![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wist je trouwens dat dat fameuze Bullit time systeem al veel langer bestond?
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 27 juli 2004 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Okee Pelgrim vind ik ook eigenlijk.
Niets zo belachelijk vroeger als John Wayne die Duits klapte...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() 't zal crisis zijn geweest toen ze aan he dubben waren zekers
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() Ik wacht nog steeds op Nijntje The Movie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat de actie betreft, eigenlijk was er actie genoeg he. Al ben ik inderdaad wel meer een fan van het individueel gevecht dan van de massascenes. Al bij al vond ik het matrix-einde een beetje een anticlimax, uiteindelijk heeft Neo nul noppes niks veranderd. Deze vrijdag ga ik trouwens met m'n matrix 1 videootje en matrix 2 dvd-tje naar een maat die er op één of andere wijze in geslaagd is geen van de twee ooit gezien te hebben (!!!). Kwestie van dat gat in z'n cultuur te vullen.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Dekalog
(serie van tien kortfilms door Krzysztof Kieslowski) de Godfather kan er ook mee door ja ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb die DVD gekocht en ik was er wég van ~ die grootmoeder met die grasmaaier, die grammofoon, die die die die hond en dan die die die Triplettes met hun kikkers ~ sublieme humor en de muziek was grandioos ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() All time favorites:
Krzysztof Kieslowski ~ Les trois couleurs (rouge, blue & blanc) en la double vie de Véronique ~ Amélie Poulain ~ Almodóvar films jeugdsentiment: E.T. ~ Willy Wonka & the chocolate factory [size=1](gewéldig vond ik die!!)[/size] Thrillers/Horror: The Exorcist ~ Se7en ~ Silence of the Lambs ~ 6th Sence ~ alle Stephen King verfilmingen,[size=1] ben gewoon een fan ![]() The Blair Witch Project [size=1](woonde toen in NL en workaholic. Had er niet over gehoord en gezien op video terwijl ze me hadden wijsgemaakt dat het echt was.... dégoutant! - dat thrillergevoel vergeet ik nooit meer)[/size] Science Fiction: Close encounters of the third kind ~ ALIEN(S) (allemaal maar de 2de is de beste, Ripley rules!) ~ Star Wars [size=1](ook wel jeugdsentiment) ~ [/size][size=2]Fifth Element[/size] Animatie: Ice Age ~ Les Triplettes de Belleville ~ Antz Humor en zo: 4 weddings and a funural ~ Back to the future(s) ~ Moulin Rouge ~ The Truman Show
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 28 juli 2004 om 01:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Oriana, je moet eens naar Cannibal Holocaust kijken, da's min of meer volgens het principe van BWP (eigenlijk heeft BWP dat geript van CH) maar is véél beter. Wel een sterke en best nuchtere maag voor nodig, en als je een dierenvriend bent knijp dan je oogjes toe bij de scene met de schildpad!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ik ga het zeker eens opsnorren in de videotheek, tx !
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Heb je het nu over Zefirelli's 'Jesus of Nazareth' of over 'The Last Temptation of Christ' van Martin Scorcese?
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En al bij al, hij heeft de mensheid toch van de vernietiging behoed, niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik prefereer The last temptation of Christ boven het zoeterige Zefirelli-epos.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Wacht maar tot Samson en Gert the movie uitkomt...
![]() |
![]() |