![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met het nodige aantal miljoenen is dat geen probleem alhoewel Monaco voorbijgestreefd is. De grote fortuinen hebben geen vertrouwen meer in Europa. Singapore is nu the place to be.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooruit dan kan je binnenkort voor een prikje een flatje kopen in Monaco ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kan nu al wel een auto kopen in ieder welk land.....dat was 20 jaar geleden ondenkbaar En inderdaad vrij verkeer van personen is een zegen....en maak U maar niet ongerust als crimineel loopt U wel ergens tegen de lamp als U binnen de schengenlanden blijft de samenwerking tussen de Europese politiediensten is in niets meer vergelijkbaar met 20 jaar geleden En ja we zullen altijd te duur zijn voor iemand...iemand zal altijd de goedkoopste zijn....tegenover de Roemeense werknemer is een werknemer uit Bangladesh of Cambodia heel goedkoop En eerlijke concurrentie wordt al een heel stuk eerlijker wanneer alle EU landen dezelfde loonlasten zouden hebben ...hetzelfde belasting systeem en dezelfde BTW heffing ...dan bedoel ik met waar Europa naartoe moet Echter zoiets vraagt zoeken naar oplossingen en samenwerking ....overleg creatief constructief zijn en hopen goede wil...Met alleen maar te roepen wat er niet goed is zal U er niet op vooruit gaan .... Wat stelt U dan voor als toekomst ? Een onafhankelijk Vlaanderen met een hoge muur rond ? Terug naar de middeleeuwen met stadspoorten ? Een onafhankelijk Antwerpen misschien ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je de koers van de Euro in acht neemt (1.3884 $ )is er nog heel veel vertrouwen in Europa .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Is er vergeven van de russen (Monaco). Zou ik voor geen geld van de wereld willen tussen wonen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 13 april 2014 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertrouwen in een munt is één zaak (trouwens de "sterkte" van de Euro is gedirigeerd van uit New York, de Amerikanen hebben voordeel aan een lage dollar). Ik spreek over het wantrouwen dat vermogenden hebben in de toekomst van een links Europa waar men op hun vermogen crescendo gaat jagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 13 april 2014 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij droomt luidop: de chaos is nog nooit zo groot geweest. In Engeland, dat niet eens een Schengenland is, kunnen ze niet eens met zekerheid zeggen hoeveel ex-oostblokkers er wonen. Dus, als het voor jou ok is, ga ik niet op beide oren slapen door de open grenzen. De criminelen komen nu met het vliegtuig 'een dagje stelen in België'! De politiediensten...de sukkels kunnen niet eens de grenscriminaliteit bestrijden! Samenwerking.....pigs fly..... We hebben het over Europa; niet nodig Bangladesh mee in het verhaal te trekken. Je was waarschijnlijk even afwezig maar Europa laat het BTW/loonbeleid enz over aan de lidstaten dus geen gelijkschakeling achter de hoek. Weet niet wat jij met de middeleeuwen en hoge muren hebt maar het fiscale paradijs Vlaanderen is een optie. Een verenigd Europa waar de duitsers weer de plak zwaaien. Neen dank je. Ik bewonder je passie, ik respecteer je mening maar kan me er absoluut niet in vinden.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Russen zitten nu overal Spanje Marbella California Beverly Hills Brazilië Copacabana..en kopen er geen appartement maar ganse woonblokken....blijkbaar heeft het communisme ze geen windeieren gelegd ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja ik heb een passie....en ja er is nog veel werk aan de winkel en ja we gaan er steeds op vooruit en ja er zijn nog veel tekortkomingen maar ik heb tenminste een kijk op de toekomst waar constructief moet aan gewerkt worden met vallen en opstaan..Ik ben duidelijk voor meer samenwerking en minder tegenwerking ...Utopisch misschien maar wat is het alternatief ? Hoe ziet ziet U de toekomst dan ? Reik eens wat oplossingen aan ipv steeds al de tekortkomingen op te sommen ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 april 2014 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon rapporteren, is gespam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hela! Wij rapporteren niet!
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daag mij niet uit he jongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daag me maar uit jongen, je bent er kort bij.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Let op uw hart hé.
Ik heb hier geen zin in cyber reanimatie. Zeker niet met andere venten. Laatst gewijzigd door giserke : 13 april 2014 om 23:08. |
![]() |
![]() |