![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u uiterlijk werkelijk is zoals u schrijft dan moet u misschien solliciteren voor een job waarbij u minder in de kijker staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat doe ik ook -> door oa. een goed slaapritme op te bouwen (ik wou eigenlijk net gaan slapen, maar ik kon het niet laten om even hier te reageren want anders word ik aldoor zwart gemaakt en denken mensen onterecht dat ik lui ben) ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 2 juni 2014 om 02:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wees gerust die sollicitatie bij dat hotel was eerder een uitzondering, meestal solliciteer ik op jobs achter de schermen of semi-achter de schermen ... ofwel jobs waar het uiterlijk niet echt een issue zou mogen zijn (zoals bv. kassierster bij de Aldi/Lidl - maar zelfs daar 0 result) LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ignoreren Bembem. 't Is maar een reguliere stamgast van Café Bonten Os uit de Seefhoek.
Lokaal schorum uit het autochtone reserveteam. Herkenbaarheid: Grosse bagnolle -> petit zizi. Detail: auto gestolen, petit zizi aangeboren. ![]()
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn enige verwijt: uwen herberg heeft geen volk achter den toog.
Het businessplan verdient betere aandacht, anders zal het cafee snel tot de statistieken toedreden. En neen, dit is geen sollicitatie. Mijn voorkeur blijft aan de andere kant van den toog.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tournéeeeee générale!
![]() Miauw! vertel eens een echte goeie Marokkanen mop! Ik ben benieuwd! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() OK dan.
Wist je dat de Marokkanen het eerste volk waren dat het condoom uitgevonden heeft, reeds 2000 jaar geleden? Ze gebruikten hiervoor schapendarm. Pas véél later, in de 19e eeuw, hebben de Britten deze techniek verfijnd: ze haalden eerst de darm uit het schaap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bof bof, hij is grappig maar niet echt vuil ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Haha, je bent méér gewend, zeker?
![]() Een propere: Mustapha, een Marokkaanse jongen, wil graag Belg worden. Dus hij gaat naar de meester op school en zegt: "Meester, ik wil zo graag Belg worden". De meester zegt: "Tja Mustapha, je bent nu eenmaal Marokkaan dus ik denk niet dat dat mogelijk is, maar als jij nu eens voor Nederlands en rekenen minimaal een 9 haalt, dan ben je voor mij een Belg". Dus Mustapha maar leren, studeren en hard werken en uiteindelijk haalt hij voor Nederlands en rekenen een 9 op zijn rapport. Vol trots vraagt hij aan zijn meester: "Nu ben ik toch een Belg hè?" En de meester: "Ja hoor, je bent nu een Belg." Mustapha gaat, zo fier als een gieter, naar huis en laat zijn rapport aan zijn vader zien. Vader natuurlijk trots, tot Mustapha tot zijn verbijstering zegt: "Pa, ik ben nu Belg!" Zijn vader geeft hem een paar lappen rond zijn oren en zegt: "Laat ik dat nooit meer horen! Je bent nog steeds een Marokkaan!" Met een dik oog gaat Mustapha naar zijn moeder en laat ook haar zijn rapport zien en zegt blij: "Mama, ik ben nu een Belg!!" Zijn moeder geeft hem ook een paar klappen en zegt: "Niks van, je bent gewoon een Marokkaan!". Mustapha gaat woedend naar zijn kamer en denkt bij zichzelf: "Lap, ik ben nog geen 10 minuten Belg en 'k heb nu al een hekel aan die kutmarokkanen!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() woehahahahaha! deze is goed idd! hihihihi! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog eentje, een meer "politiek correcte":
Een man is aan 't wandelen in Central Park in New York. Plotseling ziet hij een klein meisje dat wordt aangevallen door een pitbull. Hij rent er naar toe, begint te vechten met de hond en slaagt er in de hond te doden en redt zo het leven van het meisje. Een politieagent die de hele scène gezien heeft, loopt naar de man en roept uit: "Jij bent een held, morgen kan je in alle kranten lezen: ‘dappere New Yorker redt leven van meisje.’" De man zegt: "Maar ik ben geen New Yorker." "Oh, dan zal de ochtendkrant schrijven: ‘dappere Amerikaan redt leven van meisje’,” antwoordt de politieman. “Maar ik ben geen Amerikaan!” zegt de man. "Oh, wat bent u dan?” vraagt de politieman. De man zegt: “Ik ben een Marokkaan." De volgende dag staat er met grote koppen in de krant: ‘islamitische extremist doodt onschuldige amerikaanse hond!’ |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
lol! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |