Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 februari 2016, 11:55   #81
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Het zijn juist deze 'anderen' die niet verdraagzaam zijn. Lees de kranten er maar op na. Maar een gutmensch zal dat natuurlijk nooit toegeven. Een groot deel verdient er tenslotte hun kost mee.
allemaal leugen die kranten Lukkas
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 12:14   #82
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
BRON

De mars haalde zo'n 1.000 mensen. Pegida en voorpost haalden 300 mensen.
Wat mij opviel is dat op TV -ik denk dat het VTM was- de journalist vroeg aan een VB/Pegida betoger of hij niet blij zou zijn moest hij als vluchteling met een warm hart zou opgevangen worden in een gastland.
De betoger wist niet echt wat antwoorden en broebelde iets in de aard van dat de vluchtelingen opgevangen moeten worden buiten europa.

Beter had geweest dat reporterke te antwoorden met ee vraag: "Hoe denk jij dat moslimlanden honderdduizenden aangespoelde katholieke gelukszoekers zouden behandelen?" Leefloon, medische kosten, sociale wonoing enz?

Het wordt tijd dat er wat beter tegenwerk wordt gegeven aan die linkse betweter joernalisten. Zoveel gemiste kansen.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 12:22   #83
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Wat mij opviel is dat op TV -ik denk dat het VTM was- de journalist vroeg aan een VB/Pegida betoger of hij niet blij zou zijn moest hij als vluchteling met een warm hart zou opgevangen worden in een gastland.
De betoger wist niet echt wat antwoorden en broebelde iets in de aard van dat de vluchtelingen opgevangen moeten worden buiten europa.

Beter had geweest dat reporterke te antwoorden met ee vraag: "Hoe denk jij dat moslimlanden honderdduizenden aangespoelde katholieke gelukszoekers zouden behandelen?" Leefloon, medische kosten, sociale wonoing enz?

Het wordt tijd dat er wat beter tegenwerk wordt gegeven aan die linkse betweter joernalisten. Zoveel gemiste kansen.
Ge verstaat het niet ,, wij hebben teveel rijkdom .... wij moeten delen
Oud 22 februari 2016, 12:26   #84
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vergeet niet dat 80% van het journaille rood/groen stemt. Je verwacht d�*�*r toch niet van dat ze zich aan de kant van de simpele duiven scharen die zich nog durven laten zien in de nabijheid van de extreem rechtse racisten van Pegida?
Oud 22 februari 2016, 12:27   #85
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je moet de smoelwerken van die extreemrechtse betogers eens zien voorbijkomen: de domheid en lompheid druipt er gewoon van. Meer dan de hitelrgroet brengen kunnen veel van die kerels gewoonweg niet.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 12:30   #86
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
De gebrainwashten binnen jou partij zijn overgelopen naar andere oorden, en kunnen en mogen nu zelfs GEEN kant meer kiezen.
Dat is overigens duidelijk merkbaar op dit forum
Je vergist u, alweer. Ik heb geen partij. Het VB waar u op doelt zijn in mijn ogen een bende watjes.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 13:22   #87
coro
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Je moet de smoelwerken van die extreemrechtse betogers eens zien voorbijkomen: de domheid en lompheid druipt er gewoon van. Meer dan de hitelrgroet brengen kunnen veel van die kerels gewoonweg niet.
Het zijn idd geen doetjes. Lomp zeker, dom, dat weet ik niet. Dit neemt niet weg dat ze, op hun manier weliswaar, zonder schroom uitdragen wat veel vlamingen denken.

Zeer simpel, IEDERE vluchteling die hier amok maakt, mag van mijn part meteen in het eerste beste vliegtuig teruggestuurd worden; zonder pardon! Het gedoe met overplaatsing, open of gesloten, is m.i te soft. Miserie zoeken = opdonderen.

Of daar nu wel of niet een hitlergroet moet bij verschijnen doet niets af van de doelstelling. Aanpassen of wegwezen. Duidelijker kan niet, toch?
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 13:47   #88
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
Het zijn idd geen doetjes. Lomp zeker, dom, dat weet ik niet. Dit neemt niet weg dat ze, op hun manier weliswaar, zonder schroom uitdragen wat veel vlamingen denken.

Zeer simpel, IEDERE vluchteling die hier amok maakt, mag van mijn part meteen in het eerste beste vliegtuig teruggestuurd worden; zonder pardon! Het gedoe met overplaatsing, open of gesloten, is m.i te soft. Miserie zoeken = opdonderen.

Of daar nu wel of niet een hitlergroet moet bij verschijnen doet niets af van de doelstelling. Aanpassen of wegwezen. Duidelijker kan niet, toch?
Heel duidelijk, maar links bepaalt al decennia wat politiek correct is, dus al wat jij 'duidelijk' noemt zullen zij blijven racistisch, stigmatiserend, repressief enz enz enz noemen. En dat doen en zeggen ze in elke media, subtiel of grof. En zolang in de debatten daar geen defig weerwerk wordt tegen geboden graaft rechts en centrum-rechts het onderspit. Het probleem is dat in de debatten en reportages links het laatste woord krijgt waarop niet meer kan gereageerd worden, en dan zwijgt idereen en blijft de laatste onzin hangen.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 13:56   #89
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Amaai zeg! Precies duizend mensen die "solidair" zijn met de tienduizenden vluchtelingen die komen binnengestroomd. Ze zouden beter een handje hebben toegestoken in de kazernes en andere opvangplaatsen waar die sukkelaars mekaar het leven zuur maken en al vechtend en verkrachtend hun tijd verdoen.
Op welke wijze hebben zij hun solidariteit al bewezen? Wie van hen heeft het gezin opgevangen dat "uit zichzelf" moest vertrekken omdat dochterlief zich in een land van ongelovigen als een deftige moslima weigerde te kleden?
Welke van de duizend betogers heeft die éne brave moslim onderdak gegeven die de deur werd gewezen?
2 !!!
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 14:12   #90
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello stroke Bekijk bericht
Liever die naast mijn deur dan een bleke bruine islamiet. Meer nog, liever gans de straat vol Onslows dan 1 islamiet.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 14:36   #91
coro
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Heel duidelijk, maar links bepaalt al decennia wat politiek correct is, dus al wat jij 'duidelijk' noemt zullen zij blijven racistisch, stigmatiserend, repressief enz enz enz noemen. En dat doen en zeggen ze in elke media, subtiel of grof. En zolang in de debatten daar geen defig weerwerk wordt tegen geboden graaft rechts en centrum-rechts het onderspit. Het probleem is dat in de debatten en reportages links het laatste woord krijgt waarop niet meer kan gereageerd worden, en dan zwijgt idereen en blijft de laatste onzin hangen.
Precies en daarom is het goed/noodzakelijk dat een groepering, zonder al te veel schroom duidelijk maakt dat het niet zo verder kan.

Als ik al die linkse rakkers vraag om een vluchteling op te vangen, krijg ik steevast 'zero' op het request. Dat zegt toch genoeg?

De redenering is....laat ze maar komen, WE gaan ze wel opvangen. Die 'WE' wordt niet gedefinieerd wat maakt dat het dus maar 'de gemeenschap' moet zijn.

Met andere woorden, de linkies bepalen wat IEDEREEN moet doen, of we dat nu willen of niet!

Aan mij moeten ze het niet komen uitleggen.

Ik dien ze superduidelijk van antwoord. Lang duurt de discussie niet overigens......
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 14:40   #92
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Precies en daarom is het goed/noodzakelijk dat een groepering, zonder al te veel schroom duidelijk maakt dat het niet zo verder kan.

Als ik al die linkse rakkers vraag om een vluchteling op te vangen, krijg ik steevast 'zero' op het request. Dat zegt toch genoeg?

De redenering is....laat ze maar komen, WE gaan ze wel opvangen. Die 'WE' wordt niet gedefinieerd wat maakt dat het dus maar 'de gemeenschap' moet zijn.

Met andere woorden, de linkies bepalen wat IEDEREEN moet doen, of we dat nu willen of niet!

Ik dien ze superduidelijk van antwoord. Lang duurt de discussie niet overigens......
Ze hebben rechts gewoon bij de ballen door de jarenlange linkse infiltratie, wie gezien en herkend wordt op zo een manifestatie is alles kwijt, job en vakbond. U bent rechts, u heeft gebouwd blijf dan maar weg op zulke manifestaties.
Oud 22 februari 2016, 14:48   #93
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:

Wanneer ze (de hoernalisten) sloot komen te zitten in een interview zenden ze het gewoon niet uit (eigen ervaring Gent 21 februari 11:10, lul in dienst van VTM)
Natuurlijk past het beter in het pocoloco kraam om enkele randgevallen in beeld te brengen

Laatst gewijzigd door rookie : 22 februari 2016 om 14:51.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 14:52   #94
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ze hebben rechts gewoon bij de ballen door de jarenlange linkse infiltratie, wie gezien en herkend wordt op zo een manifestatie is alles kwijt, job en vakbond. U bent rechts, u heeft gebouwd blijf dan maar weg op zulke manifestaties.
Nog zo een afgezaagde calimero excuus.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 14:55   #95
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Welk was het ander?
Oud 22 februari 2016, 14:55   #96
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Nee, dat is gewoon een feit.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 14:57   #97
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vergeet niet dat 80% van het journaille rood/groen stemt. Je verwacht d�*�*r toch niet van dat ze zich aan de kant van de simpele duiven scharen die zich nog durven laten zien in de nabijheid van de extreem rechtse racisten van Pegida?
... behalve als ze op een lijst gaan staan , dan zijn het plots NVA'ers en OPEN VLD'ers
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 14:57   #98
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Welk was het ander?
Gisteren haalden ze volgens hem Italiaanse en Griekse zenders van de kabel nog voor deze was uitgevonden.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 14:58   #99
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:

Maw, Theofiel asiel is een linkie volgens jou ?
Want hij VERPLICHT gemeentes om asielzoekers op te vangen !
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 15:43   #100
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Inderdaad Hoomer ,natuurlijk dat er niet veel Pediga's openbaar lopen ... stel je voor je werkt in een instelling .... (zoals ik indertijd) je had geen schijn van kans om voor zoiets op te komen ....direct je C vier !! daar zit het hem ....velen hebben gestemd VB in het geheim altijd....angst voor de vrienden & de buren & hun job.... of de praat van de mensen..

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 22 februari 2016 om 15:46.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be