![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Houdt u van geile gang bangs? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
24 | 53,33% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
21 | 46,67% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar is den tijd dat ik nog zelf mijn eigen gangbangen organiseerde ...
Maar het vet is er stilaan af voor mijn part ... het hoeft niet zo echt meer ... Maar als ge ne portier nodig hebt op de gang laat maar weten ..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb ik mijne vorige post 'virtueel' derbij gezet ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Als ik zo naar uwe nickname kijk kan ik me wel voorstellen wat gij plezant vindt! 8)
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Gouverneur
|
![]() doet me om één of andere reden denken aan André van Duyn zijn klassieke karnavals-kraker "er wordt gepaard op de gang, jaja, gepaard op de gang"
![]() |
#86 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=1]ne pannekoek eten?[/size] [size=1]een bierglas op mijne kop krijgen?[/size]
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik vind ze BEIDEN lekker! erger nog: er zijn nog MEER dingen die ik lekker vind! ![]() [size=1][/size]
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat meen je niet! Shit man, daar heb ik nog nooit van gehoord. Is dat typisch Vlaams of wat? Laatst gewijzigd door Astenblieft mensen : 15 september 2004 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik ga mij nu zelfs een boterhammeke met eiersla breien, want... DAT VIND IK OOK LEKKER!!! [size=1]gaat het nog, of was de schok te groot? ![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bleah, van die eierprut tussen Mayo op een zachter boterham, bleaah! ![]() dat ziet er toch smerig uit... dan liever een broodje met jullie overheerlijke prepare du chef... hmmmmmmm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
dat vieze rode spul dat naar nitriet smaakt? [size=1](ik vrees dat we het wel een beetje verkloot hebben voor de gangbang-liefhebbers ![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() ps: nitriet. Hoe smaakt dat? Is dat niet wat er gebeurt met een plantje als de bliksem in de grond is geslagen? Dat nitraat in nitriet verandert of andersom (scheikunde middelbaar)... of als je Spinazie twee keer verwarmd?
Nooit geweten dat prepare daar naar smaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ik zal hem eens helemaal zot krijgen zie: ![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() en wat zijn die witte stukken of wil ik dat niet weten...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ze gebruikten dat vroeger om vlees rood te kleuren (ik geloof dat het nu niet meer mag) ik eet al jaren geen vlees of vis meer, en d'er plakte ne keer wa prepare aan den onderkant van mijn broodje kaas, en ik proefde enkel chemische brol... bah, ik heb dat spul ne gansen dag gesmaakt ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |