![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Probleem is dat die lui daarnaast ook volop de wagen blijven gebruiken en de fiets net alleen maar als statussymbool bezitten en niet als dagelijks nutsvoorwerp. Er zijn er hier genoeg die op zondag of een feestdag als het zonnetje schijnt met hunne dure velo en dito uitrusting gaan paraderen 'voor de buren' en die doordeweeks ook voor hun broodje te gaan halen met de wagen uitrijden. Of die zich vanuit een soort 'machismo' ideaal zich in het weekend in het zweet trainen om indruk te maken, maar naar het postkantoor op de hoek van de straat de wagen pakken. Ik vind het altijd grappig als ik het wagenpark bij mijn fitness bekijk, veelal mensen uit de buurt die met hun te dure wagen langskomen. Maar dan wel op de hometrainers en loopbanden zich theatraal in het zweet werken en puffen, terwijl ze een even goede training zouden hebben door met de fiets naar de fitness te komen. It's a strange world after all ... |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat is het dat U drinkt??? Vergif! |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Minister-President
|
Hij heeft 20 jaar geleden een pamfletje van het vb in zijn bus gevonden, heeft zijn gordijnen gesloten en zijn vrouw moeten beloven dat hij nooit meer naar Antwerpen zou gaan
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[QUoteJan van den Berghe;7452947]Daarom dat verkeersvrije winkelcentra in onze steden dik lopen van het volk. U moet maar eens naar Roeselare, Kortrijk of Gent komen om te zien welke dichte drommen er deze dagen lopen in de verkeersvrije winkelzone.
De auto beperken is trouwens nog niet hetzelfde als de auto bannen. Laat dat toch eventjes duidelijk zijn.[/quote] Het is u duidelijk volledig aan het ontgaan dat de middenstand aan het verhuizen is uit die verkeersvrije binnenstad? In gent trekken ze naar de kortrijksesteenweg. Te weinig klanten in de binnenstad.
|
|
|
#86 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ken mensen die zich zondags kleden om brood en pistolets te halen , met de auto , op 2 km van hun deur . Om zich dan in een spandex te heisen om 60 km te fietsen . Ze moeten dan wel voor 13 00 h thuis zijn om zich in een maatpak te heisen om het avondeten te halen . Met de auto , natuurlijk . |
|
|
|
|