![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We hebben de rechtse rakkertjes al vaak horen roepen dat ze 40% en meer gingen halen. We zullen zien. |
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar als de fouten zo magistraal zijn als bij de vorige regeringsvorming vrees ik dat er weinig te leren zal zijn. |
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dan heb je totaal geen benul van hoe het hier politiek aan toegaat. Het wordt Di Rupo II met dezelfde partijen en met een nog kleinere inbreng van de "vlaamse" partijen. |
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
U weet dat heel goed. Henri, de man die met links naar krantenartikels komt zwaaien, die hij niet eens zelf heeft gelezen. Want had Henri dat gedaan, ... dan had hij wel gezien dat de gebeurde feiten niet zijn geschied onder het bewind en bestuur van verantwoordelijken uit de rangen van de partij die hij toch zo graag zwart maakt. Henri; niet alleen leest hij de krantenartikels niet; ook is hij kort van gegheugen. Een kenmerk die wel vaker valt waar te nemen bij een sos in het nauw ...
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik spreek me nu uit over de volledige regering hé, voor u me weer een PS signatuur opspeldt. |
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Welke was uw vorige nickname eigenlijk ? |
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kan alleen maar hopen dat u zich ooit ook eens - al was het maar voor de frime - zult afvragen waarom überhaupt nog iemand in zee wil gaan met de 'gevestigde belangen' en de 'bestaande evenwichten' in het Heilig Land Der Vaad'ren. Uiteraard wil ik hiermee niet laten uitschijnen dat deze ooit enigerlei aanleiding tot enige gedachte en/of vorm van 'hatelijkheid' zouden hebben kunnen geven. Moge dat vooral duidelijk wezen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 7 januari 2014 om 20:52. |
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Maar wat is dan het punt, als volgens jouw zeggen toch niet alles klakkeloos moet worden opgevat? Ik probeer u gewoon te begrijpen Henri, ...
|
|
|
#91 | |
|
Minister
|
Citaat:
Alleen aan het Nederlands onderwijs kan nog wel wat gesleuteld worden denk ik zo |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Parlementslid
|
Ik mag begrijpen, dat u absoluut niet voor de Vlaamse zaak bent, maar u moet nu ook niet overdrijven, vind ik ....
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Vraag me nu a.u.b. niet te zeggen WIE er bij de vorige regeringsvorming in geslaagd is de ene 'magistrale fout' na de andere te maken. Kunnen we dát afspreken?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Open VLD, de partij die tegen belastingverhogingen is/was. |
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Terzijde: in een harde winter heeft een krant alleen belang als potentiële warmtebron. In elk ander seizoen zelfs dat niet.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"nooit zonder de N-VA"
|
|
|
|
|
#98 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Europees Commissaris
|
Is de N-VA opeens een zuiver Vlaams-nationalistische partij geworden zonder economische thema's? En ik maar denken dat ze op dat vlak in dezelfde richting willen gaan als de Open VLD.
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Je vindt het democratisch om bepaalde mensen het stemrecht te ontzeggen? Je vindt een kritiek die tegelijkertijd klaagt over privatisering en meer overheid consequent? |
|
|
|