![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belangrijk nieuws is het niet. Wel bijzonder tragisch en door en door verschrikkelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt goed zingen kan ik dat niet noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Dat is mijn punt niet. Niemand hoeft De Vos of Gorki goed te vinden. Maar hier doodleuk een keer komen vertellen hoe het met het niveau van de muziek in Vlaanderen gesteld is en in één en dezelfde post doodleuk vermelden dat men nog nooit van De Vos of Gorki heeft gehoord, met zo'n zever moeten ze bij mij niet afkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegelijkertijd kunnen ze ook nog eens hun morele superioriteit demonstreren en hun goedkope medeleven etaleren terwijl ze en passant anderen die aan het 'gigantisch belangrijke nieuwsfeit' iets minder grote proporties toekennen wat vermeende tactloosheid proberen aanwrijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
De meeste mensen houden het op "Verdorie, dat is schrikken, zo jong. RIP Luc, ik ga nog even een plaatje van hem draaien." In mijn ogen normale, te verwachten reacties. Volgens jou zijn dergelijke reacties evenwel lijkenpikkerij. Zeveraar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ga daar niet verder op in in deze draad. Omdat het of topic is, en omdat ik je dood niet op mijn geweten wil hebben. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Le roi seine conte tout pain.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blijft stil omtrent de doodsoorzaak.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 3 december 2014 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn heilig verklaring zal dus nog niet voor morgen zijn, in tegenstelling tot wat sommigen ons hier willen laten geloven.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga er echt niet aan dood. Laat maar weten in welke draad.
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 3 december 2014 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Partijlid
|
![]() Nog niet begraven en Luc wordt nu al misbruikt door een N-VA adept om zoals gewoonlijk wat zielloze propaganda te verspreiden.
Gorki: leve de lente op die betoging zag ik een jongen een hele mooie brave jongen en op zijn spandoek stond te lezen in koeien van letters dikke koeien van letters weg met de winter leve de lente https://www.youtube.com/watch?v=5ujABxp7gBA Proficiat Schoof, je bent een echte klassebak ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook die reken ik tot de lijkenpikkers.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Wel wel wel. Trouwens, wie doet hier "theatraal" ? Ik heb hier m.b.t. het overlijden van Luc De Vos nog geen enkele theatrale reactie gelezen. Laatst gewijzigd door kiko : 3 december 2014 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |