![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit zijn weeral maatregelen die moeilijk kunnen worden teruggedraaid. Zij zullen dit beschouwen als een verworven recht. Oude Belgen, worden jullie niet stilaan wanhopig?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 april 2014 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland heeft men een jaar of tien geleden ook eens zo'n "experiment" gedaan waarbij Turkse kinderen in het Turks en Marokkaanse kinderen in het Arabisch (jaja, ook al spraken ze Amazigh thuis) les kregen. het OALT onderwijs. Blijkbaar waren er toen ook een paar superkwieten die vonden dat ze eerst in de taal van hun moeder (dus arabisch als je Amazigh spreekt) moesten onderwezen worden. Dat kinderen niet enkel via de moeder (moedertaal) een taal leren, was hen ontgaan. Dan kwam er een Turkse geit promoveren die ging bewijzen dat de moedertaal echt reeds van in de baarmoeder werd overgedragen.... geen mogelijkheid dus om het Nederlands te impregneren. Ik vraag me in feite af waarom mijn kinderen Nederlands spreken. Tijdens mijn zwangerschap sprak ik constant Engels met mijn collega's. Enfin, het wordt leuk in Gent. Zeker op de speelplaats. Zeker als je nog de enige twee vlaamse kindjes op school bent. Ik stel voor dat die ipv naar de koranles op zaterdag dringend Turks gaan leren, en op woensdagmiddag Bulgaars.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarover hebben ze daar in Gent iets te zeggen ? Toch alleen maar over het stedelijk onderwijs ? Laat ze de Turken en de Bulgaren daar allemaal maar in steken, dan kan er in de colleges en heel misschien in het gemeenschapsonderwijs weer les op niveau gegeven worden. Het gaat nog leuk zijn dan , want Turken en Bulgaren kunnen elkaar niet uitstaan . ![]() Achteraf wel niet komen kakken dat ze geen werk vinden ondat ze geen Nederlands spreken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zie http://forum.politics.be/showpost.ph...23&postcount=8 Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als het hen hier niet aanstaat , dat ze het dan afbollen. Zij bepalen hier de regels niet, wij doen dat. Laatst gewijzigd door Pericles : 10 april 2014 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Dat is al héél lang niet meer het geval; zij bepalen, wij betalen.
Goeie slogan vind ik dat! ![]() Dit weten wij trouwens ook al heel lang maar toch aanvaarden we dat we dat soort erbarmerlijke, onleefbare maatschappij overdragen aan onze kinderen, hun kinderen....
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |