![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik ook tegen!
Als men ziet hoeveel geadopteerde kinderen er in hun latere leven op zoek gaan naar hun biologische ouders, hemel en aarde beroeren om toch uit te vinden van wie ze nu echt afstammen ... Talloze geadopteerde kinderen uit Korea, Vietnam, India zijn op zoek gegaan naar hun biologische ouders. Slechts weinigen kunnen aanvaarden te leven zonder gekende "roots". Al deze trucs - want zo noem ik dat - zijn egoïstische wensen van bepaalde mensen, met de gevoelens van de kinderen die ze uiteindelijk op wat voor manier dan ook krijgen, wordt geen enkele rekening gehouden.
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitzondering die de regel bevestigt?
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon omdat degenen (vooral met vreemde roots) die wel die zoektocht willen aangaan, dit gewoonlijk doen in combinatie met TV programma's als "Vermist" of zoiets. Leuke emo-TV, maar gewoonlijk verwateren die contacten toch weer omdat de twee werelden zo ver uit elkaar liggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ik een adoptiekind zijn en een BE biologische moeder hebben, ik denk dat ik toch wel eens zou willen gaan kijken.... een koffietje drinken, wat uitleg. Meer niet waarschijnlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
(wat is het verschil met de doodstraf ? - het beste antwoord krijgt een prijs !)
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hij doet blijkbaar weinig aan sexuele intimiteit, maar ik schat dat Daisy die keren dat het er van komt zeer tevreden is. Op een cruiseschip in groot ornaat ziet hij er best goed uit.. (maken de kleren de man ja of nee ?)
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ge gaat per definitie in de 2 gevallen dood..
(een doodstraf die omgezet wordt in "levenslang" is geen doodstraf meer, een euthanasie als ge blijft leven is mislukt)
![]() |
#90 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Volgens de wet van de natuur wordt de mens gemiddeld 30 jaar en sterft hij aan nogal onaangename infectieziektes. Operaties, antibiotica, bloedtransfusies, aspirine enz.. zijn allemaal "tegennatuurlijk". bovendien is al ons voedsel ontstaan door genetische manipulatie rijst, graangewassen, vruchten, slachtvee, melkvee, masseiproducerende kippen .. hzet is allemaal ontstaan door kunstmatige menselijke selectie. Zelfs de meeste bossen die we rooien om het hout te gebruiken om woningen, telefoonpalen en meubels te fabriceren zijn het resultaat van menselijke ingrepen "in de natuur" ... één troost : de mens is zelf een deel van de "natuur" : hij is zoals in de fabel van een oude griekse auteur "de schorpioen en de kikker"... het is zijn aard...
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Word je daarvoor betaald eigenlijk ? En hoe marcheert dat precies ? Komt een verpleegster je aftrekken, of moet je dat zelf doen ?
Want als er een financiële vergoeding is, zouden werklozen daar misschien aan de slag kunnen ? Ik zou zeggen, honderd euros per dosis sperma, dat is een kind wel waard zeker ? En een gezonde jonge man kan toch 3 x per dag doneren ? Als hij goede krachtvoeding krijgt ? Biefstukken, varkenskoteletjes, gebraden kippetjes, havermout, veel groenten en fruit... ![]() Dat zijn 300 euros per dag, x 20 werkdagen = 6000 euros netto per maand ! ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 6 april 2014 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zuipt, drogeert zich ( hasj en coke ), gaat niet meer naar school en wilt niet werken, minstens 1 keer per week de flikken aan de deur voor vanalles en nog wat, en hij beschuldigt zijn adoptie-ouders ervan dat " ze hem gekocht hebben zoals een slaaf "... De laatste tijd zegt hij dat hij terug naar Mali wil, en zijn ouders hopen écht dat hij dat meent, en nooit terugkomt. Zijn laatste stoot : zoonlief was zat, en heeft vaders auto gepikt om uit te gaan. Een uur later reed hij tegen een lantaren, perte totale...En de niksnut komt er met een paar builen en blauwe plekken vanaf. Moesten ze kunnen herbeginnen zouden die mensen NOOIT geadopteerd hebben dat geef ik u op een briefke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef die donor enkel water en brood, en doe hem heel de dag hard werken, en je zult zien dat hij hem snel geen drie keer per dag meer overeind krijgt. Snap je ? ![]() En waarom zou dat een verpleger moeten zijn die u komt aftrekken ? Bent u homo ? Dat wil nog niet zeggen dat iedereen dat is , hé ! Voor de andere, we zullen maar politiek oncorrect normale mannen zeggen, een mooie jonge verpleegster ! Zoiets : http://www.google.fr/imgres?imgurl=h...ed=0CHAQrQMwCA D�*n komen ze zelfs voor 50 euros, of voor niks ! ![]() Maar ik blijf erbij, 100 euros per donatie is serieuzer. Het gaat tenslotte om het voorbestaan van ons ras ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nee, sorry, ik kan u niet helpen. Je zult elders een man moeten zoeken om u te bevredigen. Probeer eens in die arme landen, daar zullen wel gasten zitten die denken dat jij een vrouw bent, met die korte rokskes dat jij zo graag draagt en je micro-penis die met wat verbeelding wel voor een clitoris kan doorgaan. Wees niet gierig met de make-up, en dan lukt het wel ! ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 6 april 2014 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat jou betreft echter, na al die jaren drankmisbruik is uw gezondheid te slecht om te doneren, d�*t staat vast. Ook moet je al veel te oud zijn denk ik. Met AL de beroepen die je reeds gedaan hebt, schoolmeester in het Bijzonder KLeuter Onderwijs, Boeffer en wat weet ik nog allemaal, plus al de jaren op straat als dakloze alcoholieker, moet je minstens zeventig zijn, en reeds met een ( bibberende ) voet in het graf ... ![]() Of vergis ik mij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben 39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Maar je ziet er 93 uit ?
![]() Ze zullen u zien komen op de spermabank ... ![]() -" Hallo, mijn naam is Jacques, ik kom sperma doneren " - het verplegend personeel : " Security, hulp, er staat een stokoude zot in de gang ! Hij ziet er gevaarlijk uit ! " ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Demper verzint tenminste grappige verhalen.
|
![]() |
![]() |