Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 oktober 2014, 11:06   #81
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
De photoshop soort moet weg.
ha ha
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 14:14   #82
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Maar zouden doctoren in de genetica zomaar kunnen liegen op TV, en dat onderzoek dan ook nog publiceren?

Ik twijfel daar toch aan. Mochten die doctoren echt gelogen hebben, zouden hun collega's toch al lang heftig hebben gereageerd op die documentaire?

Nemen we dus aan dat het andersom is: jij hebt de principes van genetische variatie en heterozygociteit niet begrepen, de doctoren in de genetica wel.

Trouwens, Patrickve, aan welk genetisch onderzoeksinstituut doe je onderzoek? Benieuwd...
Jeetje, jij bent wel echt het boegbeeld van een pseudo intellectueel.

Je taal is goed, maar je gaat echt op geen enkele manier in op zijn post.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 14:24   #83
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Je bent niet goed.
Graag het woord "wijs" aan toevoegen.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 15:37   #84
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

nu C2C mensen dwingen naar heterozygote rassenmenging is even racistisch en ondemocratisch qua gedachtengang dan mensen die het zouden verbieden en dromen van een bepaald nationaal ras.
Dus uw balon gaat niet op. Hij is totaal verkeerd. Het is niet omdat iedereen met iedereen zou gedwongen mixen, dat je de maatschappij gaat doen sneller evolueren naar een niet racistisch niveau. Integendeel. Die dwang zou nogal eens een reverse reactie kunnen uitlokken.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 15:40   #85
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
nu C2C mensen dwingen naar heterozygote rassenmenging is even racistisch en ondemocratisch qua gedachtengang dan mensen die het zouden verbieden en dromen van een bepaald nationaal ras.
Het is een variant op puur nazisme. En gebaseerd op even grote genetische zever en pseudowetenschappelijke propaganda als de nazi's met hun übermenschen.

Het grappige is dat mocht hij de originele nazi stellingen zitten verdedigen, dat onwettig zou zijn, maar zijn nazi variant is zelfs "aangemoedigd" door al die zogezegde anti fascisten die van hetzelfde slag zijn.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 17:56   #86
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Maar ik heb niet ontkend dat ik racist ben hoor. Ik geloof dat de kruising tussen rassen tot hoogwaardiger mensen leidt.
Citaat:
Inteelt is nefast voor het voortbestaan van onze soort.
In die zin ben ik een volbloed-racist.

Kruisen moet aangemoedigd of op z'n minst gesubsidieerd worden. Hetorozygotische kinderen moeten meer kindergeld krijgen dan homozygotische kinderen. Of ze moeten belastingvermindering krijgen naarmate hun graad van heterozygociteit (makkelijk te testen met genetische tests, tegenwoordig).

Enfin, ik kan daar uren over doorgaan. Het CGKR kan me gelukkig niet treffen, want ik pleit voor outbreeding, in plaats van gevaarlijke inbreeding. Yes!!!
Tot daar volg ik vooral als je sommige reacties leest hier.
Oud 20 oktober 2014, 22:26   #87
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, maar je kan het wel aanmoedigen.

Door de gevaarlijke inteelt onder Ashkenazi-joden bijvoorbeeld, wordt er in die gemeenschap nu volop gesensibiliseerd rond outbreeding. Een echte campagne met fondsen en mensen.

Inteelt is gevaarlijk. En aangezien de Europese bevolking genetisch gezien nogal homogeen is, moet er gesensibiliseerd worden rond uitteelt. Europeanen zijn al een van de rassen die het zwaarst lijdt onder allerlei ziekten, precies door dat gebrek aan heterozygociteit.

Laten we het voorbeeld van de Ashkenazi-joden volgen.
Zeg toch gewoon: "ik heb zin om zoveel mogelijk negerinnetjes in de bijbelse zin des woords te leren kennen".

Als je geen graten ziet in de genetisch voorgeprogrammeerde intelligentieverschillen tussen Europeanen en Afrikanen, en goed geïnformeerd bent over het IQ-fenomeen "regressie naar het gemiddelde", ga dan maar je gang, en kom niet met AIDS of ebola naar huis!
Oud 21 oktober 2014, 10:43   #88
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het gezagsargument is een rethorische en geen logische vorm van redeneren he. Maar als we het toch van gezag moeten hebben omdat we niet logisch kunnen nadenken: Toon mij misschien een publicatie in Nature of zo
Maar aangezien noch u noch ik genetici zijn, moeten we ons baseren op de bevindingen van zij die dat wel zijn.

Heeft niks met een gezagsargument te maken (eisen dat een artikel enkel uit Nature mag komen, da's daarentegen wél een gezagsargument).

Als je onderzoek leest en doorgeeft aan een derde, doe je niet aan autoriteitsacrobatie. Je geeft gewoon informatie door.

En ziehier (want PLoS ONE is toch net iets belangrijker dan Nature):

Amos W. 2013. Variation in heterozygosity predicts variation in human substitution rates between populations, individuals and genomic regions. PLoS ONE 8(4), e63048.

