![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben er alleszins geen gelegd, ter gelegenheid van de manifestatie vorige zondag. Wat ik wel zag, is dat ze verbroederden met de Schotten en de Catalanen. Even daarvoor misschien ook met de Basken en Noord-Italianen van Veneto of Bresscia, maar dat kan ik niet getuigen. Misschien misschien ... zal er ook in Corsica, zoals in Schotland, een referendum komen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het gaat verder met Beaucaire : nu is het de beurt aan "Positiv Festival", een van de belangrijkste muzikale zomerevenementen , te reageren. Een techno-festival die elk jaar in Beaucaire gebeurt maar die dit jaar zal verhuizen en dit vanwege de FN-overwinning in de stad.
http://www.lefigaro.fr/musique/2014/...-beaucaire.php De Luxemburgse stad Diekirch herziet ook banden met Hayange. http://blogs.mediapart.fr/blog/mirei...ir-sur-hayange En dat is maar een begin. Laatst gewijzigd door Everytime : 2 april 2014 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In het raam van deze draad, en op dit forum, is dat evenwel helemaal overbodig. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 april 2014 om 18:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slechts op een klein aantal zaken zijn de VS een voorbeeld voor de EU, in mijn ogen.
De vrij grote zelfstandigheid van de staten zelf, is één daarvan. Besluit daar dus maar niet uit, dat de VS in hun geheel een voorbeeld zijn voor de EU. Wij zullen onze eigen weg wel gaan. Met ons begrip van subsidiariteit. En zelfs al is de weg nog lang, heel lang. .
![]() |
![]() |