![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() u bedoelt toch die vlaamse minderheidsregering die de franstaligen op alle gebied heeft ingewilligd? Ja, dan heeft Milquet wel degelijk bereid geweest tot compromis. Waarschijnlijk bestond haar toegeving eruit dat Beke enkel haar voeten moest likken en niet de r**t van Di Rupo erbij!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() U hebt een missie : aan het Vlaams infuus blijven hangen en de hand bijten die u tracht te helpen. En dat al gedurende jaaaaren.
Ik demoniseer Walen niet, enkel de Waalse politici. Jullie verdienen beter, want op lange termijn zijn ze nefast voor uw toekomst en de onze. Ik zit niet te wachten op Griekse toestanden. |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb echter de indruk dat een n-va regering nefast zal zijn voor iedereen die werkt. Dan zijn Griekse toestanden inderdaad niet veraf. |
|
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet helemaal geen statements van de N-VA over wat dan ook geven. En dat feit bewijst helemaal niets over uw gelijk of ongelijk. Dus, samenvattend: stop nu maar met zeveren en zagen.
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik had de indruk dat men daar eerder te werk ging zoals onze traditio's. Weet je niet, totaal corrupt en incompetent, en zoveel mogelijk profiteren.
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik nu ook de pias gaan uithangen en u de definities vragen over "staat", "zoveel", "duidelijkheid", en "congresteksten"? Als je je zo gedraagt in een gesprek dan weet iedereen dat je aan het zeveren bent.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Henri1, zelfs als die benamingen nog van deze tijd zouden zijn, zelfs als het waar moest zijn, wat dan? Wat is dan uw punt hierover?
![]() |
![]() |
#94 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[quote] Citaat:
En je mag mij gerust uitleggen hoe ik als oostvlaming op BDW zal kunnen stemmen hoor. |
||
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ofwel spreken we over PS en N-VA, ofwel over Di Rupo en Bart De Wever. Mijn antwoord was dus op de tweede keuze. Die was ingegeven door jouw post die ook op naam was. |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast gaf de Griekse overheid te veel subsidies aan instellingen en te veel overheidsgaranties. De Griekse toestanden zijn er dus niet gekomen door een rechts beleid, maar door een links beleid. De Europese landen die een rechts beleid zijn gaan volgen, hebben nu geen enkel probleem en zijn economisch beter af dan Belgie. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Uw weigering om een stelling te onderbouwen met referenties en het feit dat u een pertinente vraag van een discussiant afdoet als 'zeveren en zagen' zegt daarentegen genoeg over uw ongelijk.
|
![]() |