![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bedoel ik , voor eeuwig blijven jammeren over die aanvallen en het als excuus blijven aanvoeren. Feit is dat de bezetting blokkade en bouw van nederzettingen mensen treft die niets met die aanvallen uit het verleden ter maken hebben.
Bronnen die Israel als agressor aanwijzen of hebben aangewezen zijn er natuurlijk in overvloed in de vorm van bijvoorbeeld rapporten van internationaal erkende organisaties.
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet inderdaad vrij concreet van wat in ieder geval sommige Syriërs die hier wonen motiveert. Dat komt gewoon helemaal niet overeen met uw theorieën over bloeddorstige halve garen. En voor de rest zie ik de bekende paranoïde waanideeën over Islamisering van Europa, het grote Islam complot. Als de dag daar is zullen alle moslims hier hun AK-47 's vanonder hun bed halen en zich ontpoppen tot ware Jihadisten en hier een strijd gaan voeren om ons tot bekering te dwingen of ons gewoon te elimineren.
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een land mag zich dus niet verdedigen op buitenlandse aanvallen volgens u of geld dit enkel voor Israël en de VS ?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de Afghanen,Irakezen en Iraniër die ik ken vertellen mij nochtans hetzelfde!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet als deze 50 jaar geleden hebben plaatsgevonden inderdaad.
Je kunt jezelf niet verdedigen op andermans terrein, daar heb je geen rechten.
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mensen die oorlogen gaan voeren zijn altijd moordenaars.
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Belgische Syriëstrijders beschouw ik echter wel als moordenaars. Zij worden namelijk absoluut niet bedreigd, het is niet "hun" oorlog. Aangezien zij naar daar gaan om mensen overhoop te schieten, zonder zelf bedreigd te zijn of eender andere legitimiteit te hebben, maakt van hen wel degelijk moordenaars. Voor mij hoeft het zelfs niet om ongewapende burgers te gaan. Gezien de Belgische strijders geen deel uitmaken van een officieel leger dat gelegitimeerd is om een interventie te doen, en ze zelf niet bedreigd worden, maakt echter wel dat het hun oorlog niet is en zij dus geen oorlogspartij zijn. Als ze beslissen om in Syrië te schieten op regeringstroepen, maakt dat van hen moordenaars. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 22 januari 2014 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een moslim is een moslim - in welke context dan ook. Hij heeft geen nationaliteit die hij/zij respecteert. Een moslim heeft geen identiteit dus zoekt hij die in de lettertjes van de koran. Een moslim heeft geen respect voor de mens buiten zijn familie.
Vandaar daty ze elkaar net zogemakkelijk afmaken als vliegen op een vliegenvanger.
![]() |
#93 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Stop je ideeën over westerse interventies nu maar eens een tijdje in de koelkast dan kan je (misschien) eens een oefening maken hoe het wel werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En eens ze in de meerderheid zijn, kunnen ze ons democratisch wegstemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk wel dat 'andermans' terrein is noodzakelijk om je beter te verdedigen, maar dat gun jij de Joden en Israël niet dat is duidelijk!
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel kun je een tegenaanval lanceren. Dat volgt uit de technische definitie van zelfverdediging, niet vanuit de ideologische definitie. Volgens u kan Israel nooit meer een aanval op de Palestijnen lanceren , ze zijn immers ooit een keer door hen aangevallen.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 januari 2014 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sprak over militaire operaties op andermans terrein.
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ja , dan zie ik graag de cijfers hierover van u. Ik denk dat het slechts een paranoïde fantasie verhaal is.
![]() |