![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat is de volgende stap? Mensen met zweetvoeten registreren? Of blondines? (die hun haar wel eens verven en zich zo anders voordoen dan ze eigenlijk zijn!! Oppassen mensen!!) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
conservatief denker op mijn standpunten zou terugkomen en twijfel aan mijn eigen overtuiging? Wat u eist is hetzelfde als al die gekken die de Paus vragen om de tekst van de Bijbel te herzien om dat daarin iets opgenomen staat dat hen niet bevalt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Doctrines worden hier niet goed ontvangen hoor.
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Mensen zoals jullie (de tegenstanders van mijn plan) die niet willen (durven)
uitkomen voor hun seksuele geaardheid (omdat zoiets tot de privé-sfeer zou behoren; hoe angstwekkend!!!) raad ik aan om morgen allemaal met een unisex masker voor het gelaat op straat te komen en als iemand met onbedekt gelaat u aanklampt en u vraagt of u een man bent of een vrouw, te antwoorden: "dat gaat u niks aan,ik wil mijn privacy beschermen!" Wat vind u zelf zo zondig aan homoseksualiteit dat u er niet durft voor uitkomen (gesteld dat u homo bent natuurlijk)? Graag een antwoord! Is het feit dat u ofwel over een vrouwelijk,dan wel een mannelijk geslachts- apparaat beschikt niet even natuurlijk als het feit van uw geaardheid? Dus wat misdoen homo's ons dat ze zonodig verstoppertje willen spelen??? Graag antwoord!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() @ oriana: sorry
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Vooral dat "rokers die roken in aanwezigheid van anderen, voor Asissen te slepen wegens poging tot vergiftiging", daar heb ik me rot mee gelachen. Waarom niet assisen voor masturberen? Dan zien we jou ook nog eens voor de rechter staan ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 1 augustus 2004 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ze eventueel ten uitvoer kunnen worden gebracht,zo democratisch ben ik wel. Hebt u ooit al naar het Lagerhuis gekeken op de Nederlandse televisie? Nee dus! Iemand formuleert een voorstel of idee (bv.ik),de anderen mogen er hun zegje over doen. Of dacht je dat hier een zwakzinnige voorstellen aan het formuleren is,die niet overtuigd is van de juistheid zijner eigen voorstel? U dacht toch niet dat u over de macht beschikte mij op mijn voorstel te doen terugkomen? Juist het tegendeel blijkt zich voor te doen: ik ben dermate teleurgesteld door jullie zwakke tegenargumenten (die eigenlijk uitsluitend aanvallen zijn op de persoon) dat ik denk dat mijn voorstel nog sneller bekrachtigd kan worden dan ik dacht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aids-epidemie,die in dit onderwerp thuishoort. Uw minachting voor het leven van de gezonden van lichaam en geest kent geen grenzen. Uw denkbeelden horen thuis in het rijtje van Pol Pot! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() de problemen die u aankaart zijn in se echte problemen, uw oplossing ontbreken echter elke zin voor realiteit en doelmatigheid.
Laatst gewijzigd door ingenious : 1 augustus 2004 om 23:42. Reden: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
waarom niet alle mensen met een fetisch?
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
leggen en openbaar te maken van alle Belgische pedofielen. (niet op basis van geruchten of veronderstellingen maar op basis van bewijskracht zoals eigen verklaring of strafrechterlijk verleden). Dat juich ik toe en is een stap in de goede richting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar net zoals de paus zult u merken dat uw mening nauwelijks meer aanslaat bij de mensen, de boodschap verkoopt niet meer, meer zelfs: de mensen nemen u niet langer serieus en u bent verworden door een rariteit waarmee we allemaal eens goed lachen. Op zich zitten er wel interessante zaken in het conservatieve gedachtengoed zoals dat door bv de Edmund Burke Stichting omschreven wordt in hun Conservatief Pamflet, maar hun visie verschilt echter hemelsbreed van het op de lachspieren werkende 'conservatisme' dat sommigen hier verkopen. Als u niet inziet dat uw voorstel nergens op slaat, dan is dat natuurlijk bijzonder triestig. Hoeveel % vd scheidingen zouden gebeuren omwille van de plotse 'ontdekking' van een homosexuele voorkeur door 1 vd partners? Is dit 'probleem' werkelijk zo groot dat het zo'n inbreuk op de privacy rechtvaardigd, vind u? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pedofielen vormen inderdaad een potentiëel gevaar voor de maatschappij. Ik gebruik opzettelijk het woord POTENTIEEL want pas als een pedofiel tot 'de daad' overgaat kan je spreken van een pedoseksueel en dat is (terecht) verwerpelijk en strafbaar. Het gladde ijs bevindt zich hierin, waarom haal jij pedofielen bij een homotopic aan? En bezie jij hun registratie als een stap in de goede richting? Alsof homoseksuelen nog een graadje erger zijn? Verklaar jezelf eens nader...
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb dit al eerder aangehaald maar je verkoos dit heel "convenient" te negeren. Als er al iemand ten tijde van 'de heren van zichem' verklaarde dat hij niet kon trouwen omdat hij/zij gevoelens had voor iemand van hetzelfde geslacht, was het meneer pastoor HIMSELF notabene die een huwelijk als DE oplossing zag. Hoevelen waren er niet die van thuis uit gedwongen werden te trouwen? Als je dan toch strafrechterlijke maatregelen wil instellen, waarom niet deze 'goedbedoelende' dwingelanden hard aanpakken, volgens mij is aanzetten tot strafbare feiten nog veel erger. Als deze groep mensen op latere leeftijd de moed hebben gevonden om uit dat liefdeloze huwelijk te stappen dan zou je ze nog straffen op de koop toe. Jouw 'oplossing' is er geen maar gaat enkel bijdragen tot een nieuw probleem.
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Beste Phrea,
1) Dat het niet verkoopt of aanslaat interesseert mij geen zier: ik ben geen vlaamse liedjeszanger die iedereen stroop om de mond wil smeren. 2) Dat jullie lachen doet mij plezier: als ik op straat loop en iedereen met een zuur gezicht zie besef ik direkt hoe erg het met onze huidige maatschappij gesteld is. Trouwens wie laatst lacht,best. 3) ik ben een idealist die de wereld ten goede wil veranderen en ik weet dat de meeste van mijn voorgangers eenzaam de top hebben bereikt. 4) Natuurlijk is het dat waard daarvoor onze privacy (privacy? Iedereen mag weten dat ik 100 percent hetero ben) wordt weggegeven,ook al gaat het volgens jou om een minderheid. Volgens mij is wat e daarvan merken echter het topje van een ijsberg en gaat er veel verborgen leed achter verscholen. Als we in jouw trant voortredeneren moeten we de atoombom niet bestrijden want er ontploft er toch maar eentje om de vijftig jaar; moeten we geen aandacht schenken aan het probleem van de spookrijders want dat is een minderheid van het grote jaarlijkse aantal auto-ongelukken,hoeven we mensen als Dutroux niet op te sporen want in verhouding tot alle andere gepleegde criminele feiten is hij slechts 1 tegenover honderdduizenden. Beseft u dan niet dat ik een PRINCIPE huldig en dat principes de hoekstenen zijn van een perfecte maatschappij? |
![]() |
![]() |