![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat je dat niet kunt? Je beseft toch dat je in dezelfde schuldige ontkenningsfase zit als de verantwoordelijken voor de Brusselse toestanden? Van mij mag het anders, hoor. Ik heb Brussel namelijk al veel langer opgegeven. Het is de BELGISCHE hoofdstad die als eerste in de fik zal worden gezet. Parijs achterna, alleen veel erger. Hopelijk is die dag ook het politieke krapuul thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal ook dat meisje haar schuld zijn dat ze haar vijftien uur aan een stuk verkrachten. De intellectuele domheid bij de liberalen kent geen grenzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de teloorgang van de Maria Christina straat in Laken mogen waarnemen toen ik daar zelf in de buurt woonde. Dit was ooit het commerciële hart van Laken. Nu is het een souk en velen van de voormalige winkeliers hebben een nieuwe stek gevonden in de De Wandstraat, die nu de shoppingbuurt van Laken geworden is.
Door de crisis zie je echter een toenemende sluiting van winkels en er heerst een grote angst dat die zullen ingenomen worden door het soort zaken die de MC straat genekt hebben. Je moet gewoon eens met die winkeliers gaan praten over hun ervaringen.
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is de mening toegedaan dat als de grondwet zegt dat Brusselaars een apart ras zijn, de realiteit zich dan aanpast aan het abstracte subjectieve gegeven. Dat is eigenlijk een fout in het introverte systeem, die mensen nemen hun subjectieve gedachten als oerwaarheid waar de wereld zich naar te plooien heeft. Er zijn hier op het forum nog zulke mensen, als je die groepen bekijkt vanop afstand zie je de perfecte introverte/extraverte tweedeling in de maatschappij. Vroeger probeerde ik dan hem te wijzen op zijn dwaling, maar dan komt zijn tot fanatisme gecompenseerde twijfel op de voorgrond, in wezen dogmatisch, en dan hoort hij alleen nog zichzelf roepen. En, dat is de natuurlijke manier gewoon, de fout zit in het systeem zelf en werkt dus beperkend wat betreft de omgang met elkaar, we kunnen elkaar niet begrijpen. Dus ja, nu schud ik dan eens met men hoofd en ik laat het zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |