![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als ik 100 aandelen koop en 3 maand later met 10% winst verkoop heb ik dit zonder meerwaardebelasting, terwijl een Coucke die dan 20 jaar aandeelhouder is, zou ineens wel moeten betalen ? Ik dacht dat het principe was wie speculeert en op korte termijn geld verdient met aandelen dit als meerwaarde moet boeken die belastbaar is, en wie als echt aandeelhouder fungeert en langetermijnaandelen vasthoudt kan een meerwaarde hebben zonder daar belasting op te boeken. Dus die onduidelijkheid wordt hier precies omgekeerd toegepast, want Coucke en Degucht zijn precies twee voorbeelden van langetermijn aandeelhouders, en de speculanten kunnen traden op de beurs en de dans ontspringen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Klein Licht
You can't prove a negative. Dat is de basis van ons rechtssysteem.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 februari 2015 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar geef toe, soms is het toch zeer moeilijk om in de rechtvaardigheid van het gerecht te geloven, of misschien beter gezegd, in de rechtlijnigheid van de rechtspraak. Neem bvb de Arcoshow.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De FOD kan de standpunten van de fiscus verduidelijken via circulaires. Wat Marck Coucke betreft, deze heeft zijn Omega Pharma anno 2011-2012 uitgekocht van de beurs. Anno 2014 maakt hij publiek dat hij dit terug verkoopt. De realiteit van zijn Holding is dat dit een vehicle is om participaties te kopen en met winst te verkopen. Hierdoor zal hij wel degelijk een meerwaardebelasting dienen te betalen. Al zijn uitlatingen in de pers ten spijt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() @ VLB
Jij beweert: �*lle nieuwsmedia in België liegen in hun berichtgeving Ik zou zelf alle vonnissen kunnen gaan opzoeken en ze hier posten maar ik vrees dat je daar even veel geloof aan zal hechten en het dus vergeefse moeite zal zijn. Gezien je wantrouwen tegen 'mainstream-bronnen' vraag ik me nog steeds af waar je je stelling checkte dat Roger en Stefaan géén familie van mekaar zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees regelmatig vonnissen. Gooi ze maar op dit forum.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in feite bent ge wel een pleidooi aan het houden voor een vermogenwinstbelasting ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan je het volgende interview met Geert Lenssens aanbevelen: http://kanaalz.knack.be/talk/z-talk-...0845629239.htm In het format van "Z-Talk" komen de geïnterviewden wat langer aan het woord. Ik ben zeker geen fan van Geert Lenssens maar hij geeft hier wel degelijk aan dat de L&H gedupeerden nog decennia geduld dienen uit te oefenen om te weten of ze via het strafrechtelijk proces nog iets kunnen recupereren van hun aandelen. Ik verwacht niet dat er voor de Arco vennoten sneller zekerheid zal zijn als men blijft juridisch procederen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hoop enkel dat uw geloofwaardigheid op dit forum een welverdiende deuk heeft gekregen bij anderen die dit toevallig lezen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |