Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 7 januari 2016, 03:43   #81
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Sowieso weinig kans dat de daders ooit gevat worden.

Dat loopt gewoon vrij rond in Dtsland en bij uitbreiding in heel Europa.

Leuk voor mensen met dochters.
SDX is offline  
Oud 7 januari 2016, 03:57   #82
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Zeldzaam lijkt het me niet te zijn. Mijn eigen dochter heeft dat mogen ervaren in Leuven. Uiteraard daagde ze uit. Ze liep namelijk zomaar alleen op straat en wat dus een sexobject voor zo'n fucky fucky pervert van allochtone afkomst... Om 7 uur 's morgens op weg naar de les.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 januari 2016 om 04:07.
Johan Bollen is offline  
Oud 7 januari 2016, 04:05   #83
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Zeldzaam lijkt het me niet te zijn. Mijn eigen dochter heeft dat mogen ervaren in Leuven. Uiteraard daagde ze uit. Ze liep namelijk zomaar alleen op straat en wat dus een sexobject van zo'n fucky fucky pervert van allochtone afkomst... Om 7 uur 's morgens op werk naar de les.
Zeldzaam is 't al lang niet meer. Zelfs niet eens meer voorbehouden voor grote steden.

Toevallig samenvallend met de steeds groter wordende aanwezigheid van "verrijkers" en vluchtelingen, maar dat zal mijn racistische aard wel zijn die bovenkomt.

Ik hoop van ganser harte dat je dochter zichzelf heeft kunnen verdedigen en dat de schade beperkt gebleven is, want dat wens ik jouw dochter niet toe.
Jouw familie heeft 't immers ook al zwaar genoeg te verduren gehad en ik weet uit ervaring wat 't Is om 'n verlies te lijden waarvan je de rest van je leven verdriet hebt.
SDX is offline  
Oud 7 januari 2016, 04:10   #84
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeldzaam is 't al lang niet meer. Zelfs niet eens meer voorbehouden voor grote steden.

Toevallig samenvallend met de steeds groter wordende aanwezigheid van "verrijkers" en vluchtelingen, maar dat zal mijn racistische aard wel zijn die bovenkomt.

Ik hoop van ganser harte dat je dochter zichzelf heeft kunnen verdedigen en dat de schade beperkt gebleven is, want dat wens ik jouw dochter niet toe.
Jouw familie heeft 't immers ook al zwaar genoeg te verduren gehad en ik weet uit ervaring wat 't Is om 'n verlies te lijden waarvan je de rest van je leven verdriet hebt.
Ze is kunnen ontsnappen en via een list is ze hem kwijtgeraakt. Hij heeft haar wel achtervolgd.

Ik deel je verdriet.

Website
Johan Bollen is offline  
Oud 7 januari 2016, 04:31   #85
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Antivuurwerkcampagne nodeloos kwetsend

Eigenlijk moeten ze ons vet veel dokken voor deze gratis aandacht rechtstreeks in het kondtgat van hun doelgroep. Maar check toch even de nieuwe vuurwerkcampagne van Consument en Veiligheid even. Rechtstreeks opgenomen in Talibanistan. Een stel gewapende "vrijheidsstrijders" laat zien hoe het vooral niet moet. Jazeker! Beetje het imago van de goedwillende moslimextremist misbruiken om jongeren én ouderen te wijzen op veilig vuurwerk. Alsof mensen die in het zand wonen niet weten hoe je iets afschiet. Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend. Ofwel briljant! De filmpjes krijgen op Youtube vooral views van Amerikanen, die er massaal intrappen en los gaan in de comments. Zie Filmpje 1, Filmpje 2 en hier nog meer. Oja, laten we deze gelukkige meneer niet vergeten. Hij was immers de grote inspiratiebron voor de nieuwe antivuurwerkcampagne. Dit jaar zeg je bij het afsteken: Halla-Hakbarrrr!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...t_hakbars.html
https://www.youtube.com/watch?v=e9IeMa96rnE

Of, hoe tijden snel veranderen...
HIER
zonbron is offline  
Oud 7 januari 2016, 04:49   #86
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze is kunnen ontsnappen en via een list is ze hem kwijtgeraakt. Hij heeft haar wel achtervolgd.

Ik deel je verdriet.
Gelukkig. Hopelijk blijft ze veilig.

Ik 't jouwe.
SDX is offline  
Oud 7 januari 2016, 05:22   #87
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Stond op 1 januari op de website van de Kölner Stadt Anzeiger. Op 2 januari verspreidde de Keulse politie een persbericht. RTL en de Süddeutsche Zeiting zetten het die dag op hun website. Op 4 januari kwam het in alle media onder de aandacht.

Van een cover up is dus geen sprake. Ik ga bij voorkeur uit van feiten. Niet van veronderstellingen.
Why They Tried To Hide The Mass Rapes In Europe
https://www.facebook.com/AlexanderEm...message_bubble
HIER
zonbron is offline  
Oud 7 januari 2016, 05:38   #88
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

The Rape Of Europe
https://www.youtube.com/watch?v=KUPuMs3E_k0

Demografische zelfmoord wegens Duitse zelfhaat.
HIER
zonbron is offline  
Oud 7 januari 2016, 09:08   #89
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Spreek voor jezelf, kabouter.
Begin jij dat dan alvast mee, boze heks

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline  
Oud 7 januari 2016, 09:20   #90
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Zeldzaam lijkt het me niet te zijn. Mijn eigen dochter heeft dat mogen ervaren in Leuven. Uiteraard daagde ze uit. Ze liep namelijk zomaar alleen op straat en wat dus een sexobject voor zo'n fucky fucky pervert van allochtone afkomst... Om 7 uur 's morgens op weg naar de les.
In en rond Aarschot station is dat al dagelijkse kost geworden.Maar daar komt de politie al niet meer controleren. Van kennissen heb ik onlangs gehoord dat ze hun tienerdochter nu met de wagen naar school brengen. Ze reed vanuit station Heist o/d Berg met de bus naar school tot enkele allochtonen haar eens op haar na hebben aangerand. Ouders zijn aangifte gaan doen maar politie vond het niet belangrijk genoeg en lachte hun buiten. Nieuw busabonnement weg gesmeten en op hun werk aanpassingen gevraagd zodat er altijd iemand de dochter van en naar school kan brengen.

Merkel oogst nu wat ze zelf gezaaid heeft. Had ze vanaf dag 1 haar voet stijf gehouden en direct de grenzen gesloten dan had ze nu niet die ellende gehad. Is het nu nog niet genoeg aangetoond dat al die vluchtelingen enkel maar naar hier komen om hun lusten te botvieren en voor de gouden hangmat.

Sarkozy zijn speech op TV was er pal op. Schengen heeft gefaald en moet terug weg. Toch 1ne slimme politieker!

Laatst gewijzigd door PORSCHE : 7 januari 2016 om 09:22.
PORSCHE is offline  
Oud 7 januari 2016, 09:22   #91
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jouw dochter is niet de enigste, maar het wordt voornamelijk doodgezwegen. Onze overheid en media vertikken het om die waarheid voldoende hard te verkondigen. Nochtans noodzakelijk om deze wraakroepende en gevaarlijke tendens in onze maatschappij aan te pakken.
bf62 is offline  
Oud 7 januari 2016, 09:33   #92
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Jouw dochter is niet de enigste, maar het wordt voornamelijk doodgezwegen.
Citaat:
Onze overheid en media vertikken het om die waarheid voldoende hard te verkondigen.
Nochtans noodzakelijk om deze wraakroepende en gevaarlijke tendens in onze maatschappij aan te pakken.
De mensen hebben sociale media om ZELF TE VERKONDIGEN ! tijd aangebroken dat ze de niet eerlijke media buitenspel zetten.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 7 januari 2016, 09:33   #93
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Ik zeg het : In Aarschot dagelijks minstens 1 geval. En als ik dan hoor dat zelfs in een boerendorp als Heist o/d Berg het ook gebeurt. Zelfs op het platteland kan 's avonds de boerendochter niet meer met haar fiets rond rijden. Daar zitten al allochtonen zich te verlekkeren op een stuk Vlaams wit vlees. Maar media durft gewoon daar niets over schrijven of zeggen. Uit vrees voor wraak van die allochtonen. En de politie blijft lekker warm achter hun bureau zitten. Die laten zich ook al niet meer zien. Of hebben het te druk om de werkende Vlaamse mens te zitten flitsen en te kloten. België is niet meer ons land maar het land van de allochtonen geworden.
PORSCHE is offline  
Oud 7 januari 2016, 09:35   #94
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
De mensen hebben sociale media om ZELF TE VERKONDIGEN ! tijd aangebroken dat ze de niet eerlijke media buitenspel zetten.
Zet het op smoelenboek en een uur daarna is het terug er af gesmeten. Zet het er een tweede keer op en je account is geblokkeerd. Ook veel andere sociale media is eenrichtingsverkeer. Positief voor allochtonen en geen verkeerd woord over hun.
PORSCHE is offline  
Oud 7 januari 2016, 09:41   #95
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
U kan natuurlijk onmiddelijk die "links" plaatsen om uw stelling te onderschrijven, dus een link , met een correcte timestamp......zucht waar maak ik me druk in, het is dalibor.

http://www.ksta.de/koeln/sote-belaes...,33042472.html

http://www.ksta.de/koeln/sote-bundes...,33050596.html

http://www.ksta.de/newsticker/ueberg...,33048420.html

http://www.sueddeutsche.de/panorama/...oeln-1.2803626
dpg is offline  
Oud 7 januari 2016, 09:42   #96
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Ik zeg het : In Aarschot dagelijks minstens 1 geval. En als ik dan hoor dat zelfs in een boerendorp als Heist o/d Berg het ook gebeurt. Zelfs op het platteland kan 's avonds de boerendochter niet meer met haar fiets rond rijden. Daar zitten al allochtonen zich te verlekkeren op een stuk Vlaams wit vlees. Maar media durft gewoon daar niets over schrijven of zeggen. Uit vrees voor wraak van die allochtonen. En de politie blijft lekker warm achter hun bureau zitten. Die laten zich ook al niet meer zien. Of hebben het te druk om de werkende Vlaamse mens te zitten flitsen en te kloten. België is niet meer ons land maar het land van de allochtonen geworden.
De wereld is om zeep,
zelf uw Porsche is door allochtonen in elkaar gestoken.
dpg is offline  
Oud 7 januari 2016, 09:49   #97
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Tijd voor info namiddagen ; Hoe bescherm ik mijn dochter (s) tegen loslopende verkrachters & die nieuwe duistere maatschappij samenleving vol gevaren .
Oud 7 januari 2016, 09:52   #98
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Zet het op smoelenboek en een uur daarna is het terug er af gesmeten. Zet het er een tweede keer op en je account is geblokkeerd. Ook veel andere sociale media is eenrichtingsverkeer. Positief voor allochtonen en geen verkeerd woord over hun.
Ewel dan is het tijd om INFO NAMIDDAGEN TE ORGANISEREN IN ZALEN OVER GANS HET LAND ....MET FLAYERS ROND TE DELEN wat gaan die zeveraars dan nog kunnen doen peis je ??
Oud 7 januari 2016, 09:54   #99
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Tijd voor info namiddagen ; Hoe bescherm ik mijn dochter (s) tegen loslopende verkrachters & die nieuwe duistere maatschappij samenleving vol gevaren .
Vergeet Xavier Buisseret als expert terzake niet uit te nodigen.
dpg is offline  
Oud 7 januari 2016, 09:54   #100
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Bij gebrek aan hardere aanpak moeten wij onze vrouwen al gaan informeren Met ene flyer ga je geen allochtoon tegen houden. Maar helaas er zijn niet genoeg zotten om een nieuwe beweging in gang te zetten.
PORSCHE is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be