Van samenwerking op Vlaams-ideologisch vlak spreken, is niet hetzelfde als een dwaze overstap aankondigen. Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 8 oktober 2012 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil je daar mee zeggen: "N-VA is niet voor 'eigen volk eerst' ". Voor de N-VA is het eigen volk dus gelijk met het vreemd volk ?
![]() |
![]() |
#92 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Allez, omdat ge blijkbaar wel heel slecht zijt in googelen:
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gesprek is over denk ik. Wat een dooddoener zeg. Zo goedkoop. |
|
![]() |
![]() |
#95 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Pfff, ach ja, misschien is het maar beter zo. Zou ik vragen aan u om de ideologie van Vlaams Belang dan correcter te omschrijven dan ga je waarschijnlijk toch alleen maar met woorden (radicaal volksnationalisme of zo) en synoniemen (corporatisme of sociaal nationalisme misschien) afkomen die mij tot dezelfde conclusie doen leiden.
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar enkel negers de enige zijn die het woord neger mogen gebruiken en de rest niet eens mag spreken van zwart volk maar van Afrikaans-Amerikaans ?
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
A/ Als je consequent wil zijn en uw overtuiging laat primeren op de postjes dan moet je inderdaad samenwerken om een Vlaams Nationalistische stempel te drukken op het beleid..... B/ Indien de postjes belangrijker zijn dan de overtuigng mag je als NVA'er absoluut niet samenwerken met het VB, ook al weet je dat zij reeds vijfentwintig jaar gelijk hebben én krijgen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 oktober 2012 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hmm, één: ik spreek hier niet voor N-VA, ik geef u gewoon de definitie van civiel nationalisme zoals ze door N-VA gehanteerd wordt. Twee: ik begrijp niet hoe gegeven A (een definitie) u leidt tot een conclusie over het politiek-correct woordgebruik in de USA.
|
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
Twee enquêtes door elkaar gehaald. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 oktober 2012 om 16:08. |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een coalitie NVA en VB in antwerpen lijk me een belgisistische natte droom.
Ik schat dat de Belgisch nationalisten De Wever de burgemeesterssjerp in Antwerpen wil gunnen indien hij dan geen voorzitter van het NVA meer zou zijn, om hem te pogen uitrangeren. Vandaar dat er zoveel aandacht gaat naar dit thema op de TV debatten. Ik denk dat men de man onderschat. Maar wie weet is hij toch 'onschadelijk' te maken met een burgemeesterspostje. We zullen zien. |
![]() |