![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() ik vind nog altijd dat je om de feiten heendraait: iets boven God zetten is zondig, maar wanneer doe ik dat dan? Geen idee. En waaom wil die goede man (of vrouw) toch zo graag het allerbelangrijkste zijn?
Goed, ik moet nu de deur uit voor een goed gesprek in het bijzijn van een wijntje, maar we hebben het er vast nog wel eens over... |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Vreemdeling
|
![]() omdat Hij het belangrijkste �*s
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens mij is dat fabeltje uitgevonden door mensen met een slecht geweten die een lapmiddeltje wilden. Vreet iets uit en je gaat biechten ==> alles ok, nee beter nog, je verdient rijstpap met een gouden lepeltje Wees je hele leven een doodbrave en goeie ziel die altijd klaarstaat voor een ander en geef je laatste hemd aan een sukkelaar maar zet nooit een voet in een kerk ==> bzzzzzzzzzz wrong way of life en je wordt het vagevuur ingestuurd something 's wrong with this piture! ![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gaan we dan nu in zonde samenleven ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar die zogenaamde god van liefde laat wel kleine babies creperen, hulpeloze wezentjes die vanaf dag één, niets dan honger, pijn en miserie kennen. Hoe jij deze dingen durft verklaren gaat mijn petje te boven, wat hebben die wurmpjes aan zondige dingen gedaan?
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hoe makkelijk, alleen de goeie dingen opeisen, de rest komt door een ander ![]() En weer, wat hebben de kinderen in de 3de wereld begeerd dat hen zo doet afzien?
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over wiens God loopt de discussie hier vanavond?
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() haha, een doordenkertje
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal het even wat concreter vragen aan de hand van een nieuwsbericht van vandaag (hongersnood en oorlog zijn misschien wat te abstract voor onze Lieve Heer...)
Bron: vrtnieuws. Ook het werk van onze liefhebbende Heer, Tineke? Nog een geluk dat hij zo groot is zeker?
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat koppel is diep-gelovig, en maar bidden, ge ziet hoeveel het uithaalt ![]()
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omnipresentie.
Merkwaardig hoe sommige mensen dit aan hun god(en) toedichten. Een omnipresente God zit bijgevolg in mijzelf: Houdt dit geen blasfemie in voor sommigen? Ik maak me plots enigszins zorgen. De alomtegenwoordige god der katholieken, huist dus ook in mijn wijnkelder. In hun zondagse rituelen is er ook een wijnkwestie. Is die god in mijn keldertje te betrouwen tussen al die lekkernijen, waar ikzelf nauwelijks kan afblijven.
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik lust geen alcohol, maar elke zondag is er inderdaad die wijnkwestie... Die alomtegenwoordige huist evengoed bij mij, heb ik nu een goddelijk alcoholprobleem? <scratching head>