![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Van een contractuele medewerker hoor ik dat de consultants die daar werken op kosten van de NMBS of dochters (eigenlijk dus de overheid), maar in praktijk niet voor de NMBS, een groter probleem is dan de ambtenaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() Dit staat veel dichter bij de waarheid dan Jean-Marie Dedecker zijn café-gelal.
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=37
![]() |
#83 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20151218_02027618 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om ervoor te zorgen dat Vlaamse pendelaars niet de dupe zijn van Waalse stakers, pleit N-VA dan ook voor een praktische splitsing van de NMBS. 'Omdat een politieke splitsing politiek onhaalbaar is', zegt Bart De Wever. 'Ze staat niet in het regeerakkoord en er is geen meerderheid voor.' Maar volgens De Wever kan je ook een praktische splitsing organiseren door lijnen te ontdubbelen. Antwerpen-Charleroi en Charleroi-Antwerpen: knip die door in Brussel. Perfect mogelijk', zo klinkt het." http://www.knack.be/nieuws/belgie/ba...al-641885.html Dus tijdens deze regeerperiode , nog een praktische splitsing van de NMBS, en na de volgende verkiezingen , de politieke splitsing dank zij de Vlaamse Onafhankelijkheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In jouw ogen gedraag ik me "alsof".
Dat is zeer relatief. Ik probeer zoveel mogelijk de gulden middenweg te kiezen. Soms neem ik een duidelijk standpunt in. Dat maakt het misschien wat moeilijk voor mensen die een sterke voorkeur hebben voor 't een of 't ander. (Mijn vader & grootvader zijn gemitrailleerd toen de oorlog in onze streken op z'n laatste benen liep in 1944. Ik h�*�*t Duitsers uit het diepst van m'n hart). Laatst gewijzigd door Boduo : 5 januari 2016 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Milourakker, kom eens op voor uzelf en spreekt de bazen en de regering niet mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist ja.... ![]() ![]()
![]() |