![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Op Wifi vliegen is wel kak en geef toe bereik is alles... 2.4 ghz is voldoende als ge repeaters moogt gebruiken uiteraard |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar aangezien niemand dit weet (ook de politie niet), kan men gerust ermee spelen indien het niemand stoort of in gevaar brengt. Natuurlijk, als ge iets voorhebt met zo'n ding, of als een buur gaan zagen bij de politie, dan is het hek van de dam.
|
|
|
|
#84 |
|
Banneling
|
Ja het is op 2,4 ghz dat ik ga vliegen. Videobeelden ga ik op 5.4 ghz doorsturen. Camera met gimball bestuurbaar vanaf de grond jawel
Dat is een installatie van tegen de €1000 he. Zou wel minder leuk zijn als ze het gewoon afpakken. Als ik geen afstand doe kan ik dat toch terugkrijgen onder voorwaarden ofzo? Het is niet dat ik een drone club in mijn geburen heb. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Banneling
|
Vooral het onmiddellijke achterlijke antwoord van onze Reuzepanda spreekt weer boekdelen. De woorden waren nog niet koud van de nieuwsbrenger of Panda schreeuwde al "waardeloos". Wat een genie ! Maar als De Morgen zoiets gepubliceerd had was het natuurlijk een waarheid als een koe geweest.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 18 december 2014 om 06:39. |
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al gaat U boven het weiland van uw oom vliegen, als 1 van de omwonenden of toeschouwers de politie belt, dan kan u uw drone vaarwel kussen. Misschien dat een heel vriendelijke rechter U de spullen terug gaat geven, maar dan is de kans vrij groot dat U een parrot AR of een leeg frame terug krijgt.
|
|
|
|
#88 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ze kunnen zomaar in uw woning binnenvallen en al uw gerief meepakken en als ge dan een constructieve hobby vind kunnen ze dat ook van u afpakken..... Wat mag nog wel zeg? |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ze dat willen doen in uw woning, is er en hiiszoekingsbevel nodig. En ik geloof niet dat een rechter daar snel bevel toe zal geven. Ikzelf heb nog nooit problemen gehad met politie en rc spullen. Langs de andere kant , dat zijn dan ook geen FPV drones.
|
|
|
|
#92 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Klopt. Maar die wetgeving is er wel.
Dus, zolang er niemand moeilijk over doet is er teen vuiltje aan de lucht. Agenten heben al te veel werk met flitsmarathons nietwaar.
|
|
|
#93 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik ben er zeker van : heel veel. |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Banneling
|
U uitgeven voor pro-multikuller bvb. Gaan ze bij U geen verdoken asielzoekers vinden ? Maar goed dat ze iemand zijn woning mogen binnenvallen. Het is trouwens het soort democratie dat jullie achtereenvolgende linkiewinkieregeringen zelf geschapen hebben. Dus wat ligt ge nu in feite te klagen ? Oh ja, was ik vergeten: dat zou voor U toch geen probleem mogen zijn ? Een telefoontje naar uw linkse vriendjes en er komt niks van in huis van die huiszoeking.
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar volgens mij is het hek pas van de dam als er ene op iemand zijne kop valt. |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En ja ik ben pro Multi cultuur. Bekijk dat vanuit een wereldwijd optiek en niet vanuit het rechtse hokje. Er zijn meer culturen dan gij bashen kunt. |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar terug naar de kern. Ik hoor zo weinig (op dit forum dan toch) over de in gang zijnde opstart van Doel 4, en de dan toch geplande verlenging van de uitbatingstoelating van Doel 1 en Doel 2. |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die verlengde uitbatingstoelating is te laat.
Ik denk niet dat er nieuwe brandstofbundels besteld zijn om de kern te kunnen herladen, en die liggen niet op de straathoek te wachten. Ook zal het onderhoud, dat nu al ingesteld was op permanente afschakeling , niet zo evident zijn om terug naar productie te gaan. En dat zal het FANC wel in rekening brengen hoor. En natuurlijk, hoe harde garanties kan onze regering geven ivm de komende 10 jaar? De volgende regering kan dat zonder enig probleem ongedaan maken. Suez/electrabel zou wel idioot zijn om zonder keiharde garanties die reactoren een doorstart te geven. (en de nucleaire rente , die moet ook weg natuurlijk)
|
|
|
#100 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar hoeveel tijd het zal vergen om Doel 1 en Doel 2 terug in zijn normale cyckus te krijgen weet ik ook niet. Eén van de twee groepen zou kortelings definitief stilgelegd worden, daar zal het wel spannen (en er zullen wel een paar maanden stilliggen bij zijn, tijd om nieuwe brandstof aan te maken, onderhoud en herstellings/vervangings werken uit te voeren...). Maar volledig van nul beginnen moet men nu ook niet. De studies zijn bij mijn weten gemaakt wat er moest gedaan worden om de uitbatingsduur van Doel1/2 met nog eens 10 jaar te verlengen. Komt daarbij dat het definitief stoppen van Doel1/2 een louter politieke beslissing was (zoals het financieel afschrijven van een kerncentrale in dertig jaar een louter boekhoudkundige beslissing is, die weinig te maken heeft met de echte levensduur). |
|
|
|
|