![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "stem sos en je bent de klos"
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je moet zelfs niet meer nadenken, gewoon je facebook bekijken op 25 mei en dan je pil kiezen. De gevolgen, dat is voor later. Nu mag je happy zijn. Voorlopig. ![]() Het zou natuurlijk wel kunnen zijn dat 'de pil' een paar vreemde bijwerkingen heeft, die je op voorhand niet te horen kreeg. Zo zou je wel eens kunnen wakker worden met verdachte pijn aan je reet. ![]() De lange termijn gevolgen zijn ietwat ernstiger dan, en vormen niet alleen een aanslag op je reet. ![]() Niet twijfelen echter, de leider weet wat goed is voor de natie. En voor degenen die doof, stom, lam, blind of niet slaafs genoeg zijn : ![]() godverdomme... zelfs kiezen tussen twee pillen is te moeilijk voor sommige cretins. gelukkig is de kudde al vrij groot, we kunnen weer vijf jaar verder doen. Santé ! ![]() Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 april 2014 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 70% is idd een grote kudde pandareus, maar ik hoop van harte dat we ze kunnen verkleinen en meer mensen wakker maken zodat het linkse establishment haar macht verliest door in de oppositie te vliegen.
|
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() You can't proove a negative.
Maar het staat u vrij te bewijzen dat ze het wel deden en mijn ongelijk aan te tonen.
#85 |
Minister-President
|
![]() Eén. Toon mij één coalitie die N-VA sloot met PVDA.
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef jou volledig gelijk. Jij geeft perfecte argumentatie in het kwadraat om mij uitlating kracht bij te zetten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 april 2014 om 09:33. |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]()
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zien we Panda-Bart eens in zijn ware gedaante. Een weinig aantrekkelijk en zo te merken een gevaarlijk ventje! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 april 2014 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Glimlachend en zwaaiend vanop zijn zeilboot die hij met zijn noeste arbeid in de fabriek heeft kunnen betalen ![]() jij bent feitelijk nogal een grapjas hé Oosten ![]() |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier reflecteert het uiterlijke wel ook het innerlijke. Of dacht u dat hij hier comedie speelt? Het zou ook kunnen natuurlijk, maar ik geloof het niet. Hier toont Panda-Bart zich zoals hij in feite is. Een gevaarlijk wat boosaardig ventje dat over lijken gaat. ![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 april 2014 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je heult gewoon mee met de media die, om gemakkelijk te kunnen scoren, net die momentopnames uitkiezen waarmee ze controverses kunnen aanwakkeren. Je bewijst je hier je variatie op die uitdrukking: Hoogmoed komt ten val. Hopelijk voor jou lag er een mat. |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is tof dat jij eindelijk in ziet dat massaal stemmen op de N-VA ons overlevert aan het PS model.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |