Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2004, 14:45   #81
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

allez nog een fervente verdediger van alles wat hier in dit land is aangespoeld --een waterdragerke van de multikul--nog niet door zeker dat die vreemde gasten met of zonder belgisch paske--u gewoon gebruiken om hier lekker alles naar hun hand te zetten--zelfs een lief kunt ge bijna niet vastkrijgen in hun gesloten milieu--zomin als bij de joden het geval is--chriske merkx had ook vlug zijn buik vol na 1 poging om met hun samen te werken op politiek vlak--u zult nog veel veldwerk moeten verrichten alvorens van achter uw computer de multicul te promoten-- (en maar zagen dat uiterst rechts wel terrein wint)
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 14:49   #82
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
't moeten niet altijd dezelfden zijn he
hoelang hield de samenwerking stand tussen chriske merkx en het ael????????merckx had zijn buik vlug vol--de waterdrager uithangen van de in dit land aangespoelde gelukzoekers lost schijnbaar niets op--zij gebruiken u gewoon om hier alles naar hun hand te zetten --nog heeeeeeel veel veldwerk verrichten makker--
Oud 19 september 2004, 15:29   #83
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
En ik veronderstel dat u uw kinderen ook al van jongs af aan 'brainwasht' met van die extreem-rechtse uitlatingen, net datgene wat u zo schijnt te haten aan de moslims? Nu, ik kan het mis hebben en het zijn mijn zaken ook helemaal niet. Het leven is dus voor u : een gezin, een job en een bekrompen, alles over één kam scherende levensvisie. Ik vind dat werkelijk fantastisch. U zou best wat meer respect mogen opbrengen voor andere meningen en visies maar te oordelen aan wat ik hier al van u gelezen heb, zal dat er niet inzitten.
--uw reaktie steunt enkel op een zeer naieve ingesteldheid ten opzichte van het vreemdelingenprobleem dat de regering wel kent maar niet wil toegeven--gewoon uit schrik om uiterst-rechts in de kaart te spelen--ik verwijs trouwens naar de uitspraak van mieke vogels (gisteren bl4 gazet van antwerpen)--het cordon staat op springen en dat zag de grote meerderheid in dit land reeds lang geleden aankomen-- behalve enkelingen die er een politiek wapen in hadden gevonden om het blok te lijf te gaan--verder doen mieke vogels u bent op de juiste weg
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be