Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 december 2013, 12:01   #81
Peche
Banneling

Standaard

Het gaat mij er niet om waar het belastingsgeld vandaan komt. Het gaat mij erom naar waar het gaat. Hoeveel er intussen verspild is en hoeveel meer wanbeslissingen van politici bedrijven het bankroet injagen.
Ik draag liever BTW af voor een kind dat voor de leeuwen geworpen wordt (heeft geen keuze, wordt erin geboren) dan de koning een gouden lepeltje meer te geven.
Het is overigens iedereen zijn belastingsgeld, niet van U alleen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2013, 12:03   #82
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En moesten de klas van uw zoon/dochter zich vullen met 3 Roma's ga je moord en brand klagen.
Wanneer ze met ons zouden samenvoegen zouden ze voor overlast en vertraging zorgen. TBC de scholen indragen en noem maar op. Maar als ze zich dan buiten de maatschappij plaatsen verfoeit men deze nog?
En welke reportage? Bedoelt U Kristel gaat vreemd?

Ik ben niet onervaren, ik spuug op het systeem en bewonder de underdogs.
Inderdaad, zoals u het zelf aanhaalt: Roma's passen niet in onze maatschappij. Die zijn het niet waard om één eurocent aan te besteden. Een bodemloze put, al 1000 jaar. Criminaliteit en profitariaat zitten in hun genen ingebakken.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2013, 12:32   #83
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht

Schoolplicht omzeilen = geen kindergeld? Waar haalt u dat vandaan? Onze sossen gaan dat nooit toelaten. Kwestie van hun kiezers te beschermen.
neenee Lukkas, hier heeft ons pêchke gelijk: om kindergeld te krijgen moet je het bewijs binnenleveren dat de kinderen school lopen. Dit wordt getekend door de school waar het is ingeschreven.

NATUURLIJK..... éénmaal ingeschreven wordt er niet meer gecontroleerd of en hoeveel dagen het kind spijbelt, daar heb je gelijk met het sossengedrag. Je kan dus gerust je kind inschrijven en je dan verder van geen enkele Belgische wet nog iets aantrekken: het kindergeld blijft komen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2013, 13:08   #84
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

http://nutech.nl/games/3646107/eu-ge...boerderij.html

Citaat:
'EU geeft 500.000 euro subsidie voor nep-boerderij'
Gepubliceerd: 5 december 2013 09:35
Laatst gewijzigd: 5 december 2013 12:34

Acht Roemenen hebben drie jaar lang ongeveer 500.000 euro landbouwsubsidie van Europa gekregen voor een boerderij die alleen op papier bestond.

Dat melden Roemeense media donderdag.

De Roemenen vroegen in 2010 subsidie aan bij de Europese Unie voor het houden van koeien. Op papier ging het om 1860 koeien waardoor de acht personen onder meer 100 tot 150 euro per koe kregen.

Na drie jaar bleek dat de koeien en de boerderij helemaal niet bestonden. De verdachten moeten het geld terugbetalen, maar drie van de acht personen hebben bezwaar aangetekend. Zij stellen dat nergens duidelijk staat dat er alleen subsidie voor fysieke koeien kan worden aangevraagd.

Eerder werd in dit bericht een link gelegd met het Facebookspel Farmville. De verdachten zouden subsidie hebben gekregen voor koeien in dat spel, zo suggereerden Roemeense media. Achteraf bleek die vergelijking onjuist.

Door: NU.nl/Colin van Hoek
Koeien zijn koeien! of het nu plastieken koetjes zijn of virtuele koetjes of levende melkkoeien: het werd niet gespecifieerd!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 5 december 2013 om 13:09.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2013, 20:08   #85
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En moesten de klas van uw zoon/dochter zich vullen met 3 Roma's ga je moord en brand klagen.
Wanneer ze met ons zouden samenvoegen zouden ze voor overlast en vertraging zorgen. TBC de scholen indragen en noem maar op. Maar als ze zich dan buiten de maatschappij plaatsen verfoeit men deze nog?
En welke reportage? Bedoelt U Kristel gaat vreemd?

Ik ben niet onervaren, ik spuug op het systeem en bewonder de underdogs.
Bent u al vergeten waarmee de discussie begonnen is ?

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 5 december 2013 om 20:09.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2013, 21:02   #86
Peche
Banneling

Standaard

Kristel gaat vreemd dus. Wat een reportage seg Ik heb het gezien en ik zie geen gevaar voor de maatschappij.
Maar het schetste helaas wel geen goed beeld van hun maatschappij. Doch vind ik dat iedereen vrij is te zijn wie hij wenst te zijn. En de reportage vermeldde duidelijk dat er geen significante criminaliteit op te merken was! Die gasten handelen in 2dehandswagens, ene verdient misschien nog wat zwart bij tijdens zijn invaliditeitsuitkering. We gaan failliet gaan seg!!!!
We zullen genoteerd hebben dat ze bij u op school welkom zijn.
Oud 5 december 2013, 21:10   #87
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kristel gaat vreemd dus. Wat een reportage seg Ik heb het gezien en ik zie geen gevaar voor de maatschappij.
Maar het schetste helaas wel geen goed beeld van hun maatschappij. Doch vind ik dat iedereen vrij is te zijn wie hij wenst te zijn. En de reportage vermeldde duidelijk dat er geen significante criminaliteit op te merken was! Die gasten handelen in 2dehandswagens, ene verdient misschien nog wat zwart bij tijdens zijn invaliditeitsuitkering. We gaan failliet gaan seg!!!!
We zullen genoteerd hebben dat ze bij u op school welkom zijn.
Ook van die vrouwen die amper mogen buiten komen en de was en de plas moeten doen voor de heren. Hoe zit het eigenlijk met hun vrijheid volgens u?

Enne ... tweedehandswagens ... ? Bent u werkelijk zo onwetend? Of gewoon naïef dat u dat zonder meer gelooft!
Oud 5 december 2013, 21:16   #88
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ook van die vrouwen die amper mogen buiten komen en de was en de plas moeten doen voor de heren. Hoe zit het eigenlijk met hun vrijheid volgens u?

Enne ... tweedehandswagens ... ? Bent u werkelijk zo onwetend? Of gewoon naïef dat u dat zonder meer gelooft!
Ge noemt dat toch geen luxewagens wat er stonden? Kom he Marie.
Het mochten dan wel Mercedessen zijn, ze waren niet van de jongste he.

Die vrouwen leken niet te klagen. Maar het is natuurlijk niet progressief voor hen dat ze van jongs af al gemaakt worden. Dat betreur ik ook Marie.
Wat stelt U voor als oplossing? Ik kan de situatie niet juist beoordelen om er een exact oordeel op te kleven. En eigenlijk, als we eerlijk zijn, denk ik dat niemand dat kan.
Maar moest iedereen voor zijn eigen deur vegen, dan is de straat proper.
Oud 5 december 2013, 21:36   #89
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Die vrouwen leken niet te klagen. Maar het is natuurlijk niet progressief voor hen dat ze van jongs af al gemaakt worden. Dat betreur ik ook Marie.
Wat stelt U voor als oplossing? Ik kan de situatie niet juist beoordelen om er een exact oordeel op te kleven. En eigenlijk, als we eerlijk zijn, denk ik dat niemand dat kan.
"Die vrouwen leken niet te klagen". Allee, daarmee weten we het wel!
"Het is natuurlijk niet progressief" ... van geitewollensokkengeleuter gesproken
Wat er moet gebeuren? Die kinderen moeten naar school, willen of niet. Dan zullen meisjes de kans krijgen om te leren en te beseffen dat ze even goed zijn als jongens en evenveel kunnen. En om dat te bewerkstelligen moet de leerplicht daar even streng gehandhaafd worden als voor ieder ander kind in dit land. Iedere vakantieperiode worden hier nieuwsitems gewijd aan het "luxeverzuim", een verzuim dat ik streng afkeur maar dat slechts een dag, hooguit 2 duurt. Maar het verzuim van die Roma-kinderen wordt niet of nauwelijks gecontroleerd, erger nog, het wordt oogluikend toegelaten.
Om het belang van goede opvoeding en opleiding te begrijpen, moeten de ouders ook gaan begrijpen dat hun manier van leven geen leven is maar gewoon vegeteren of beter nog parasiteren. Het moet hen duidelijk gemaakt worden dat zo'n levenswijze niet kan, eventueel door hen te raken waar het het meeste pijn doet : in de portefeuille. Onterechte uitkeringen afschaffen, boetes zonder meer innen enz.
Parasiteren doen ze nu op de rug van een maatschappij die hen toestaat uitkeringen te trekken voor van alles en nog wat zonder dat ze er zelf iets voor moeten doen, hooguit een papiertje invullen meestal nog met de hulp van maatschappelijke assistenten en dergelijke.
Deze mensen leven als luizen in een pels. Ze profiteren van alles maar vertikken het om zelf verantwoordelijkheid te nemen.
U vindt het niet erg dat ons belastinggeld voor hen gebruikt wordt (misschien betaalt u zelf nog geen belastingen ), natuurlijk zijn er nog ergere misbruiken van onze financiën. Maar praat dat het misbruik goed? Aan mijn kinderen zei ik vroeger dat ze niet in de put moeten springen omdat een ander dat ook doet. Begrijpt u dat?
Maar het gaat hier om meer dan belastinggelden wel of niet te misbruiken, het gaat om zuiver profitariaat. Het is belangrijk dat die mensen leren dat profiteren geen correcte levenswijze is. Iedereen heeft de plicht om de verantwoordelijkheid op te nemen voor zijn eigen leven, voor zijn eigen bestaan, voor zijn eigen gezin. Dat is nu net wat de Roma niet doen!
Oud 5 december 2013, 21:40   #90
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet echt voor Bond Zonder Naam werken, daar zoeken ze mensen zoals jij, of is Nederlands niet je moedertaal? Dat zou anders al iets verklaren.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2013, 21:42   #91
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat doe je met geestelijk gehandikapten? Alvast niet laten kweken met geestelijk gehandikapte familie, we moeten ze behandelen zoals ze zijn en niet als 'cultuur' want dat is het niet.
Oud 5 december 2013, 21:47   #92
Peche
Banneling

Standaard

Ik ben ook van mening dat ze zich aan de regels moeten houden. En inderdaad zo nodig moeten raken waar ze het voelen. Doch heeft iedereen recht op een bestaansminimum. Want neem je dat weg veroorzaak je meer overlast en meer criminaliteit. Wie zijn eten niet betalen kan, gaat het stelen.
En soms is iets beter te laten zoals het is, ga jij ze verwelkomen op de scholen van uw kinderen? Heel eerlijk zijn.
Oud 5 december 2013, 21:54   #93
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben ook van mening dat ze zich aan de regels moeten houden. En inderdaad zo nodig moeten raken waar ze het voelen. Doch heeft iedereen recht op een bestaansminimum. Want neem je dat weg veroorzaak je meer overlast en meer criminaliteit. Wie zijn eten niet betalen kan, gaat het stelen.
En soms is iets beter te laten zoals het is, ga jij ze verwelkomen op de scholen van uw kinderen? Heel eerlijk zijn.
Leg dan eens uit hoe je een bestaansminimum voor iedereen wil garanderen als je er steeds meer steuntrekkers van elders laat bijkomen en er op een gegeven moment niet genoeg inkomsten meer zijn ?
Oud 5 december 2013, 21:55   #94
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie steelt, vliegt de bak in.
Oud 5 december 2013, 21:58   #95
Peche
Banneling

Standaard

Degene die ons politiek landschap vormen al wat minder laten verdienen, opslag verdienen ze zeker niet. Het koningshuis overgeven aan het Belgisch volk en de monarchie afschaffen. Geen geld uit flitscontroles halen, maar bij de echte criminele netwerken.
Oud 5 december 2013, 22:00   #96
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Degene die ons politiek landschap vormen al wat minder laten verdienen, opslag verdienen ze zeker niet. Het koningshuis overgeven aan het Belgisch volk en de monarchie afschaffen. Geen geld uit flitscontroles halen, maar bij de echte criminele netwerken.
Als ze werken dan hebben ze ook geld.
Oud 5 december 2013, 22:00   #97
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Wie steelt, vliegt de bak in.
En de kosten van een gevangene zijn minder dan pakweg €1000 maandelijks?
Oud 5 december 2013, 22:01   #98
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Pakistan en Afganistan samen hebben meer mensen dan de volledige europese unie, hoe ga je die allemaal betalen? Als je iedereen geld geeft gaan ze blijven komen, onderdak en eten ja, geld nee.
Oud 5 december 2013, 22:03   #99
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Pakistan en Afganistan samen hebben meer mensen dan de volledige europese unie, hoe ga je die allemaal betalen? Als je iedereen geld geeft gaan ze blijven komen, onderdak en eten ja, geld nee.
Dat moeten ze ginder maar oplossen.
Oud 5 december 2013, 22:07   #100
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Leg dan eens uit hoe je een bestaansminimum voor iedereen wil garanderen als je er steeds meer steuntrekkers van elders laat bijkomen en er op een gegeven moment niet genoeg inkomsten meer zijn ?

namaste Zucht,

op dit punt geef ik je groot gelijk: 'vol is vol' en de gote vreetpot is leeg, sorry ga elders je gratis cassave en dadels maar zoeken Auslanders en Schwaben volk.

Een bestaansminimum garanderen is een leuke wet maar het moet in twee richtingen werken, het herkomstland moet ditzelfde ook bieden aan Nederlanders of Belgen die daarnaartoe migreren, anders moeten deze blanke naties deze herkomstlanden niet zo pamperen, en de linkse honing pot spelen.

Ik ondersteun het klassiek Rechtse gedachtegoed volledig en zo kennen velen mij ondertussen wel. Wel is er een verschil: ik ben overtuigd pacifist en keur gewelddadige extreem rechtse of nazistische oplossingen totaal af; ik sprak met diverse extreem rechtse blanke mannen en die denken net als mij, ze zijn vaak ook pacifisten en klassiek rechtse denkers in hart en nieren en houden niet van geweld. Extreem rechts focust op het rechtvaardigheids principe nu en ze willen principieel handelen en denken tov Auslanders. Ik geef ze honderd procent gelijk en ik ben zelf een bruingekleurde buitenlander, hindoestaantje dus ik weet waarom ik ze gelijk moet geven als hindoe fundamentalist. Ze zijn mijn kameraden en ik begrijp ze honderd procent. Check mijn essay: 'voordelen blank houden nederland', ja mail maar je commentaar gerust en bewijs dat mijn betoog pure bullshit gebruinehoer is.

bye

dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 5 december 2013 om 22:08. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be