Amos, W. 2011. Population-specific links between heterozygosity and the rate of human microsatellite evolution. J. Mol. Evol. 72: 215-221

Amos, W., Flint, J. & Xu, X. 2008. Heterozygosity increases microsatellite mutation rate, linking it to demographic history. BMC Genet. 9: 72

Amos, W. 2010. Heterozygosity and mutation rate: evidence for an interaction and its implications. Bioessays 32: 82-90.

http://www.zoo.cam.ac.uk/directory/william-amos

Lewis, M. B. (2010). Why are mixed-race people perceived as more attractive?. Perception, 39(1), 136-138. (10.1068/p6626)

http://psych.cf.ac.uk/contactsandpeo...mics/lewis.php

Claes P, Liberton DK, Daniels K, Rosana KM, Quillen EE, Pearson LN, McEvoy B, Bauchet M, Zaidi AA, Yao W, Tang H, Barsh GS, Absher DM, Puts DA, Rocha J, Beleza S, Pereira RW, Baynam G, Suetens P, Vandermeulen D, Wagner JK, Boster JS, Shriver MD. Modeling 3D Facial Shape from DNA. PLoS Genet. 2014 Mar; 10(3):e1004224.
View in: PubMed

Dr Shriver heeft meer dan 122 studies over het onderwerp gepubliceerd, ondermeer in PLoS Genet.

https://profiles.psu.edu/profiles/display/113643
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 11:51   #89
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar aangezien noch u noch ik genetici zijn, moeten we ons baseren op de bevindingen van zij die dat wel zijn.

Heeft niks met een gezagsargument te maken (eisen dat een artikel enkel uit Nature mag komen, da's daarentegen wél een gezagsargument).

Als je onderzoek leest en doorgeeft aan een derde, doe je niet aan autoriteitsacrobatie. Je geeft gewoon informatie door.

En ziehier (want PLoS ONE is toch net iets belangrijker dan Nature):

Amos W. 2013. Variation in heterozygosity predicts variation in human substitution rates between populations, individuals and genomic regions. PLoS ONE 8(4), e63048.

Amos, W. 2011. Population-specific links between heterozygosity and the rate of human microsatellite evolution. J. Mol. Evol. 72: 215-221

Amos, W., Flint, J. & Xu, X. 2008. Heterozygosity increases microsatellite mutation rate, linking it to demographic history. BMC Genet. 9: 72

Amos, W. 2010. Heterozygosity and mutation rate: evidence for an interaction and its implications. Bioessays 32: 82-90.

http://www.zoo.cam.ac.uk/directory/william-amos

Lewis, M. B. (2010). Why are mixed-race people perceived as more attractive?. Perception, 39(1), 136-138. (10.1068/p6626)

http://psych.cf.ac.uk/contactsandpeo...mics/lewis.php

Claes P, Liberton DK, Daniels K, Rosana KM, Quillen EE, Pearson LN, McEvoy B, Bauchet M, Zaidi AA, Yao W, Tang H, Barsh GS, Absher DM, Puts DA, Rocha J, Beleza S, Pereira RW, Baynam G, Suetens P, Vandermeulen D, Wagner JK, Boster JS, Shriver MD. Modeling 3D Facial Shape from DNA. PLoS Genet. 2014 Mar; 10(3):e1004224.
View in: PubMed

Dr Shriver heeft meer dan 122 studies over het onderwerp gepubliceerd, ondermeer in PLoS Genet.

https://profiles.psu.edu/profiles/display/113643
Ik ken een student die veel op dit forum zit te lullen maar beter wat zou studeren.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 12:45   #90
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Dus uw balon gaat niet op. Hij is totaal verkeerd. Het is niet omdat iedereen met iedereen zou gedwongen mixen, dat je de maatschappij gaat doen sneller evolueren naar een niet racistisch niveau. Integendeel. Die dwang zou nogal eens een reverse reactie kunnen uitlokken.
Ha neen. Als iedereen gemengd is, dan is racisme onmogelijk. Je kan moeilijk racistisch zijn tegen jezelf. Enfin, dat zou nog dommer zijn dan racistisch zijn jegens anderen. En vermits mengrassen slimmer zijn, zal dat soort extreme domheid nauwelijks voorkomen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 12:46   #91
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jeetje, jij bent wel echt het boegbeeld van een pseudo intellectueel.

Je taal is goed, maar je gaat echt op geen enkele manier in op zijn post.
Waarom zou hij op onzin moeten ingaan?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2014, 18:02   #92
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Waarom zou hij op onzin moeten ingaan?
Het is geen onzin. Maar ook jij hebt er een handje van om bepaalde post, s te negeren als ze te lastig voor je zijn.

Ook C2C wil zich in zijn veilige haven bevinden, lekker elitair doen enzo.
Oud 24 oktober 2014, 18:20   #93
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Eerlijk is eerlijk, veel halfbloed-dames zijn wel kapot spang.
Oud 24 oktober 2014, 18:30   #94
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eerlijk is eerlijk, veel halfbloed-dames zijn wel kapot spang.
Mijn Nederlands is niet top maar wat is "kapot spang"?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2014, 18:31   #95
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Mijn Nederlands is niet top maar wat is "kapot spang"?
Heel lekker.
Oud 24 oktober 2014, 18:35   #96
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heel lekker.
Ondertussen opgezocht, kom niet meer buiten in het uitgangsmilieu. Mag niet meer. Een gat in mijn cultuur dus. Beter dan een cultuur in mijn gat.
Oud 24 oktober 2014, 18:38   #97
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ondertussen opgezocht, kom niet meer buiten in het uitgangsmilieu. Mag niet meer. Een gat in mijn cultuur dus. Beter dan een cultuur in mijn gat.
Oke, care?
Oud 24 oktober 2014, 18:43   #98
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oke, care?
No problem, ik heb het niet zo meer op blanke partners. Weinig respect en weinig plezier en veel gezaag.
Oud 24 oktober 2014, 18:45   #99
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
No problem, ik heb het niet zo meer op blanke partners. Weinig respect en weinig plezier en veel gezaag.
ok
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be